12°

68 6 2
                                    

Yukine2 biraz huzursuz hissediyordu yağmurun altında. Haruke bunu fark edince yaptığı şeyin doğru olup olmadığını düşünmeye ve endişelenmeye başlamıştı. Bunu izleyen bende endişelenmeye başladım. Her ne kadar benim geçmişim olsada. Yukine2 derin bir nefes aldı.

Yukine2: şimdi haruke gördüğün üzere arkamdaki ev bizimdir.

Haruke: evet...

Yukine2: bu evde herşey çok huzurluydu. Birbirimize sevgi ile severdik konuşurduk. Mutluyduk kavga veya aile içi şiddet yoktu.

Haruke:...

Yukine2: hatta babam işten eve dönerken gülümseyerek selamlardı sevgi dolu sözler söylerdi.

Haruke:.....

Yukine2: taa ki bu yaşıma gelene kadar. Babam birden annem şiddet uygulamaya başladı.

Haruke: n.. ne.. neden?

Yukine2: bilmiyorum

Haruke: ne diyeceğimi bilemiyorum korkunç.

Yukine2: anneme şiddet uygulamaya devam ederken bana da karşı şiddet uygulamaya başladı. Eve gülümseyerek değil kızgınlık içinde geliyordu.

Haruke: şuan iyi misin?

Yukine2: kim bilir lakin sen yanımda olduğun için iyiyim.

Haruke: yukine kun...

Yukine2: herneyse sonra annemle babamın boşanacağını düşünmüştüm lakin..

Haruke: lakin?

Yukine2: annem boşanmak istemedi babamı seviyordu şiddet kullansada.

Haruke:.....

Yukine2: ve babam hala sevdiğini öğrenince anneme karşı şiddet kullanmaya bıraktı. Sadece çok az anlarda çok sinirlendiğinde kendini kaybettiğinde dövüyor.

Haruke: iyi mi olmuş kötü mü olmuş bilemedim ama en azınsna bırakamış peki ya sana?

Yukine2: hala bana şiddet kullanıyor.

Haruke:......

Yukine2: işte benim hayatım böyle

Yukine2 bunu söyledikten sonra harukeye gülümseyerek sarıldı. Haruke de sarıldı. Bu olayları izleyen artık herşeyi öğrendim. Geçmişimde neler olduğunu. Haruke sarılmayı kesti. Yukine2 gülümseyerek "hadi caddeye gidelim orada yemek filan yeriz" dedi. Haruke tamam şekilde kafasını salladı. İkisi de el ele tutundu ve tam yola çıkıp caddeye gidecekken yanlarına siyah giyinmiş mafya gibi adamlar geldi. Adamlardan bir tanesi önüme çıkıp "sen namimo huruki'nin oğlu yukinesin dimi?" dedi. (animede babasının ismini ve soyadını bilmediğim için kafadan attım :D annesinide bilmiyorum) Yukine2 evet şekilde kafasını salladı. Adam "belliydi zaten yüzün benziyor" dedi. Yukine2 "ne işiniz var benimle?" dedi. Adam "babanla işimiz bitti borcunu ödemedi. Defarlarca söyledik ödemedi" dedi. Yukine2 "bunu babama söylemeniz gerekiyor bana değil bana neden geldiniz?" dedi. Adam ciddi şekilde "seni öldürmek için geldik" dediğinde yukine2 bunu duyduğunda birşey diyemedi.

Haruke: neden öldürceksiniz?

Adam: babası borcunu ödemediği için

Haruke: illa öldürmek mi gerekiyor?

Adam: evet babasının cezası için

adamlar birisi ani hızıyla haruke'nin kolundan tuttup kendi göğüssüne çekti. Adam cebinden hızlıca bıçağı çıkartıp haruke'nin boğazına getirdi. Bunu gören yukine2 yerinden kıpırdayamadı. Adam ciddi sesiyle "ya sen öleceksin yada kız arkadaşın" dedi. Yukine2 hiç düşünmeden adamın üzerine atladı. Ani hızla haruke'nin elinden tuttup hızlıca koşup uzaklaşırken adamlar silahları çekemediler. Çünkü silah kurşun sesi çıkardığın da etrafındaki evlerde olan insanlar polise haber verebilirlerdi. Haruke ve yukine2 koşa koşa nefes nefese kalmıştı. Karşılarında evler olmayan bir ağaç dolu yere geldiler. Etrafı orman gibi ama orman değil ne demek istediğimi anlamışsınızdır. Yukine2 arkalarına baktığında adamlar gelmiyordu. Lakin her an gelebilirlerdi. Haruke endişeli sesiyle "ne yapacağız?" dedi. Yukine2 de " bilmiyorum adamların sayısı fazla" dedi. Ardından adamlar hızla geldi. Adam silahını hızlıca çekip haruke'ye doğru işaret etti. Bunu gören yukine2 şimşek hızı gibi hızlıca önüne geçip kurşun yukine2 kalbine girdi. Adam gülümseyerek "aynen böyle gidiyoruz" dedi. Adamlar oradan uzaklaşırken haruke yukine2'yi tuttu. Haruke dizlerin çimenlerin üstüne düşerek yukine2 de dizlerin üstündeydi. Haruke çığlık çığlığa ağlamaya başladı. Çünkü elinden yapacak birşeyi yoktu. Yukine2 son anlarında haruke'nin yüzüne baktı. Haruke de yukine2'nin yüzüne baktı. Sesini zor titreyerek çıkaran yukine2 "seninle fazla...... zaman.... geçi-re-mediğim için.... özür... dilerim... Lakin mutluydum" diyerek gözlerini hayata kapattı. Haruke yüksek sesle "yukinee!!!" diyerek  yukine2'nin başına sarıldı.
DEVAM EDECEK

geçmişteki hayatım (noragami)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin