Lily sinirlerine hakim olmaya çalışarak sınıfına girdi ve ona "Günaydın" diyen bir kaç kişiye yüzünde yapmacık bir gülümseme ile cevap vererek sırasına oturdu.
Sırasında beyaz, katlanmış bir kağıt bulduğunda kaşlarını çattı ve kağıdı ellerine alıp açtı.
Lily, lütfen şu engeli kaldır. Hayır seni trollemeye çalışan abaza, sapık bir erkeğin teki değilim. Lütfen yapma. Sadece beni anlamaya çalış, 6 yıl boyunca seninle konuşacak cesareti dahi bulamadım ve şuan okulundayım. Lütfen, gerçek ismimi vermediğim için bana bunları yapma. Söz veriyorum gerçekten karşına çıkabilecek cesareti bulacağım, sadece biraz zamana ihtiyacım var.
Kaşlarını sanki mümkünmüşçesine biraz daha çattı ve boğazını temizleyip sinirle etrafına baktı.
"Bir sorun mu var?"
Arkadaşı Vero'ya döndü ve diğerlerinin de duyabilmesi için sesini yükselterek sordu:
"Bunu sırama kim bıraktı biliyor musunuz?"
"Sınıfta bir kaç dakika önce kimse yoktu."
Lily derin bir nefes aldı ve telefonunu açıp kilidi girdi. WhatsApp'a tıkladığında Rose ile son yazışmalarına baktı.
Bir tarafı ona hak veriyorken diğer tarafı ise çılgınlar gibi haksız olduğunu bağırıyordu. Engeli kaldırdı.
Lily: Özr dlrm.
Rose: Efendim?
Lily: Öd
Rose: Anlamıyorum.
Lily: BİLEREK YAPIYORSUN DEĞİL Mİ?
Rose: Evet zpdjdphsşdnrş
Rose: Neyse. Özrün kabul edildi.
Lily: Peki. Zamana mı ihtiyacın var? Zaman senin. Sonuçta... Zamandan bol ne var ki ha?
Rose: Böyle davranacağını tahmin etmiştim, seni herkesten daha iyi tanıyorum ;)
Lily: Siktir ordan.
Rose: Güzel güldün.
Lily: Ne?
Rose: Hiiç
Lily: OHA O KIZ SENDİN DEĞİL Mİ?
Lily bir anda kalkıp sınıfın kapısından ona bakan ve hemen kendini dışarı alıp kaçan kıza doğru koştu.
Ne yüzünü ne de saçlarını görebilmişti.
"Rose!"
Sınıftan çıkıp koşan kızın arkasından gitti.
Kızlar tuvaletine girip kendini 3. kabine kitlediğinde kabinin önünde kendini frenledi.
"Rose?"
Kapıya tıkladı.
"Konuşmak ister misin?"
Bir ses gelmediğinde gülümsedi ve "Eğer konuşmak istiyorsan kabinin kapısına vurma. Eğer utanıyorsan ve biraz daha zaman istiyorsan... 2 defa tıklaman yeterli."
Kapıdan tıklama sesi geldiğinde gülümsedi ve telefonunu çıkardı.
Lily: Birileri çok mu utangaç?
Rose: En azından artık kız olduğumdan eminsin, bu bir nebze olsun rahatlatmış olmalı ha?
Lily: Ah... Evet.
Rose: Lily... Sesini duymak inan bana o kadar güzel hissettirdi ki.
Rose: Ama sen kızlar tuvaletinden çıkmadan bu kabinden dışarıya çıkamayacağım...
Lily gülümsedi ve "Pekala Rose... Çıkıyorum." deyip yavaşça arkasını döndü. Kapının kapanma sesi geldiğinde Rose bir soluk verip kabinden çıktı.
İçindeki tuhaf hisle beraber aptalca gülümsedi.
"Tanrım..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanfil (GxG Texting) (Tamamlandı)
Storie breviBilinmeyen numara: Ah afedersin, lütfen o benlerini gözümün önünden çek.