" Herkes içinde bir yılan barındırır ,.....bazı yılanlar derin uykudayken , bazılarıda zehrini saçar..."
" En keskin zehir'se vesvesedir......"
Genç kızın içinde zehir dağılmıştı birkere ....artık mahsumiyet kirlenmiş bir nehir gibi her kalp atışında zehirleyecekti içenleri......
Ninu kral'ın geldiğini haber alınca zorda olsa toparlandı....
"Ema"
"Tatlım bana yardım edermisin ....?"
"Tabiki ...prensesim " küçük yardımcısı hanımına şefkatle baktı..'Ne kadar da temiz bir kalbi vardı hanımının 'Saray'a geldiğinden bu yana yedi yıl geçmişti,mutfaktaki becerilerinden dolayı aşcıbaşının dikkatini çekince kendisine kalacak bir oda ve güzelde bir maaş bağlanmıştı ....mecburdu çalışmaya küçük kız kazandığı paraları hasta annesi için gönderiyordu.
Buruk bir acı çöreklendi içine kendi kendine hayıflanarak iç geçirdi,annesi iyileşseydi dünyalar onun olacaktı ve bu hüzünde son bulacaktı ...."Ema"
"Neyin var senin ..?'"
"Birşey yok hanımım yorgunluk galiba benimkisi "
" Kaç gündür ben dışarda , efendim içerde yanıbaşınızda iyileşmenizi bekledik."
"Gözlerinizi açmış olsaydınız efendi 'Samues'in' perişan halini görürdünüz..."
" Ne diyorsun sen Ema"
Yattığım yerden anlamıyorum , kuzum senin sesin bu kadar mı çıkıyor..? Daha yüksek sesle konuşsana "Küçük kızın söyleyecekleri bogazına takıldı...tam ağzını açmıstı ki yüce efendisi ' Rokas' içeriye girmiş ,heybetli adımlarla genç kızın yanında belirivermişti.Arkasında duran genc prens'ler ise biraz önceki düelloyu unutmuşlar süt dökmüş kedi gibi olmuşlardı....
Samues..genç kızın aşırı gevezeliğini bildiğinden yalancı bir tehditkar bakışla küçük kızı korkutmaya çalışıyordu...
'Zavallı kızım , iyileştigini duyunca ne kadar çok sevindim anlatamam '
' Nasılsın şimdi . ? Yüzüne renk gelmiş seni böyle görmek ne kadarda güzel '
Kral'ın müşvik ve babacan sesi genc kızı duygulandırmış ...hüzünlü gözleri yıldız gibi parlamıştı...Samues huzursuzca kımıldandı yerinde 'kahretsin yine bütün vücudu alev alev yanmaya başlamıstı o bakışlardan, bir kadın bu kadar güzel bakabilirmiydi..? o yıldız gibi pasparlak bakarken nasıl sağduyulu davranabilirdi genc adam onu herkesin ortasında tutup öpmemek için savasıyordu hissettikleriyle , savaşı kaybedecegini anlayınca bir küfür savurdu içinden ve hızlıca odayı terk etti'.....
Genç kız babası gibi sevdiği insan yanında olmasaydı, kendini tutamayıp hıçkıra, hıçkıra ağlardı şuracıkta.. ..
"Beni görmeye bile dayanamıyor kahrolası; kibirli ,kendini beğenmiş adam "dedi içindeki kızgınlıkla
Hangi yurek dayanırdı, o derin ve manalı bakışlara
"Demekki kadınları böyle avlıyordu baş belası adam.Leon boşuna telaşlanmamıştı onunla tek başına gittiği için pis büyücü benide büyüledi " diye içindeki kırgınlığı bir nebze olsun gidermeye çalıştı...Leon genç kızın allak bullak olmuş yüzünü incelerken genç kız gibi içinden abisine küfürler savuruyordu .....
"Kahrolası geldiğinin ikinci günü daha ortalığı karıştırmasına kimse birşey demiyor " diye karmakarışık duygularla rakibine saydırırken ...Babasının kendisine yönelttiği soruyu duymamıştı ...
