229 19 4
                                    

YENİ BÖLÜMÜN GEÇ GELMESİNİN SEBEBİ BEĞENİ VE YORUM OLAMAYINCA YAZMAYA ÜŞENİYORUM BU OLUNCADA İŞTE BİTÜRLÜ YAZAMADIM ŞİMDİ İYİ OKUMALAR
Sabah huzurlu uyuryorken birden gürültü sesleri gelir. Rahatsız edici bir sesdi. Hiç duymadığım sesdi. Gözlerimi yavaşca açtığımda gözü önümde ruh canavarı vardı. Benim gibi ölen ruhları yiyen bir canavar. Ağzından akan iğrenç türükler yere değdiğinde eriyordu. Zehir gibi birşeydi. Canavar sakindi lakin her an bana saldırabilir. Yerimden kıpırmadan yatağın üsttünde oturarak canavarı izlemeye başladım. Yato bu gürültüyü duyar. Eminim canavarın olduğundan haberi yoktur. Yato içeriye birden girerek " yukine! gürültü yapma!"derken canavarı görür ve "sekki!"dediğinde hızlıca kılıça dönüştüm. Yato "yukine sen iyi misin?"dedi. Bende "evet iyiyim de bu canavarı ne yapcaz?"dedim. Yato "belli değilmi? öldürcez"dedi. Yato canavara doğru fırlayıp kılıcını yüzüne geçirecekken canavar aniden kayboldu. Yato şaşkınlıkla dona kalır. Gergin sesimle "y-yato ne-ne oluyor?"dedim. Yato ciddi ifadesiyle "farklı canavar bu yüzden hazırlıklı ol"dedi. Bende "tamam da canavar nerede şuan?"dedim. Yato kılıcı yere hızlıca batırır. Canavarın görünmezliği yavaşca ortadan kaybolur. Ardından eski insan halime dönüştüm yatoya dönüp "sanırım böyle canavarlar çıkar"dedim. Yato başını sallayarak onayladı. Derin nefes alıp "hadi gidelim"dedim. Yato şaşırarak "nereye yukine?"dedi. Bense "geçmişe"dedim. Yato bunu duyar duymaz "hala görmek stiyorsun demek"dedi. Bense evet şekilde kafamı salladım. Yato "tamamdır her gün gidip gel olmaz"dedi.Bense tamam şekilde kafamı salladım. Bu sefer bedenim küçülmüyordu. Gözlerimi yavaşca kapattım 1 saniye geçtikten sonra tekrardan açtım. Bulunduğumuz ortam okulun giriş kaldırımdaydık. Yukine2 yi elektirik direğinin arkasına geçip gizli gizli izliyordu. Ayrıca neden saklıyor? yüzü neden pembeleşmiş ve heyecanlı gözüküyordu? Yato bunu görünce sinsi sinsi güler bense ona dönüp "neden gülüyorsun yato?"dedim. Yato elini omuzuma koyar "seni şapşal˜ sen geçmişinde birisinden hoşlanıyormuşsun"der demez yüzüm utanır ve geri adım atıp "şaka yapıyorsun öyle birşey olmaz"dedim. Yato yukine2 yi kafasıyla işaret ederek "görüp öğrenceğiz"dedi. yukine2ye döndüğümde biraz gergin hissettiğini gördüm. kahverengi saçlarıyla güzel mi güzel bir kız yukine2yi fark edip yanına gelir. Yukine2 saklamayı keser ve karşısında durur.(resimdeki gibi) Kız "ne yapıyorsun yukine-kun?"dedi. Y-Y-Y-YUKİNE KUN MU??!?!? Bana bu kadar saygılı mı? yukine2 utanarak kısık sesiyle "ş-şey haruke-sama b-benimle gerçekten olmaktan memmun musun?"dedi. Haruke buna hüç düşünmeden cevap vererek "tabiki evet memmunum seninle tanıştığım için"dedi. Ardından haruke yukine2nin elinden tuttup "hadi sınıfa gidelim geç kalmayalım"dedi. (resimdeki kız karakter haruke)

İkisi sınıfa doğru giderken yato beni arkadan dürttüp "bak sen taş gibi hatunu kapmışsın"der demez bense utanarak "n-n-ne kapması be?!"dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkisi sınıfa doğru giderken yato beni arkadan dürttüp "bak sen taş gibi hatunu kapmışsın"der demez bense utanarak "n-n-ne kapması be?!"dedim. Yato "çok belli yukine-kuuun haruke kızımız senden hoşlanıyor sende ondan hoşlanıyorsun"dedi. Bense şaşırarak "yok artık benim gibi birine neden aşık olsun ki?"dedim. Yato bunu duyunca biraz sinirlenir "bak dinle yukine sen kendini öyle düşünme tabiki aşık olurlar sana tatlısın samimisin adam gibi erkek tabiiii hiyori'ye yatakta yaptığın şey ayrı ˆˆ"dedi. O an yutkundum çünkü geçmişte yağmış olduğum kötü şeyi hatırlattı. Arından yato kolumdan tutar "hadi bakalım şimdi sınıfa gidelim˜"dedi. Bense tamam şekilde kafamı salladım. okula girdik sınıfa doğru giderken öğrencilerde kendi sınıflarına gidiyorlardı. Sonuçta ilk ders başlıyacaktı. Sınıfa girdiğimizde ortam sessizdi herkes şok olmuş şekilde haruke ve yukine2ye bakıyorlardı. İkisi normal şekilde birbirine bakıyorlardı. Bir erkek çocuk yukine2 yi iter masaya çarpar. Yato ile ben ne olduğunu anlamadık biz dışardayken burada bürşey olmuş. Erkek çocuk elini yumruk şekilde yapar tam yukine2ye vuracakken..
DEVAM EDECEK

geçmişteki hayatım (noragami)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin