293 22 15
                                    

Yatonun kucağında küçücük olan ben geçmişimi film izler gibi izliyordum. (geçmişteki yukineyle bizim yukine karışmasın diye yukine2 diye yazcam o zaman  karışmaz geçmişteki isim yukine2) yukine2nin kendini kenarda zor tuttuğunu görüyordum. Babam annemi döverken yukine2 aralarına girer ve yüksek sesle  "ANNEMİ DÖVMEYİ KES!!"dedi. Babam "sen bizim işimize karışma"diyerek yukine2nin kolundan tuttup iter. Yukine2 yere düştüğünde annem ne yapacağını bilemedi. Babam anneme son olarak muazzam şekilde tokat atar. Annem yere düşer ağızı kanama oluşur. Babam umursamadan oradan uzaklaşırken "sizin yüzünüzden işi geç kaldım!!!"diyip gider. Yukine2nin başı biraz kanamasına rağmen kendini değil annemi düşünüyordu. Yukine2 annemin yanına gelerek "anne iyi misin?"dedi. Annem cevap vermeden kafasını evet şekilde salladı. Annemin gözlerine baktığında herşet bitti gibi bakıyordu. Annem yavaşca ayağa kalkarken yukine2ye dönüp "sen kendi başındaki yarana bak bende kendimi yaparım"dediğinde yukine2 olmaz şekilde kafasını sallayarak "olmaz anne sana yardım edicem benden daha berbat haldesin"dedi. Annem "sana dediğimi yap bana karışma yuki"dedi. Yuki mi? demek ki benim ölmeden önceki ismim yukiymiş. (yazar: yukine isminin yakın olanı yukiyi koydum gerçekte animede göstermiyor ölmeden önceki ismini) yukine2 istemesede yapmak zorundaydı. Yukine2 yavaşca ayağa kalkar. Annem de bulunduğu salondan çıkıp kendi odasına doğru ilerler. Yukine2 ise koltuğa otururken küçük dolaptan yara bandı aldı. Ardından kafasında olan minik yaraya yapıştırır. Koltuğa oturduğunda biraz uzanıp uyumak ister. Yato bana bakarak "yukine gözlerini kapat"dedi. Bense tamam şekilde kafamı salladım. Gözlerimi kapattım aradan 10 saniye geçmeden yato "gözlerini açabilirsin"dedi. Gözümü yavaşca açtığımda bulunduğumuz ortam farklı yerdi. Yanı başımda sol tarafımda ortaokul vardı. Yato "şimdi okuldaki halini biraz öğrencez"dedi. Okuldaki halim acaba nasıl? Arkadaşlarımla aram iyi mi? yada benim arkadaşım varmıydı? Yukine2yi kaldırımda sakince yürürken gördüm. Yatonun kucağında olan ben "Yato takip edelim"dedim. Yato "takip edicez zaten"dedi. Yukine2yi takip ederken yukine2 birden durup hemen  yanı başında olan ağacın arkasına geçip gizlemeye çalışır. Neden gizleniyor diye düşüncem olacakken, yukine2nin yüzünde yanakları pembeleşmeye ve heyecan titrediğini gördüm. Bunu gören yato sinsi bakış yapıp "bak seen˜ demek ki senin hoşlandığın kız varmış"dediğinde bendeutanıp "n-n-ne diyorsun sen"dedim. Yato "ne dediğimi birazdan kendi gözlerinle göreceksin"dedim. Yukine2ye doğru gelen siyah biraz dalgalı uzun saçlı masmavi gözlü bir kız geldiğinde yukine2 saklandığı yerden yavaşca çıkar. Kıız yukine2ye gülümseyerek selam verdiğinde ortam birden karanlığa dönüşmeye başlar. Yatoya endişeli şekilde dönüp "n-ne oluyor yato"dedim. Yato "süremiz bitti gerçek dünyamıza dönüyoruz"dedi. Bense "ne  çabuk"dedim. Yato "sana demiştim dimi? zamanları farklı diye"dedi.  Bense "tamam... gözlerimi kapatcam mı?"dedim. Yato evet şekilde kafasını salladı. Gözlerimi kapattım aradan 10 saniye geçmeden kendi dünyamıza geri geldik. Gözlerimi yavaşca açtığımda kendimi ayakta görüyordum. Kısacası eski halime geri dönmüştüm. hava karanlıktı akşam olmuş. Yato yerdeki kolayı alır. Bense tam arkamda olan tahta masaya oturdum. Yato yanıma geldi. Elindeki kolayı içerken (resimdeki gibi) "eee geçmişini öğrenmek istiyor musun hala?"dedi. Bense derin nefes aldım. Kenim içimden ne istiyorsa cevaplıcam. Eğer doğruyu söylemezsem pişman olurdum. Gözyüzüne bakarak "evet öğrenmek istiyorum öldüğüm güne kadar"dedim. Yato "tamam şimdi eve gidelim de uyuyalımm yorgunum"dedi. Bense tamam şekilde kafamı salladım. Yola çıktık. Aradan zaman geçti. Ardından yato ile eve geldik. Yato yatağa girmeden koltuğa uzanıp uyumaya başladı. Bense kendi odama girip uyumaya başladım.
DEVAM EDECEK

geçmişteki hayatım (noragami)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin