Hiç birşey konuşmadan öylece baktı genç kadına
Benimle oynuyor bu kadın hiç birşey olmamış gibi nasılda hesap soruyor diye içinden geçirirken bunu sözlere dökemiyorduKahretsin...!
Bu kadın böyle sevimlice hesap sorarken ona ne diyecekti..?
Duymadı bile genç kadının konuştuklarını
"Soğuk bir sesle sadece iyi olup olmadığını merak etmiştim görüyorum ki iyi olmaktanda öteye geçmissin dedi"
Aniden döndü kapıya yöneldi..
Ninu daha kendisine yöneltilen manalı sözleri anlamadan kapıyı çarpıp çıktı....kapının çarpmasıyla irkilen genç kız öfkeden deliye döndü ,zorla toparlandı yataktan sendeleyerek kalktı zar zor attığı adımlarla kapıya yaklaşıp son bir hamleyle kapının kolunu yakaladı, kapıyı yavasca araladı gücü tükenmeye başlamıştı yine heryer dönmeye görüntüler netligini yitirmeye başladı ani bir refleksle merdivene yaklaştı korkuluğa can havliyle tutundu
"Kahrolası adam bir hışımla odama gelip bir hışımlada terkediyor kendini ne zannediyor bu, ona gününü göstereceğim" diye öfke, kırgınlık ve adını koyamadığı diğer bir duyguyla Samues'in odasına yöneldi....
Bir adım bir adım daha koridorun hemen başındaki merdiven korkuluklarından sağa dogru ilerledi ,genç adamın odası Ninu'nun odasının bulunduğu yerden elli yada yüz adım ilerde başka bir hole açılan bölümdeydi burası kralın ilk eşiyle kaldıkları bölümdü geniş bir holün sol üst kısmında ,dışarıya bağlantılı bir başka merdiven ve ilerde merdivenlerin sonuna biraz ilerleyince mahzene açılan şimdilerde kilitli açılması kesinlikle yasaklanmış bir kapı vardı....Kral burayı prens 'e hazırlatmıştı, yeniden restore edilmiş bu bölüm sarayın içinde başka bir saraydı....Duvarlar ülkenin tarihini anlatan resimlerle doluydu salonun tam girişinde kapının üst tarafına asılı duran erkek geyik başı sanki canlı gibi bakıyordu genç kıza, hayvanla gözgöze gelince ürperdiğini hissetti, oradan uzaklaşmak isterken aniden attığı adımla birden gözleri karardı ve kendini karanlığa bıraktı..
Düşmenin verdiği korkuyla cansız cılız bir çığlık kopuverdi agzından herşey son buldu derken genç kızı güçlü bir aslanın pencesi gibi ustaca kavradı penceler genç kız gözlerini kaçırarak açtıgında genç adamla göz göze geldi ikisinin de olayın heyecanı ile hızlı hızlı alıp verdigi nefesleri birbirine karışıyordu....
Daha fazla dayanamayacağını anlayan genc adam kızın çenesini kavradı hafifce başını kendine çekti diger eliyle bedenini kendine iyice yasladı ve dudaklarını genç kızın dudaklarına kapatıverdi.....
Ninu düşmenin şokunu atlatamadan genc adamdan gelen bu arsızca saldırıya tepki veremedi dudaklarını kavrayıp içinde cehennem gibi yakan bir ateşi körükleyen bu dokunuş dizlerinin bağını çözmüş genç kadının bedenini öylece adamın ellerine bırakıvermişti ....
Hatta farkına varmadığı istek ve arzuyla genç adama hafifce dudaklarını aralayıp cevap bile vermişti kalbini saran karmakarışık duygular aklın mantığın üzerini kaplayıvermiş genç kızı hayatında hiç yaşamadığı hazzın eline teslim etmişti...
Bir süre sonra kendine geldiğinde ellerini genç adamın gögsüne koyup uzaklaşmaya çalıştı fakat genç adamın güçlü bedenini kendinden uzaklaştırmak hiçde kolay değildi üstelik hasta ve halsizken ......****************
Samues genç kadının ürkek ve çekingen haliyle kendine dudaklarıyla cevap vermesine şaşırdı bir o kadar da içten içe sevindi .....kollarında halsiz hasta haliyle öylece ürkek bir kuş gibi titremesine daha fazla dayanamadı ve elleriyle genc bedeni sıkıca tutup biraz kendini geriye çekti ...
Ninu yaşadığı güzel anın bitip birden genç adamın kendinden uzaklaştırmasıyla heyecandan yüzünün kızardığını hissetti gözlerini yerdeki mermerden kaldıramıyordu kalbi deli gibi çarpıyordu, biran kalbinin yerinden fırlayacakmış atışından korkup hızlı hızlı nefes aldı.....Sa samu Samues....!
Sakın birdaha buna cürret etme...! diyerek titrek ve öfkeli bir sesle genç adamın belinde duran elini çekiştirdi...Dur....!
Ne yapıyorsun düşeceksin şimdi şapşal....!
Çekiştirip durma elimi....!
"İzin ver seni yatağıma taşıyayım" diyerek bir hamlede kızı kucagına aldı ....
Ninu genç adamın kucağında gücü yettiği kadar debelenip adamdan kurtulmak için çırpınırken Samues bunları gülerek neşeli kahkahalarla savuşturuyordu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün 1 (KİTAP)
FantasyKitabın geliri istismar magduru cocukların rehabilitasyonuna bagışlandı tüm internet satış noktalarinda sizlerinde bu projeye destegini bekliyorum watpad ailesi Kendini arayan bir genç kız.... Kralın gizemli çocuğu Samues.. Samues ve Ninu iblisin o...