Kral hafifçe öksürerek elini boğazında birşey varmış gibi ağzına götürdü , aslında yaşlı adamın zihnindeki derin düşünceler boğazına yumruk gibi iniyor, nefesini kesiyordu...
"LEON" diye tekrarladı kalın otoriter sesiyle
Babasının bu huyunu iyi bilirdi genç adam ...soramadığı soruların manalı tonuydu bu ses....
" Efendim baba"
"Neler oluyor diye sormalımıyım"
"Hhhaaa"
"Yok baba ufak bir yanlış anlaşılma" diye geçiştirdi genç adam
"Geliyormusun benimle "diye genc adama soruşturan gözlerle baktı
Ninu' ya tekrar dönerek ;
" Güzel kızım bir istediğin olursa Leon'a söylemen yeterli "
Diyerek odayı terk etti .Kral daha odadan çıkar çıkmaz genç kıza özür dileyen bakışlarla eskiden olduğu gibi suçlu küçük bir oğlan edasıyla sarıldı genç adam
"Ninu"
" Beni affettin mi..?"
" Gel buraya şapşal şey " diyerek en yakın dostunu sıkıca sardı genç kadın
"Dostlar hemencik küsmezler"
Bu kızın sevgi ve merhamet dolu yüreğini çok seviyordu 'Leon'
Sıkıca sarıp sarmaladı; dostu ve sırdaşı olan genç kızı
Gözlerini huzurla kapattığı anda o sevimsiz görüntü yine belirdi
"Yine mi sen" dedi genç adam
"Efendim Leon " genç kız kendisine seslendiğini zannederek kollarını sardığı genç adamı hafiçe itti ve yüzüne soran bakışlarla
"Ne söylediğini anlamadım " dedi
Genç adam gördüğü siluetin etkisiyle ; genç kıza nediyeceğini bilmeden boş boş baktı
"Leon sana söylüyorum " diye
sarstı genç adamı
"Ya kızıyorum ama "
" Nedir bu garip haller kaç gündür ,sonunda kafayı yedirteceksiniz bana nedir senin derdin o kendini beğenmiş abinle..?"
""Fark etmediğimi zannetme gözüm üzerinde " diye çıkıştı...
"Ninu siriua benim gitmem gerek bugün çok yoruldum"
"Kaç sende serseri kaçmak sizin ailede alışkanlık oldu " dedi kırılgan bir sesle ...aslında genc kız Samuesin gitmesini hâla hazmedememiş kendi kendiyle konuşur gibiydi...
"Daha sonra tekrar uğrayacağım bu defa seni bağlamam gerekecek sevgili Ninu kendi başına buyrukluğunu az daha canınla ödeyecektin " dedi yarı şaka yarı ciddi ses tonuyla....ve öpmek için eğildi....Duygularıyla odasında savaş veren Samues ise ne yaptığını bilmeden uyur gezer bir halde odadan çıktı genç kadının odasına yöneldi, heyecanından bir saniye kapı kolunu tutarak bekledi ciğerlerine derin bir nefes çektikten sonra odaya daldı.....o anda donup kaldı kardeşi eğilmiş aşık olduğu kadını öpüyordu.
Kahrolası buda neydi şimdi kendisine canavar muamelesi yapan bu kadın kardeşiyle nasıl olurda öpüşürdü....
Kapının birden açılmasıyla irkilen genç adam ve Ninu
Samuesin ezici bakışlarıyla gözgöze geldiler ...Leon hiç aldırış etmeden yanağına bir öpücük kondurup genç adamı delirten bir tebessümle yanından meydan okurcasına geçip gitti...
"Sizde herşey genetik galiba "
"Baksanıza biri diğerinin kopyası gibi davranıyor,kapıyı tıklatıp izin isteyebilirdiniz beyfendi"
" Beyfendi mi. ?"
Bu kız kesinlikle adamı delirtmek niyetindeydi anlaşılan .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün 1 (KİTAP)
FantastikKitabın geliri istismar magduru cocukların rehabilitasyonuna bagışlandı tüm internet satış noktalarinda sizlerinde bu projeye destegini bekliyorum watpad ailesi Kendini arayan bir genç kız.... Kralın gizemli çocuğu Samues.. Samues ve Ninu iblisin o...