KADER DÖNGÜSÜ

168 52 128
                                    

Aşk..! koleksiyoncu gibidir ....herkesi biriktirir , kimine yanlızlık satar,kiminin yanlızlığını ( anonim)

   Ninu gerçekle rüyanın, şaşkınlıkla hayranlığın karıştığı bir gecenin ardından dayanılmaz bir baş ağrısıyla uyandı.

" Offff başım çatlayacak gibi ağrıyor."

   "Hemen toparlanıp hazırlanmam gerek bugün ormanda çok işim var"
diye mırıldandı, şakaklarını ovarken.

   Başına uyguladığı basınç biraz olsun ağrıyı hafifletmişti, fazla oyalanmadan hemen çıkmalıydı, akşam karanlığına kalmadan aradığı mantarı bulup dönmeliydi saraya.

  Bugün çok tuhaftı, pencereye yöneldi ,genelde sıkı sıkı kapattığı pencerenin hafif aralı olduğunu farkedince ürperdi, oysa hergece yatmadan pencereye yönelir, istemsiz kontrol eder, perdeleri kapatırdı, çocukluğundan beri gözlendiğini hisseden genc kızın bilinç altı bu korkunun nedenini hiç bulamamıştı...

  Yemek geç saat'lere kadar sürmüştü ,genç kız odasına çıktığında coşkulu kalabalık dağılmamıs, alkolünde etkisiyle sabaha kadar naralar ve kahkaha sesleri birbirine karışmıstı.

   Prens'in gelişi şerefine verilen ziyafet'ten askerler de nasibini almış, alkol ve danscıların gösterileriyle eğlencenin dozu artmış, Adenus'un mudehalesiyle seyri değişen gösteriler zar zor sonlanmıştı ....

*****

Prensin geldigini işaret eden habercinin ardından yemek salonunun devasa penceresinden görmüştü Ninu  Samues'i.

Oturduğu yer tam pencereye bakan , bahceye hakim bir yerdi.
Seçilmişlere has vakur bir edayla indi genç adam atından, yüzünü tam görememişti ama kralın bir kopyası kadar ona benzediğini oturduğu yerden bile farkedebiliyordu genç kız.

Genç adam uzaktan meraklı gözlerin kendisini izlediğini hissetmiş gibi başını pencereye çevirdi ,bir an gözgöze geldiler, aradaki onca mesafeye rağmen genç kız o çelik gibi bakan gözlerin etkisiyle bir an ürperdi nasıl bir enerjiydi bu genç kızın gözlerinden yol bulmuş bütün benligi ile birlikte bedenini de uyuşturmuştu ...

   O bakışlarda genç kızında hissettiği yanlızlık ve dargınlık vardı.
Yıllar önce talihsiz olaylar yüzünden ayrılmamış olsalardı genç adam ailesinin yanında evinde büyüyecekti, onunda kendisi gibi yanlız kaldığını düşününce kendi acizligi ve yanlızlığı ile yeniden yüzleşti.

"Ninu bu anlamsız düşüncelerle kendini meşgul etme çık o düyadan haydiii kendine gel "
diye  kendini telkin etti,düşüncelerini susturmak için .

****
Genç kız başını kaldırdığı an o çelik gibi gözlerle yine karşılaştı genç adam mıhlanmış gibi ayakta Ninu 'ya bakıyordu, öyle hiç kimseye aldırmadan ne vardı o bakışlarda ?
Öyle derin ve içine işleyen bir bakış ki  ,delici, bakanı kendine esir eden efsunlu iki çift göz Hafifce bir refarans yaptı genc adam karşısına oturdu genç kızın.

Ninu düşünceler denizinde kulaç atarken Samues konuklara takdim edilmişti ,genc adam kızı görür görmez gözleri takılmış saraya gelirken içindeki muammalı duygulardan kurtuluvermişti,o efsunlu bakışların etkisiyle  kendiside farketmeden hipnoz olmuşcasına bir tutulmuşlukla.

Sürgün 1 (KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin