13°

52 4 0
                                    

Haruke yukine2'nin cesedini sırtına almış. Boş yollarda ağlaya ağlaya yukine'nin evine doğru götürüyordu. Telefonundan birilerini aramaya cesaret edemedi. Yolda insanlar onları görünce utançlarından yaklaşmamışlardı, yada ne yapacakları bir fikri olmadığı için yaklaşmamış olabilirdi. Evin önüne geldiğinde yukine2'nin annesi ve babası vardı. Yato bunları izlerken benim yukine2'nin ruhunu görmediğimi fark etti. Çünkü yukine2'nin ruhu yanlarındaydı. Yato omuzuma dokunduğunda ruhu görmeye başladım. Yato'nun sayesinde görmeye başladığımı anladım. Kafasımı yato'ya çevirip "ölümüm böyleydi ve birazdan yanlarından ayrılcam mı?" dedim. Yato evet manasında kafasını salladı. Önüme bakıp sakince izlemeye başladım. Anne ve baba yukine2'yi kanlı içinde görünce endişenip yanlarına geldiler. Haruke sırtında olan yukine2yi yere yavaşca koydu. Haruke olayın ne olduğunu sesi titreye titreye anlattı. Aradan 1 dakika geçtikten sonra anne ve baba hayatının en pişman anlarını yaşadıklarını fark ettiler. Anne ve baba'nın sesi titreye titreye konuşmaya başladılar.

Baba: sana kötü davranmamalıydım.

Anne: keşke seninle daha fazla zaman geçirebilseydim.

Baba: senin sözlerini dinlemeliydim.

Anne:..... çok iyi evlatdın.

Baba: şuan çok pişmanım...

Anne: hep senin yüzünden!

Baba: ne diyorsun sen be! ne demek benim yüzünden!?

Anne: bana karşı şiddet kullanmasaydın! olmazdı!

Baba: o zamanlar da ben kızgındım!

Anne: neden! hiçbirşey söylemedin! sorunumuz yoktu! sebepsiz yere vuruyordun!

Baba: sonradan şiddet kullanmaya kestim!

Anne: bana kestin! ama oğluma kesmedin!

Haruke: YETER!!

Anne-baba:!?

Haruke: yukine kun ölmüş olsada bile ruhu sizi böyle görmek istemez!

Anne-baba:...........

Haruke: şimdi barışın ve mutlu hayatınıza devam edin yukine kun için..

Anne: haklısın.

Baba: kesinlikle.

Bu anını izleyen yukine2'nim ruhu gözyaşlarına boğuldu. (resimdeki gibi) Bunu izleyen yato duygulanıp hemen sarıldı. Bense şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemedim. Ardından bende duygulandım belli ettirmemeye çalışsam da beceremedim. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı bende yato'ya sarıldım.
DEVAM EDECEK

geçmişteki hayatım (noragami)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin