İNTİKAM

335 9 3
                                    

Canlarr biraz kısa oldu ama hikaye tanıtımı bu. En az 20 votee.Beğenilirse paylaşıma devamm...

Her şey Günyol ailesi için bir günde başladı.Hamza Günyol ailesi için her fadakarlığa hazırdı. Bir gece çok para getirecek bir işe başlayacaktı. Ve o zamanda albaylık yapmakta olan Kılıç Dağhan bu işin para getireceğini öğrenmişti. Hamza, işe gitmek için hazırlanmıştı. Oğlu ferhat ta onu yalnız bırakmak istememişti. Babası da kabul etmişti.Sanki olacakları hissetmiş gibidi. Sabah olduğunda Hamza kamyonundan indiğinde karşısında askerlik arkadaşı Haldun Şengülü gördü.Haldunun elinde bir silah vardı ve Hamzaya doğru tutuyordu.Hamza birden afalladı. ''Haldun kardeşim napıyosun ne o elindeki'' dedi. Haldun'' La kaç git kaç git'' dedi ve hamza arabasına doğru gittiğinde iki el silah sesi duyuldu.Haldun şaşırmıştı.Arkasına baktığında Kılıç Dağhanı gördü.Ferhatta arabanın arkasından şaşkınlıkla olanları izliyordu.Hemen annesinin yanına koştu.'' Anne hemen burdan gitmemiz lazım '' dedi.Annesi daha yeni doğum yapmıştı.''Ne oldu oğul'' dedi ve Ferhat olanları anlatı.Ferhat evin en büyük çocuğuydu ve 2 kardeşi vardı. Ayaz ve Beyaz.Ferhat olanları anlatıkan sonra hemen ordan kaçtılar. Kılıç Hamzanın bir ailesi olduğunu biliyordu ve onları da öldürmek için eve girdiğinde kimseyi göremedi.Hemen telsizden haber verdi.''Günyol ailesini görürseniz hemen bana getirin'' dedi. Günyol ailesi Karsta tanınan bir aileydi.Günyol ailesi hemen Ankara trenine bilet almışlardı.Ankara treni kalkalı bayağı zaman olmuştu ve Kılıç Ankaraya gittiklerini haber aldı ve peşlerine düştü. Ferhat cam tarafındaydı ve bir kaç jandarma arabası gördü ve hemen anladı. Ferhat annesine dönüp ''Ana ben gidiyorum Kılıç benim peşime düşmüş size bir zarar vermesin.'' dedi. ''Abi bende gelicem'' dedi Ayaz. ''Olmaz Ayaz sen annemin yanında kal ben gidicem '' dedi ve trenden atladı.Ayaz da ''Ferhat abiii'' diye bağırdığında çok geçti ve Ferhat yaralar içinde yerde yatıyordu.

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin