Rin tam konuşmaya başlayacakken birden ışık olmaya başladı.Yatoya dönüp "n-ne oluyor yato?"dedim.Yato "burada fazla kaldık gerçek dünyaya dönüyoruz"dedi.Bense tamam şekilde kafamı salladım.Aradan 5 dakka geçtiğinde gerçek dünyaya dönmüştük.Hava öğrendi buranın zamanıyla geçmişteki zaman farklıydı.Sanırım aradan bir gün geçti.Saçımı başımı düzertirken yatonun biraz sinirli olduğunu fark ettim.
Yukine: yato neden sinirlisin?
Yato: en heyecan yerinde geldik de ondan.
Yukine: hmm.
Yato: hmmm ne salak!? merak etmiyor musun?
Yukine: merak ediyorum da sen zaten biliyorsun sanırım?
Yato: hayır unuttum ben.
Yukine: yuh
Yato: seni yanıma alırken senin geçmişi öğrendim ama bu kadar ayrıntılı öğrenmemiştim.
Yukine: anladım.
O an da bize doğru koşan hiyori vardı.El sallayarak geliyordu bunu gören yato utanır arkam geçer.Saklanmak istesede boyu uzun olduğu için saklanamamıştı.Hiyori yanımıza gelir ve derin nefes alır.
Hiyori: görüşmeli uzun zaman oldu.
Yukine: evet öyle.
Yato: evet
Hiyori: yukine senden bir ricam var.
Yukine: evet dinliyorum.
Hiyori: Bizim okulda festivel olacakmış sende bizim sınıfın köstümlerini giysen?
Yukine: sınıftakiler giymiyor mu?
Hiyori: sadece erkekler giyecekti ama giyselerdi senden istemicektim.
Yukine: hmm nasıl giysi ki?
Hiyori: okulda öğrenceksin.
Yukine: tamam gidelim o zaman.
Üçümün okula doğru ilerledik.İnsanlar yato görüyordu şimdilik nede olsa sonra unutacaklardı.Sınıfa girdiğimde kızlar sevinçten çığlık atmaya başladılar.Hiyori beni soyunma perdesine götürür.Ardından poşeti verir.İçeriye girer girmez poşetin içindeki giysiyi çıkardım.Erkeklerin neden giymek istemediklerini çok iyi anladım. Hızlıca giysiyi giydim.Ardından yavaşca perdeden çıktım.Yato bu halimi görünce gülmekten kendini tutamayıp gülmeye başladı.Bense utanıp yere oturdum.(resimdeki gibi) Hiyori bana gelir elindeki çikolatalı sütü verir "teşekkür ederim hiyori giydiğin için şimdi yapacaklarını söyleyeceğim"dedi.Bense tamam şekilde kafamı salladım.
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
geçmişteki hayatım (noragami)
أدب الهواة¤kapak resmine bakıp yaoi zannetmeyin. Yaoi ile alakası yoktur. 《¤》 yukinenin geçmişiyle ilgili bir hikayedir. 1.bölümü noktasızdır 2.bölümden itibaren noktalıdır.