10°

88 7 0
                                    

Gözlerimi bir kırpıp açtığımda sabah olmuştu. Burası geçmiş olduğu için bizde buralı değiliz. Yan odadan sesler geliyordu. Bu annemin ve babamın sesiydi. Yukine2 bu gürültüden rahatsız oldu. Yavaşca uyandı etrafına baktı. Yandaki odadan kavga sesleri geldiğini fark etti. Ayağa kalktı yandaki odaya doğru ilermeye başladı. Yato ciddi surat ifadesiyle izliyordu. Yukine2 odaya girdiğinde babam elini kaldırmış tam anneme vuracakken eli tuttup durdurdu. Annem ve babam şaşkınlık içindeydi. Yato kolumdan tuttu bana baktı bende ona baktım "yukine sen annene ve babana asla karşı çıkmadın böyle bir davranış yaptığın için şaşırdılar"dedi. Bense güzel nefes aldım "tabiki de sessiz duramazdım doğru olanı yaptığımı düşünüyorum"dedim. Yato birşey demedi. Yukine2 babamın elinden tuttuğu gibi ittirdi. Annemde olduğu yerden yavaşca kalktı. Yato ile birlikte gerginlikle izliyorduk.

Baba: sen ne yaptığını zannediyorsun?

Yukine2: baba bunu sana sormalı asıl sen ne yaptığını zannediyorsun?

Baba: sanane benim yaptığımdan!

Yukine2: anneme el kaldıramazsın!!

Anne: yukine yapma boşver zarar göreceksin.

Yukine2: olmaz! anne! sen zarar göreceğine ben görürüm daha iyi!!

Anne: yukine....

Baba: demek öyle onun yerine seni dövmemi istiyorsun?

Yukine2: aynen.

Babam derin nefes aldı. Yukine2 de dik durup babamın karşısına geçti. Bizde gerginlikle izlemeye devam ediyorduk. Birşeyde yapamazdık sonuçta benim geçmişimde olan olaylardır. Yukine2 saldırıya hazırdı. Babam yukine2ye sert şekilde yüzüne yumrukla vurdu. Yukine2 aldığı darbeden yere düştüğünde annem endişeli şekilde yanına geldi. Yukine2 ayağa kalkarken babam "neden savurmadın aptal velet güçsüz müsün yoksa?"dedi. Yukine2 dik durdu "gereksiz yere vurmam ayrıca gitmem gerek okula"dedi. Babam bunu duyunca birşey diyemedi ve birşey yapamadı. Annem hala endişeli şekilde bakıyordu. Yukine2 anneme bakarak "anne iyiyim üstümü değiştirip okula gitmem gerek"dedi. Ardından odadan çıkıp kendi odasına girdi. Okul formasını giydi saçını güzelce taradı. Yüzündeki yanağındaki yumruktan dolayı kızarmıştı buna birşey yapamazdı. Ardından evden çıkıp okula doğru yürümeye başladı. Yato bana hayranlıkla baktı. Bense ona şaşkınlıkla baktım. Yato omuzuma dokunur "senin böyle biri olduğunu hiç düşünmemiştim"dedi. Bense "nasıl biri olmamı bekliyordun?"dedim. Yato kendinden emin şekilde "aptalın teki ve sulugözün teki olmanı bekliyordum"dedi. Bu beni sinirlendirsede umursamadım. Önüme döndüğümde okula çoktan varmıştık. Bedenlerimiz yukine2 yi biraz havada uçup takip ettiği için farkına varmıyorduk. Yukine2 okula girerken arkadan sesllenip selamlayarak haruke geldi. Haruke gülümseyip "nasılsın diyeceğim ama yanağındaki kızarıktan dolayı pek iyi değilsin gibi?"dedi. Yukine2 hafifce gülümseyerek (resimdeki gibi) "iyiyim haruke sadece biraz olay oldu"dedi. Ardından yukine2 harukenin elinden tuttu yüzüne bakarak "dünkü cevabım bende seni seviyorum hemde çok"dedi.
DEVAM EDECEK

geçmişteki hayatım (noragami)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin