-50- Final

2.7K 141 112
                                    

motorcu1334 hep yanımda olan şapşala ithafen 💕

(5 yıl sonra)

"Rose..."

Lily, Rose'un elini cesaret almak istermişçesine daha da sıkı tuttu.

"Lily..."

Çocuk yurduna adım attıklarında Lily gözyaşlarını tutamamaya başladı ve Rose'a sımsıkı sarıldı.

"Şşşt, sakin ol."

"Seni seviyorum..."

Rose yüzünde oluşan buruk gülümseme ile odada bulunan ve etraflarına toplanmaya başlayan çocuklara baktı.

"Selam çocuklar! Kim cips ve jelibon ister? Hepiniz tabiki de!" deyip elinde tuttuğu poşeti açtı ve çocuklara tek tek aburcuburları verirken Lily'ye güven verici bir gülümseme attı.

"Lily ablanıza sarılma saldırısı yapıyoruz!" diye bağırdı ve çocuklarla beraber sevdiği kadına sımsıkı sarıldı.

Lily gözyaşlarını tutamadı ve her bir çocuğa sımsıkı sarıldı.

"Çocuklar, bizi ablalarınızla biraz yalnız bırakın bakayım." diyerek sıcak bir gülümseme yayan kadına baktılar. Lily yerden kalktı ve gözyaşlarını silmeye çalıştı.

"Biz..."

"Rose ve Lily, birkaç ay önce gelmiştiniz. Öyle değil mi?"

"Ah evet." dedi Rose. Lily'nin konuşamayacak durumda olduğunu biliyordu.

"Hangi çocuğu evlatlık edinmek istediğinize siz karar verin ama o..." dedi ve arkadaşları ile oturan, son derece olgun davranan bir çocuğu gösterdi. "O Timmy. Uyuşturucu ile fazla ilgilenen bir ailesi vardı ve onun gözleri önünde intihar ettiler. Yine de çok olgun ve aklı başında bir çocuk. Sıcak bir yuvaya en çok ihtiyacı olan çocuk olduğunu düşünüyorum."

Lily yeniden dolan gözlerine anlam veremeyerek arkasını döndü ve gözlerini silmeye başladı.

"Timmy!"

Timmy adını duyunca arkadaşlarına gülümseyip yerinden kalktı ve Rose ile bakıcısının yanına gitti.

"Rose ve Lily ablan. Seni evlat edinmek istiyorlar."

"Lily abla neden ağlıyor?" dedi Timmy, sesinden ve yüzünden 5-6 yaşlarında bir çocuk olduğu anlaşılıyordu.

Rose eğildi ve Timmy'nin görüş açısına geçip onun omuzlarına ellerini koydu.

"Lily ablan duygulandı. Mutluluktan ağlıyor, bizimle yaşamak ister misin?"

Timmy yavaşça bakıcısına döndü.

"Rose abla çok güzel."

Rose kocaman bir gülümseme ile Timmy'ye sarıldı ve birkaç saniye öyle kaldı. Lily ağladığının belli olmadığından emin olduğunda yanlarına gitti.

Timmy'nin ellerini tuttu ve fısıldayarak konuştu.

"Merhaba canım..."

Timmy, Rose'a döndü.

"Lily abla da çok güzel."

Lily küçüğün yanaklarını sıktı ve elini tutup ayağa kalktı.

Bakıcı gülümseyerek iki genç kadına baktı.

"Gidebilirsiniz..."

Lily sağ elini, Rose ise sol elini tutarak küçüğü yavaşça yurttan çıkardılar ve çocuklara el salladılar.

~~~

(5 ay sonra)

"Anne! Sally abla oyuncaklarımı vermiyor."

"Yaa çen büyüdünde beni ablama mı ispiyonluyoçunn? Agucu bugucu!"

"Anne! Sally abla beni korkutuyor."

Lily kahkaha atarak içeri girdiğinde Sally ve Timmy'ye baktı.

"Tom abi ve babam nerede?"

"Abla, Rose Timmy'ye kendini baba diye mi alıştırdı?" diye fısıldadı Sally. "Maalesef." dediği anda kapı açıldı.

"Oğluşum! Bak baban ne aldı!!!" deyip topu çocuğa fırlattı Rose. Timmy'nin sırt üstü yere düşmesiyle "Ananı sikim çocuk gitti!" diye bağırdı ve Timmy'ye koştu.

Lily rulo peçeteyi Rose'a fırlattı ve "Edeceğin küfre edeyim!" dediğinde Rose gülerek Timmy'yi kaldırdı.

"İyi misin aslan oğlum?"

"Eşek gibiyim baba."

Rose kahkaha attı ve "Bana çekmiş bana!" diye bağırıp Timmy'ye sarıldı.

"Lan pezevenk ben aldım o topu." diye fısıldayarak içeri giren Tom'a döndüler.

Timmy yavaşça Tom'a doğru yürüdü ve başını kaldırıp birkaç saniye 1.80 boylarındaki 19 yaşındaki delikanlıya baktı. Ardından bacağına bir tekme attığında Tom zıplayarak kendini yatağa attı.

"Ne vuruyorsun lan!?"

"O topumu patlattığın içindi."

"Babası gibi, deli gücü var oğlumda." dedi Rose gülerek. Ardından kalktı ve Lily'ye sarılıp boynuna sulu bir öpücük kondurdu.

Sally gülerek Tom'un yanına oturdu ve kulağına fısıldadı.

"Bizim düğün ne zaman?"

"Ablama bir söyleyebileyim, halledeceğiz."

Rose dudaklarını Lily'nin boynundan çekti ve iki gence baktı.

"Duydum lan!"

"Hasiktir."

Rose Lily'ye baktı ve burukça gülümsedi.

"Verdim gitti."

Rose Lily'nin söylediği cümleye güldü ve dudaklarını yeniden boynuna götürdü.

"Öptüm bitti."

"Ben de öpeyim!" deyip Sally'ye yaklaşan Tom kafasına gelen topla affalladı ve Timmy'ye baktı.

"Lan eskiden babası bir şeyler fırlatıyordu, şimdi bu başladı. Ben ne günah işledim..."

"Seni seviyorum Lily."

"Seni seviyorum Rose."

~~~

AY GÖZLERİM DOLDU ÜHÜHÜHÜ

Ya... Çok mutluyum şuan....

Ay ay ay.

Sizi çok seviyorum

Bu zamana kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim. İçimde bir burukluk var ama... Mutluyum. Keşke bitmeseydi kitap ama... Güzel oldu bence ya. Güzel bir sondu.

Mutlu ettim ikisini.

Çocuk bile verdim...

Sizi çok seviyorum...

Ay çok fena oldum şuan.

Karanfil (GxG Texting) (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin