12.bölüm(Hangi zamanda yaşarsan yaşa yasanilan sadece hissettiklerimizdir)

70 19 10
                                    

"İnsan bilinmezlik cenderesinin içine düşünce yüregiyle birlikte bütün bedenide acır."

Ninu odasına kapanmış çalılıklardaki gizemli kapıyı koynuna attığı anahtarı ve Samuesin annesinden hatıra kalan esrarengiz taşlar arasındaki bağlantının ne olabilecegini düşünürken akıl sınırlarını aşıyordu..
"Böyle senaryo yazıp durmaktansa biran önce ögrenmek daha iyi" diyerek anahtarı yastığının altına gizledi
"Sabah olunca genç adamla konuşup bu gizemi çözmeliyim "
derken başını yastığa koymuş göz kapaklarının uykuyla kapanmasına inat, zihni hâlâ uyanıktı...
Yan odada aynı halde farklı düşüncelerdeki genç adamıda uyku tutmamıştı, uyuyamayacağını anladığında ise yattığı yerden kalkarak odada bir o yana bir bu yana dolanmaya başladı.
"Gün ağarır ağarmaz Ninu'yuda alıp opessiusa gitmeliyim " diye mırıldandı .
"Rafi usta bu bilmeceği çözecek tek kişi"
Pencereden sızan ayın ışığı dışarısını alacakaranlık bir hale bürümüş , genç adamın oturduğu yerden gökyüzüne uzanan bir yol halinde aydınlatmıştı odayı gayri ihtiyari kalktı yerinden, ışığı takip ederek pencereye yaklaştı , dışarıda garip bir hareketlilik gözüne ilisti ve iyice dikkat kesildi..
"Bunlar nöbetciler olamaz orada birşeyler dönüyor "diyerek odanın diger ucunda asılı silahını aldı.
Tekrar pencereye yaklaştığında ay ışığı zannettigi aydınlığın çalılıkların oradan esrarengiz bir cisimden geldiğini anlamakta gecikmedi..

"Bütün bu olanları buradan izlesem mi ?"
"Yada oraya gitsem mi?" Diye düşünürken odasından bütün bu olanları izlemeye karar verdi ..
"Orada her ne oluyorsa ürkütmemeliyim " diyerek izlemeye devam etti.
Biraz zaman geçmistiki kuvvetli bir ışık parlayıp aynı anda kayboldu ..
"Evet ! orada yer yarılıp içine ışığı yuttuktan sonra tekrar kapanmıştı" yanılmıyordu genc adam gördüklerine inanamayarak pür dikkat kesildi.
Aniden odada yanlız olmadığını hissederek geriye döndü, karşısında daha önce gördüğü kadın silüeti belirdi.
Ürperdiğini belli etmeden
"Galiba şaşırtmayı çok seviyorsunuz "diye gelen konuğa gülümsedi.
"Merhaba" değilmi selamlaşma kelimeniz dedi kadın.
"Aaa!"
"Evet"
"Bakıyorum da insanlık adına herseyi öğrenmişsiniz"
"Rica ediyorum gelmeden önce de kapıyı tıklamayı deneyin birdahaki sefere ..tabiki birdahaki sefer olursa"
Kadın, genc adamın söylediklerini anlamaya çalışır gözlerle baktı.
Sonradan espiriyi anlamıs gibi gülümsedi.

"Samues"
"Benim ismim Ninbagh"dedi konuk

"Biz sizin deyiminizle akraba sayılırız annenle aynı klandaydık"

Samues birkez daha şaşkınlık geçirerek baktı kadına
"Siz Ninu için gelmediniz mi ? "

"Bu defa senin için buradayım bizi gördügünü farkedince konsey seninle konuşmamı istedi"

"Konsey mi o da ne ?"

"Sirius karar konseyi, bu konsey yüceler meclisi diyede bilinir "

"İnsanlık tarihi vahim bir olaydan bahseder sende duymuşsundur,bu vahim sonu"
"Evet duydum, atalarımız o tufanda seçilmiş olarak kurtulan insanlar Herake tarihini anlatan birçok parşömen kütüphanemizde hatta yüzlerce kil tablette mevcut '
"İşte ..!" Dedi konuk heyecanla
"O tarihden önce vahim bir sonla bizler yok olma tehlikesiyle kalakaldık , şimdiki krallığınızın batısında kurduğumuz bir medeniyet tümüyle sulara gömüldü ve biz sular altında yaşamaya mahkum edildik"

"Neden peki? "

"Suçunuz neydi koskoca medeniyet yok oldu?"

"Yok olmadık "
"Sadece yaşam alanımız değiştirildi,bizler delta enerji programında varlıklarız , yani senin anlayacağın şekilde iyiliğe programlıyız, saf yalın sevgi ile çoğalır yaşarız bizim yaşamamız için sizin gibi oksijene ihtiyacımız yok bizim yaşamımızda en önemli ihtiyac sevgidir."

"Peki neden yok edilmediniz de sular altında yaşıyorsunuz"

"Aşk "

" Nedeni sadece aşk mı?"
"Evet Samues"
"Sizin gibi sadece erkek ve kadın arasındaki algılanan aşk' tan bahsetmiyorum, biz var olan herşeyi yüce yaratıcıdan dolayı severiz çünkü yaratılmış her canlı ve cansız varlık yaratıcıya ait olanı taşır..."
"Haklısınız" dedi genç adam '"Rafi usta' da aynı şeyleri söylerdi."

"Rafi usta bizim gezegenin en bilge lerindendir, bunu bilmiyordun değilmi?"
"Nasıl yani ?" diye şok olmuş bir halde bakakaldı genç adam kadına
" Yüceler meclisi üyesi kendisi , senin durumun için özellikle yeryüzüne indirildi"
"Annen hades'le anlaşma yapıp tekrar yaşam formuna geçince dünyada dengeler tekrar değişecekti fakat şükürler olsun ki annen son anda iyiliği seçti"
"Hades yemin etti, insanlığı saptırmak için ve bu yeminini bizim ve normal formattaki insanların üzerinden gerçeklestiremiyor, ancak seçilmiş insanları kullanarak yapacak o yüzden dikkatli ol"

" Sana bunlar anlatılmayacaktı ama son olaylardan sonra meclis herseyi öğrenmen gerektigine karar verdi."
" Leon,büyük sorun yaratacak Samues, o karanlıklar kraliçesi Lilith'in varisi eğer önüne geçemezsek dünyada fazlasıyla kan dökülecek"

"Nasıl yani ?? " dedi genç adam kafası iyice karışmış olayları birbirine bağlamakta güçlük çekerek...
"Kardeşim bu olayların neresinde?"
"Asıl olay burada başlıyor genç adam , Karanlıklar kralicesi Liliht, yaşam formatına karşı geldi, mutlak kadere isyan etti, bizim isyan etme gibi bir lüksümüzün olmadığını unuttu. Lilit'in iki oğlu oldu , yüceler meclisi ceza olarak iki oğlundan birinin yeryüzünde yaşamasını kararlaştırdı, bunun içinde içimizden bizimle temasda olan 'Rokas' seçildi"
"Babam bütün olanlardan haberdar mı yani "
"Evet genç adam , bu krallık neden bu halde sanıyorsun burasının huzur ülkesi olmasının sebebleri çok ama bu sadece biri."

"Yaradılan herşey zıddıyla var olmustur."
"İnsanlık tarihinde kardeş kavgası ilk "Adamu'nun ' yani ilk yaratılan insanın oğulları arasında başladı"
"Bu olaydan sonra kardeş kavgası iyi ile kötünün savaşı haline geldi kim çok çaba sarfederse o taraf kazanacak her iki taraf'da eşit koşullarda şimdilik..."

"Ninu' ya gelince o bir anne yada babadan doğmadı, tamamen delta formatında hangi tarafla evlilik gerçekleştirirse o taraf güç kazanacak , şimdi anladınmı bu olanları ?" diyerek gülümsedi konuk
Genç adam anladığı kadar da allak bullak olmuştu,kafasında milyonlarca soruyla başa çıkabilirmiydi?, nereden başlayacaktı ?hepsi birbirine girmiş girgif olmuştu.

"Leon yakın zamanda çok sey öğrendi bu konuda babanı uyardık ama bildiklerinin yanında birde kanıt buldu onu elinden almamız gerek "

"Ninu'da bizim geçiş kapısını keşfetti,elinde bir anahtar var.Şimdi bizim istediğimiz o kutu ve anahtarın biraraya gelmemesi eğer ikisi bir araya gelirse karanlığın kapıları açılacak, bize bunları almak için yardım etmen gerek "

"Neden bunu siz yapmıyorsunuz " dedi genç adam
"Bunu hile yada zorla alamayız biz sadece kararları uygularız sizin zihinlerinize ve duygularınıza müdehale edemeyiz "

"Bu yüzden sen seçildin "
"Bunu kabul etmezsem ne olur"
"Aşkını kaybedersin bu yeterli bir sebeb senin için "
Genç adamın yüreğinden gelen yakıcı kor bir alev bütün bedenini sarıverdi, canından vazgeçebilirdi ama sevdiği kadından asla..!
" Ninu çok inatçı bunu başarmam kolay olmayacak ama deneyeceğim " diyerek derin bir iç çekti
Gitme zamanım geldi dedi odasındaki konuk sonra yine gelecegim...ve bir ışık hüzmesinin içinde parlayıp aniden kayboldu.
Genç adam ne kadar süredir konuştuklarını kestiremedi, göz ucuyla saate baktı sanki zaman durmuştu, bütün konuşulanlar saniyeleri bile almamıştı.
Yatağına uzandı ve kafasında delice sorular yüreğinde demirden bir ağırlıkla uykuya daldı.


Sürgün 1 (KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin