açıklise sınavım vardı 8-9 aralık cumartesi ve pazar bundan dolayı yeni bölüm yazmadım her ne kadar okuyucusu olmasada...
Haruke şaşkınlıktan ne diyeceğini bilememişti. Yukine2ye baktığımda reddedilmeye hazırdı. Dışarıdan iyi gözüksede içi yanacaktı. Bir gün de unutup da güzel hayatına devam edecekti. Lakin bir gün öleceğim bundan dolayı hayatıma devam edemeyeceğimi biliyorum. Haruke derin bir nefes alırken yatonun ifadesi heyecanlıydı. Bense biraz gergin korkuyordum. Aynı yukine2 gibi. Haruke yukine2nin elleriden tutar. Yüzüne gözlerin içine bakarak "bende seni seviyorum yukine-kun"dedi. Yukine2 o an yanakları pembe olur utanır. Sağ elini kaldırıp ağızını kapatır. (resimdeki gibi) Yato sevinçten bana sımıkı sarıldı. Bense o an ne yapacağımı ne diyeceğimi bilememiştim. Yukine2 hala şaşırmış kalmıştı. Gerçekten de aşık mı diye. Yukine2 iki elini de çeker iki adım geri çekinir. Derin nefes aldı.
Yukine2: gerçekten mi?
Haruke: evet
Yukine2: b-b-ben hiç böyle beklemiyordum.
Haruke: nasıl yani?
Yukine2: beni kabul etmezsin diye düşünmüştüm.
Haruke: neden böyle düşünüyordun ki?
Yukine2: bazı erkekler sana aşk itirafı edince hiçbiri kabul etmedin.
Haruke: çünkü seni seviyordum.
Yukine2: .......
Haruke: yukine-kun cevabın nedir?
Yukine2: yarın cevap verebilir miyim?
Haruke: tabi tabi sorun yok.
Yukine2: teşekkürler şimdi gitmem gerek.
Haruke: nereye sınıfa mı?
Yukine2: hayır eve .
Haruke: okuldan mı kaçcaksın?
Yukine2: hayır hocadan izin aldım.
Haruke: tamam kar yağıyor bundan dolayı eve dönerken üşüyüp hasta olma.
Yukine2: sende kendine iyi bak.
Ortamdan yavaş yavaş adımlarla uzaklaştı. Yukine2 okulun bahçesinden çıkana kadar haruke oradan ayrılmadı. Yukine2 de arkasına hiç bakmadı. Ardından aradan biraz zaman geçti. Yukine2 kaldırımda yürürken dikkatli değildi. Kafası dalmış düşüncelere. Yato benim omuzuma dokunur "yukine hazır ol"dedi. Bense "neye hazır olayım?"dedim. Yato "içimden kötü birşey hissediyorum"dedi. Ne demek istediğini anlamamıştım. Yukine2 evine vardığında annem ve babam yoktu. Yukine2 kendin yormadan üzerindeki okul formalarını çıkartıp. Pijamalarını giydi. Saat 15:00 olsada. Salona geçti koltağa uzanıp uyumaya başladı. Yato ne demek istedi hala anlamamıştım. Kötü birşey mi olacaktı?
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
geçmişteki hayatım (noragami)
Fanfiction¤kapak resmine bakıp yaoi zannetmeyin. Yaoi ile alakası yoktur. 《¤》 yukinenin geçmişiyle ilgili bir hikayedir. 1.bölümü noktasızdır 2.bölümden itibaren noktalıdır.