103 7 0
                                    

Yato ile geçmişe geri döndük. En son rin yukine2 ye birşey söylemek için okuldan bahçeye çağırmıştı. Yato her zaman ki gibi eline patlamış mısırı almış heyecanla izliyordu. Bense dikkatlice seyrediyordum. Rin yukine2ye gülümseyerek baktı "sen harukeden hoşlanıyorsun dimi?"der demez yukine2nin yüzündeki yanakları pembe oldu. Yukine2nin ne cevap vereceğini merak ediyordum. Yato "hadi ne bekliyorsun aptal yukine"dedi. Bense "bana mı dedin"dedim. Yato bana bakarak "geçmişteki sana"dedi. Bende tamam şekilde kafamı salladım. Yukine2 utanarak biraz titreyen sesiyle "evet hemde çok"dedi.

Rin: itiraf edemedin sanırım?

Yukine2:  evet.

Rin: ne zaman itiraf etmeyi düşünüyorsun?

Yukine2: sanrım bu gün.

Rin: o zaman iyi şanslar dilerim.

Yukine2: umarım.

Rin: bu arada ailenle aran nasıl sakıncası yoksa?

Yukine2: biraz kötü ama bir gün kendi gözlerinle görürsün zaten.

Rin: nasıl yani?

Yukine2: seni eve davet etcem.

Rin: ne zaman?

Yukine2: zamanı gelince.

Rin: t-tamam

Yukine2: itiraf ederken ya yalnış birey söylersem?

Rin:  merak etme söylemezsin kendine güvenin olsun.

Yukine2: tamam yapabilirim.

Yukine2 ve rin ayağa kalktıp sınıfına doğru ilermeye başladı. Sınıfa doğru giderken yukine2nin düşüncelere daldığını hissedebiliyordum sonuçta kişi benim. Ardından sınıfa girdiğimizde her okulun gibi derslere başladık. Boş dersler genelde yaz tatiline yaklaşınca daha çok oluyor. Herneyse aradan biraz zaman geçti. Zil çalmıştı öğlen molası vardı. Herkes kendi işleriyle meşguldu. Yukine2nin harukenin yanına gitmek istediğini ifadesinden belli oluyordu. Rin ona omuz atarak "hadi onu davet et"dedi. Harukennin yanında kız arkadaşları vardı. Yukine2 tamam şekilde kafasını salladı. Yukine2 harukenin yanına gelirken heyecandan nefes nefese kalmıştı. Haruke yanındaki kız arkadaşlarına kafasıyla gidin işareti yaptı. Kız arkadaşları durumu anlayıp oradan uzaklaştılar. Yukine2 derin bir nefes alıp "d-d-dışarıya çıkabilir miyiz?"dedi. Haruka gülümseyerek olur şekilde kafasını salladı. Yukine2 ve haruka dışarıya doğru çıkarken bazı öğrenciler tuhaf bakıyorlardı. Sanırım benim haruke ile olmamı pek olumlu bakmıyor gibi. Lakin sırf onlar kabul etmiyorlar diye haruke ile ilişkimi kesecek değildim.

Dışarıya çıktıklarında hiç beklenmedik şekilde kar yağıyordu. Bende şaşırmıştım yato hiç şaşırmamış şekilde izlemeye devam ediyordu. Yato dönüp "yato neden şaşırmadın? kar yağıyor hava gayet güneşliydi"dedim. Yato "bazen böyle havalar olur beklenmedik şekilde kar veya yağmur yağar"dedi. Bende tamam şekilde kafamı sallayıp önüme dönüp izlemeye devam ettim. Yukine2 birden durdu tekrardan derin bir nefes alıp yan şekilde durup haruk2ye acıyacak şekilde gülümseyerek baktı.(resimdeki gibi) Neden öyle acıyacak şekilded baktığını anlayabiliyordum. Berki kabul etmez diye yada senden nefret edebilir diye. Yukine2 harukenin gözlerine bakarak "seni seviyorum"dedi.
DEVAM EDECEK

geçmişteki hayatım (noragami)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin