Lily dün gece ağlamaktan dolayı şişmiş gözleri ile yeni okulundaki lanet sınıfına girdi. Herkese tiksinç bir bakış atıp yerine geçti.
"Lily, bir sorun mu var?"
"Hey hey, ne oldu?"
"Gözlerin mi şişmiş senin?"
Başına toplanan arkadaşlarına gülümsedi.
"Sorun yok millet, dün gece harikulade bir dizi buldum ve bitirene kadar izledim. Ah, çok aptalım. Hah." deyip kahkaha attığında arkadaşları kahkahasına eşlik ettiler ve dağıldılar.
Lily her an dolabilen gözlerini saklamak için başını kollarının arasına aldı ve sıraya yüzünü koydu.
"Günaydın sevgilim."
"Ha?"
Lily başını hızla kaldırdı ve karşısında Michael'ı görünce kaşlarını çattı.
"Şaka çekecek durumda değilim."
"Hadi ama, sevgilinin şakalarını bile mi?"
"Saçmalama Michael!"
"Saçmalamıyorum, bir insan bir fahişe olmadığı sürece sevgilisi olmayan erkekleri dudağından öpmez öyle değil mi?"
"Ne saçmalıyorsun?"
Michael yüzünde çapraz bir gülümseme ise telefonunu Lily'e gösterdi.
Lily ve onun öpüştüğü bir fotoğraf karşısında Lily hayretle kaşlarını çattı.
"Bu ben değilim!"
"Sensin, çok sarhoştun Lily."
"Ne!?"
"Annenin gelişini kutladığımız gece. Yapma dedim etme dedim bakireliğimi aldın benden."
"Ne saçmalıyorsun orosbu çocuğu?"
"Şaka be. Sarhoşluğun etkisiyle seni öpmeme izin verdin ve fotoğraf çektirdik. Ehu."
Lily hangi ara sıktığını bilmediği yumruğunu Michael'a savurdu ve sınıftan hızla çıktı.
Rose... Öğrenmiş olabilir mi?
Telefonunu çıkardı ve sevdiği kıza mesaj attı.
Lily: Rose
Lily: Benden neden ayrılmak istediğini bilmiyorum inan.
Lily: Çünkü her şey mükemmel gidiyordu fakat... Umduğum şey ise... Bana benden neden ayrıldığını söylemelisin Rose.
Rose: Şu dalgalı saçlı çocukla müthiş öpüşmüşsünüz.
Lily: Rose, annem için komşular ve arkadaşları ufak bir parti düzenlemişler ve gittiklerinde çok sarhoşmuşum. İnan bana onu kendi isteğimle öpmem, bunu benden iyi bildiğine eminim.
Lily: Beni öptüğü an başka bir orosbu çocuğuna fotoğrafımızı çektirmiş, nasıl gördün?
Rose: O gün benim seni ziyarete geldiğimi dudakların morarana kadar öpüşmekten anlayamaman normal.
Lily: Siktir...
~~
Lily sıçtı soshsljdşwöe
Acaba kitabın sonunda Lily'yi falan mı öldürsem sksnwlkrşş
Şaka.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanfil (GxG Texting) (Tamamlandı)
Short StoryBilinmeyen numara: Ah afedersin, lütfen o benlerini gözümün önünden çek.