AŞK'la ŞAVAŞMAK MI ?

48 21 6
                                    

Yaşamak için onca imkan varken aşkı..... bütün silahları kuşanıp aşk'la savaşmak neden ....
Aşk ruhun nefesidir....eğer bu nefesi keserse insan ruhu bozguna uğramış ordu gibi darmadağın savaş meydanında kalır .....kimimiz yaralı kimimiz kayıp dolaşır dururuz ruhlar denizinde .......
Aşk düştüğü anda cemre gibi yüreğimize sarıp sarmalamak gerek ....şefkatle büyümesi palazlanması ,cesaretlenmesi için beslemek gerek güven besiniyle....

Kılıcın iki tarafı gibidir aşk ve nefret ....nereye dokunsan kanatır yüreğini .....kaybettiğin kadar sevmek istersin ama kaybettiklerini bilmeden hep beklersin.....

Gelmez.....!

*********
Ninu genç adam tarafından tarumar edilmiş savaş alanı gibiydi dokunsan akacak gözyaşlarını akıtmamak için alt dudağının etine dişlerini geçirmiş öylece düşüncelere dalmıştı....
Bilmediği bir yolun tam ortasında kalmış hangi yöne gidecegini bilmeden öylece çaresizlik içinde bakakalmıştı yüreği....zihni desen delice düşüncelerle habire kendisine telkin veriyor, körüklenen ateş gibi yakıyordu genç kadını .....

"Toparlanayım uzak durmayı başaracağım bu adam 'dan" dedi
Yine kendi kendine sesli düşünürken yüksek perdeden konuştuğunu fark etmeden pencereden kule tarafına bakan ormanlığa dalmıştı...

'"Bu.. bu şekilde benimle dalga geçmesine izin veremem'"
"Ne sanıyor kendini bu adam?" diyerek yaşadığı o anları düşündü.....aslında genç kadını böyle sinirlendiren Samuesin onu öpmesinden ziyade kendi içinde yaşadığı burhanın şaşkınlığı ile vücudunun tepki vermesiydi ....olayları hatırladıkca genç kadının içini gıdıklayan bir ürperti sarıverdi ....
Öpüşmek bu kadar güzel olabilirmiydi ilk kez yaşadığı bu hazzın kölesi gibi davranmış o an hiç bitmesini istememiş genç adamın dudaklarının arasından agzını istila ederken oda dudaklarını aralayıp adama karşılık vermişti ...yine utançtan yüzünün yanmaya başladığını hissetti ....panikle pencereyi açtı, nefes almakta zorlandığını hissederek...pencereden gelen soguk havayı bir nefesle cigerlerine cekip kollarını iki yana gerdi .....
"Ohhh mis gibi temiz hava "
Bütün vucudu rahatlamıştı temiz havayla olanlardan sonra kendine gelememişti genç kadın düşünmek istemesede Samuesin vücudunu vücuduna yapıştırıp onu arsızca öpmesi hala aklından gitmiyordu...
Gözlerini kapatıp başını kendine kızar gibi ikiyana salladı
"Bunları unutmalıyım biraz daha düşünürsem ya gidip o adamı bogazlayacağım yada......."
İşte ....!
Kendine bile itiraf edemediği gercek buydu ne kadar kızıp öfkelensede hala o anları yaşamak istiyordu ....
Bu nasıl bir tezatlıktı hem kız, hem hoşlan ...kendi, kendine kızıp telkinler veriyordu...
Ninu kızım saçmaladığının farkındamısın ...!
Kendine gel ...!
Sen on yaşında şaşkın bir kız çocuğu degilsin .....!
Pencereye iyice yaklaşmıştı ağaçların arasında ince cılız bir duman gördü ....
Yok abartma Ninu hastalıgından halussinasyonlar görmeye başladın dedi kendi kendine azarlarcasına

Iyıce dikkat kesildi yok bu hayal degildi orada yavas yavas yukselen duman vardı
Hemen haber vermeliyim yangın olabilir diye dönüp kapıya yöneldiğinde siddetle pencerenin kapanıp camların tuzla buz olması bir oldu ...can havliyle yerinde zıpladı buda neydi simdi...duman odasına kadar gelmiş yavas yavas iceriye doluyordu ....kulaklarını sağır edercesine çıkan bu uğultuda neyin nesiydi adım atamıyordu bacakları halsizleşmiş korkunun ve heyecanın yarattığı şokla kıpırdayamıyordu bir anda duman geldigi yere hızlıca çekildi.....
Bir süre daha öylece yerinde kaldı kalbi deli gibi çarpıyordu eliyle kalbinin atışını yavaşlatmak için bastırdı....
Offff
Neler oluyordu ...?
Neden herşey eskisi gibi degildi.....?
Genç kadın hiçbirşeyin eskisi gibi olmayacağını hissediyordu, bunların Samuesin gelişiyle bir ilgisi varmıydı ....?
Kafasındaki tek soru buydu şimdi
Bunları ögrenmenin bir yolu vardı bu akşam yemeğinde konusacağı çok sey vardı.....

Sürgün 1 (KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin