"Djeco,matematiku možemo odgodit jer imam još 1 lekciju za obradit pa ćemo ponavljat par školskih sati..za kontrolnu.",profesorica iz matematike izjavi i kroz učionicu započne sretno urlikanje.
"Tišina. Ili ću početi sa ispitivanjem.",upozori razred i svi ušute u dvije sekunde.
Uzmem mobitel i utipkam:
Kontrolna iz matematike nam je za tjedan dana..
Pogled i pozornost vratim na ploču kad mi u istom trenu mobitel zavibrira.
Ok...svrati danas.
Luka dovrši sa svojom rečenicom i ja utipkam jedno 'ok'. Svih šest školskih sati su prošli sporo kao inače i zatim sam se uputila doma ali me netko zaustavio,vikajući moje ime.
"Hej,Nina.",Matej mi priđe i započne na šta se ja začudim.
"Hej,Matej? Šta trebaš?",upitam zbunjeno.
"Ah...malo mi je neugodno ovo za pitat ali...",posrbi se po vratu i popravi svoju dobro namještenu kosu. "Želiš li možda sa mnom ići na ples koji se održava ovaj vikend?",pogleda me,ne znajući odgovor. Maska ples se održava i odlučuju se najbolje maske u školi. Neobično je da me Matej-moja simpatija-to pita ili itko.
"Umm..da,zašto ne?",lako odgovorim-šta je rijetko-i nasmijem se osječajući malo radosti. Trebala bih pucat od radosti sad ali samo imam jedan mali smješak dok se dvoumim u vezi plesa.
"Onda te pokupim u subotu u 19h?",podigne obrvu i postavi mi pitanje na koje ja kimnem glavom. Mahnem mu i nastavim svojim putem.
"Nina! O čemu je to bilo?",pored mene se pojavi moja najbolja prijateljica koja je uvijek tu u krivo vrijeme. Izdahnem i preokrenem očima te započnem.
"Pitao me na ples. Idem s njim u subotu tako da me ne trebaš kupit."
"Molim? Otkad se on interesira za tebe?",podigne obrve i namršti se,ništa ne shvačajući.
"Pa vidiš....očito od danas."
"Draži mi je Luka za tebe.",zaključi i namigne mi,skupljajući usne u jednu ravnu crtu. Prostrjelim je pogledom i tako smo stigli ispred moje kuće,a Ana je produžila do svoje.
"Hej,mama.",javim se mami u kuhinji koja kuha ručak.
"Hej,dušo. Danas kod Luke?",upita sa znatiželjom u glasu.
"Aha.",kimnem glavom,nezainteresirana za ništa i produžim u sobu iz koje uzmem knjigu i bilježnicu te sve potrebno za matku. Siđem i javim mami da idem.
"Hej,Nina.",Rino se pojavi. "Moja lijepo sestro,hahaha...",kaže i već vidim da mu nešto treba.
"Ispljuni šta imaš za reć,ne ulizuj se puno.",podignem obrvu i stavim usne u jednu crtu.
"U vezi Elle,možeš je pozvat ovamo?",trepne i umiljato zatraži. Kimnem glavom,potapšavši ga po ramenu-namignem. Pokrenem se i otiđem do Luki-Pookija. Pokucam.
"Magična riječ.",nasloni se na vrata sa zlim osmjehom,komentirajući. Preokrenem očima i započnem.
"Molim te,možeš li mi pomoć sa matkom?",nasmijem se umiljato i lažno,nervirajući se.
"Izvoli,gospođice.",preokrene očima i rukama gestikulira da uđem u kuću,shvačajući da me počeo živcirat.
"Donila sam knjige pa možemo odmah započet...da prije završimo.",zaključim i sjednem za stol.
"Naravno.",odgovori i kimne glavom,sjedajući do mene.
"Od ove lekcije pa nadalje je u kontrolnoj.",nadodam i on pogleda u bilježnicu. Prođe pogledom kroz zadatke u udžbeniku.
"Super,ovo je cjelina koju izvrsno razumim.",prokomentira samopouzdano. "Trigonometrija,ha?",nasmije se i promrmlja.
"U redu,odavde počinjemo. Skoncetriraj se i ja ću ti postupno objašnjavat,ok?",ozbiljno me pogleda sa malo otvorenim ustima,očekujući moj odgovor.
"Ok."
"Znači imamo sinus,cosinus,tanges i c(k)ontanges. To su trigonometrijske funkcije. Za to nam treba kalkulator,u redu?",podsmjehne se kao da uživa u ovom objašnjavanju matematike.
"U redu,profesore,nisam dijete da mi moraš tepat,u redu?",pogledam u Lukinu smjeru,trepčajući.
"Ok.",kratko,nezainteresirano odgovori,shvačajući da je sa njegovom šalom gotovo. Vratim pogled na bilježnicu kad on još jednom započne.
"Ideš sa Matejom na ples,ha?",pogled prebaci na mene,zaustavljajući se sa pisanjem.
"Dap.",kažem te produžim to 'p'.
"Zašto?",još jednom mi postavi pitanje,sad ozbiljnije.
"Zašto ne?",odgovorim mu sa pitanjem.
"Nina,slušaj me pozorno...dečki kao oni nisu za cure kao šta si ti.",on se namršti,križajući ruke na prsima.
"Šta bi to trebalo značit? A i šta ti znaš o Mateju? Ne miješaj se u moj život jer nisi dio njega."
"Upozoravam te...za svoje dobro ne idi kraj njega. Točno znam kakvi su to dečki.",nastavi sa jasnim tonom.
"Molim? Gle,ti ga uopće ne poznaješ i ne govori gluposti. Čini se kao super dečko i ići ću na ples s kim god želim.",ljutitim glasom prokomentiram. "A i kako ti uopće znaš da idem s njim?",upitam ga sumnjivo.
"Vijesti brzo kruže,Nina.",odgovori jednostavno. "I ne smiš ići na taj ples.",
"Luka,naporan si. Idem na taj ples htio ti ili ne htio.",dođem do zaključka i vratim se zadatcima trigonometrije ili čega već.
"Nina...ne bi ti škodilo da me poslušaš ponekad.",promrmlja i nastavi sa pisanjem. Preokrenem očima i izdahnem. Evo mi druge mame.
☆☆☆☆
"Jesmo gotovi?",upitam izmoreno.
"Aha. Za domaći rad napravi ovih par zadataka.",pokaže mi na zadatke te zatvori knjigu. Kimnem glavom i složim knjige.
"Ok,vidimo se...",ustanem se i krenem prema vratima.
"Nina,ne idi na ples,zadnji put ti kažem. Govorim ti za tvoje dobro.",naslonjen na vratima,opet ponovi.
"Da,tebe ću poslušat...",promrmljam tiše i izađem,zatvorivši iza sebe ulazna vrata. Uđem u kuću gdje me Rino dočeka.
"Ella?",upitno kaže te se ja sjetim šta me pitao.
"Oprosti,Rino. Zaboravila sam.",ispričam se i nastavim do svoje sobe ostavljajući tužnog Rina iza sebe.
Sorry,Rino. Glava mi je u oblacima. Vjerovatno zbog Mateja...ipak me simpatija pozvala na ples u subotu.
Author's note:
Ispričavam se na kratkom nastavku,sljedeći će biti duži. ;)
-vote☆
-comment
-share
-follow: emina12402 (me) za više priča.~Emina12402~
ESTÁS LEYENDO
My new neighbour(CRO) ZAVRŠENA
Novela Juvenil"Ti si moj...novi susjed?!" Došlo je do velike promjene u Nininom žuvotu. Dobila je nove susjede kao da kažeš keks. I to uključuje Luku,njega koji volit tulumarit i zavodit ženske. Pravi ženskaroš kako bi mi rekli. No hoće li ona pasti na njegove fo...