11°

75 6 3
                                    

Haruke bunu duyunca sevinmişti. Yato bunu duyunca sırtıma vurarak "sonunda itiraf ettin salak" dedi. Bense utanarak "evet söylemişim yukine2 sonunda başardı"dedim. Haruke ve yukine2 okula girip sınıfa girdiğinde herkes bizi el ele görünce şaşkınlıkla izledi. Yukine2 tekrardan nefes alarak "biz sevgiliyiz" dedi. Sınıftakilerin kimisi destekledi, kimisi ise umursamadı diğerleri ise nefretle baktı. Ardından ikiside sırasına oturdu. Hoca sınıfa girer girmez ders anlatmaya başladı. Aradan biraz zaman geçti. Harukenin yukine2 nin bu halsiz tavırları meraklandırıyordu.  Ders molası gelmişti yukine2 sırasında ayağa kalktı. Haruke ise mutlu şekilde yanına gelip koluna girdi "bende seninle olabilir miyim? Aşkım?" dedi. Yukine2 bunu duyunca utandı yere bakarak "olur" dedi. Bunu izleyende bende utanmıştım. Yatoya baktığımda suratında ciddi ifade vardı. Yato omuzuma dokundu "yukine sanırım çok yakında senin ölümünü göreceğiz" dedi. Bense ilk başta ne diyeceğimi bilemedim. Lakin derin nefes aldım "nasıl biliyorsun? geleceği mi gördün?" dedim. Yato hayır şekilde kafasını sallayarak "hayır bilmiyorum ama içimde kötü birşey olacağını söyler gibi hissediyorum" dedi. Önüme döndüğümde yukine2 ve haruke sınıftan çıkıyorlardı. İkisi ele ele okulun bahçesine doğru yürümeye başladılar. Okulun bahçesinde vardıklarında banka oturdular. Haruke yukine2 ye soru sormak istediği yüzünden belli oluyordu.

Haruke: yukine kun gerçekten iyi misin?

Yukine2: iyiyim.

Haruke: yukine kun senin hakkında herşeyi bilmek istiyorum.

Yukine2: olur sonuçta sevdiğim kız benimle ilgili herşeyimi bilmesi gerekiyor.

Haruke: bende saklamak istemiyorum. Bundan dolayı ben sana sorucam sende bana sorarsın.

Yukine2: tamam öyleyse kardeşin varmı?

Haruke: yok senin?

Yukine2: benimde yok başka akraban varmı?

Haruke: çok var senin?

Yukine2: diğer akrabalarım var az ve aile arası nasıl?

Haruke: çok iyi senin ki?

Yukine2: okuldan sonra anlatsam uygun olur mu?

Haruke: tabiki olur.

O an da okulun zili çaldı. Ses denemesi yapınır ve müdürden duyuru geldi. " sevgili öğrenciler beni dikkatlice dinleyin. Şuan öğretmenler toplantısı olacaktır. Bundan dolayı eve gitmekle serbestsiniz" dedi. Haruke ve yukine2 ayağa kalktı. Yukine2 harukeye bakarak elinden tuttu "benim eve gelmek ister misin?" dedi. Haruke evet şekilde başını sallayarak "olur" dedi. Ardından sınıfna gidip çantalarını aldılar. Okuldan uzaklaşırken haruke eline telefonu alıp ailesini haberdar etmek için aradı. Bunu gören yukine2nin biraz kıskandığını fark ettim. Bunu görünce bende biraz üzülmüştüm. Aradan zaman geçti. Yukine2nin evinin önüne geldiler. Yukine2 harukeye dönerek "sen burada bekle eve girip üstümü değiştireceğim"dedi. Haruke hiçbirşey demeden tamam şekilde kafasını salladı. Soru olmadan daha iyi olur diye düşündü. Yukiine2 eve sessizce girdiğinde annesi ve babasının evde olmadığını fark edince rahatladı. Hızlıca odasına girip üstünü değiştirdi. Ardından evden çıkıp harukenin önüne geldi. Yukine2 havaya baktı yağmur yağacak gibiydi. (resimdeki gibi) Yukine2 derin nefes aldı "şimdi..." dedi.
DEVAM EDECEK

geçmişteki hayatım (noragami)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin