Olaylar karıştı

60 5 0
                                    

"Şeyma Yılmaz nerdesin?"

Olamaz...Bu şefimizin sesiydi.Benim yokluğumu fark etmiş olacaktı ki beni arıyordu.

Ş-Benim hemen gitmem lazım.Nasıl çıkıcam burdan?

F-Elif sen şefi oyala bende Şeymayı odadan çıkartim.

E-Tamam.

Elif abla odadan çıktı.Bizde Ferhat abimle odada bekliyoruz.Elif ablanın şefle konuşup uzaklaştığını duyduk.Elif abla içeri geldi.

E-Tamam Şeyma.Çıkabilirsin.

F-Şeyma ben buralardayım.Biliyosun.İstediğin zaman yanıma gelebilirsin.

Ş-Tamam.

Odadan çıktım.Doğruca ajan odasına girdim.Girmemle yere yığılmam bir oldu ve üstümde bir sıcaklık hissettim ve karşımda bir erkek.Aynı yaşlardaydık.

Ş-Napıyosun sen yaa üstüm mahvoldu.

X-Özür dilerim.Canın yandı mı?

Ş-Sence?

X-Yanmış.Bu arada adım Arda

Ş-Bende Şeyma.

A-Memnun oldum Şeyma.

Ayağa kalkarak oradan uzaklaştım.Kızlar dikkatlice beni izliyorlardı.

T-Ne oldu Şeyma.Buldun mu Ferhat abini?

Ş-Öldürücem sizi.Bir idare edemediniz yaa.

N-E napalım Şeyma.Tuvalete gitti dedik 20 dk oldu.Seni aramaya çıktı.Engelleyemedik.

Ş-Tamam neyse.Size bir sürprizim var.

Hepsi birden-Ne

Ş-Ferhat abimi BULDUM.

T-Ayy çok sevindim yaa.Odası nerdeymiş?

Ş-Hee söyliyim de gidin dimi? :-D

T-Yoo merak ettim sadece.

Ş-Tamam şu eğitim bitsin gideriz.

Akşam

Uff o nasıl bir eğitim anlayışıdır yaa.Bittim yorgunluktan.Eğitimde Ferhat abim bize bir ders vermişti.O eğitimini bitirince yanıma gelip "bu akşam bende kalıyosun itiraz yok"dedi ve gitti.Kızlarla birlikte çıktığımda Ferhat abim beni orada bekliyordu.Gördüm ama bilerek bakmadım.Korna çaldı ve bu sefer gördüm.Bana el salladı ve arabaya çağırdı.Kızlarla birlikte arabaya doğru gittik.Kızlara"İşte şimdi tanışıcaksınız dedim ve birden heyecanlandılar.Elif abla da yanındaydı.

Ş-Ferhat Günyol?

F-Şeyma Günyol?Hazır mısın?

Ş-Evet.Valla evini çok merak ediyorum.

F-Bu kızlar kim?

Ş-Hee  tanıştıtmayı unuttum.Adları Tuğçe,Neslihan ve Selma.Kızlar bunlar da Ferhat abim ve Elif ablam

N-Elif gerçekten sen misin?

Meyabaaaaa.Umarım beğenirsiniz.Sabah kalktığımda yazarım diye düşündüm ama %50 şarjla size 2 hikaye yazdım.Hastanedeyim o yüzden.Neyse lafı daha fazla uzatmiyim.Şarjım bitmek üzere.Görüşürüz.Yorum ve votelerinizi bekliyorum.72 okuyucu olmuş.Teşekkürlerrrrrr...

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin