-11- Aria

4.1K 217 70
                                    

Medya: Rose.

Çaresizlik, kargaşa, yalnızlık, umutsuzluk... Tüm bu duyguları aynı anda yaşayabileceğini hiç bir zaman düşünmemişti Christina.

Şuan sevdiği kızın evine doğru yürüyordu.

Şuan en yakın arkadaşının, Aria'nın intihar sebebi olan kızın evine doğru yürüyordu.

Ne yapacağını, nasıl hissetmesi gerektiğini bilmiyordu. Onun 'sürtük' olduğunu iddia eden birinin evine yürüyordu, ona sarılmak için yürüyordu.

Kapının önüne geldiğinde durdu.

Neden tüm yol boyunca kendine düşünmek için bir zaman ayırmamıştı?

Derin nefesler almaya çalıştı, olmuyordu. Eli zile doğru gidiyor iken dolan gözlerine aldırış etmedi ve zile bastı.

Lily dakikalardır ağlayarak başında beklediği kapıyı çaldığı an açtı.

Christina...

Okula yeni gelen, en popüler kız.

Christina...

Tüm erkeklerin hayallerini süsleyen, okulun ve hatta bu kasabanın en güzel kızı.

Christina...

Bu kasabanın en zengin ve en soylu ailesinin tek kızı.

Christina gibi birisi nasıl onu sevebilirdi, aklı almıyordu. Lily iyi birisi olmadığını biliyordu, ne kadar düşüncesiz ve kaba olduğunu da.

"Chris..."

Sesinin titremesine aldırış etmedi ve gözleri dolmuş olan Christina'ya sarıldı.

"Lily..."

Kapının önünde olan uzun bir sarılmadan sonra nihayet ayrıldılar.

"Ben... Ben çok özür dilerim Chris."

Chris sakindi. Fazla sakindi. Lily'nin korkacağı kadar fazla sakindi, çünkü bağırması gerekirdi. Haykırması gerekirdi, en sevdiği arkadaşının intihar sebebi olduğunu bas bas bağırması gerekirdi ama sakince duruyordu. Fazla ürkünç bir sakinlikti.

"Lily, önce sakin olmalısın."

"S-sakinim..."

Chris Lily'yi oturma koltuğuna oturttu ve ayakta dikilmeye devam etti.

Lily gözyaşlarını sildi ve Chris'e baktı. Bir kaç saniye öylece kaldılar.

"Keşke öyle şeyler demeseydin."

Chris bunu dediği an göz yaşları süzülmeye başlayan Lily'ye baktı.

"Özür dilerim..."

"Lanet... O ölmemeliydi."

"Özür dilerim."

"Benim ve en yakın arkadaşlarımın birer sürtük olduğunu, intihar etmemiz gerektiğini söyledin."

"Özür dilerim."

"VE GERİYE BİR BOKA YARAMAYAN ÖZÜRLERİN KALDI!"

Lily ağlamamaya çalışıyordu.

Ne kadar aşağılık davrandığını, ne kadar gaddar olduğunu biliyordu. Sadece ağlamamaya çalıştı çünkü ağlarsa rahatlayacaktı. Çünkü ağlamayı hak etmiyordu.

Karanfil (GxG Texting) (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin