Ayaz
Demek Kılıç ihaleye fesat karıştırıp ihaleyi etkileyecekti.Adamın kızının nerde olduğunu öğrenip onu kurtarmaya gittim.Yanıma da bir silah aldım.Doğruca kızının olduğu yere gittim ve orada kızdan başka kimse yoktu.Hemen kızı alıp dışarıya çıktım ve ihalenin yapıldığı yere doğru yola çıktım.
Canan
Ayaz nereye kayboldu şimdi.İhalenin sonucunu açıklamak için bekliyorlardı.Ama ben biri daha gelicek diye onları bekletiyordum.Savaşta habire yanıma geliyordu.Sonunda Ayaz geldi.Yanında da küçük bir kız vardı.O geldiği zaman ihaleye başladılar.
X-Evet.Uzun bir bekleyiş oldu.Ve şimdi sıra geldi ihaleyi kazananı açıklamaya.-Herkes heyecanla bekliyordu.Özellikle de kuşçu kadir.-İhaleyi kazanan Candan holding.
Kazanan açıklandığı zaman babam heycanla yerinden kalktı.Kutlamaları aldı.O sırada Kuşçu Kadir yanımıza geldi.
K-Görüşücez Haldun.Görüşücezz.
Şeyma
Elif ablaa...
Kolumdan yaralanmıştım.Çok acıyordu.O anda gözlerim karardı.Bayılmadan önce Ferhat abimin ve Elif ablamın sesini duydum.
Hastane
Ferhat
E-Elif ben onu sana emanet ettim sen ne yaptın.Ben amcama ne dicem şimdi?Arayıp duruyo.
E-Ama ferhat birden geldiler.Şeymaya kafanı eğ dedim ama yapmamış işte.-Elif ağlıyordu.-
F-Tamam ne olduysa olmuş artık.Ağlama.
O sırada doktor ameliyattan çıktı.
F-Doktor bey Şeyma nasıl?
X-Siz neyi oluyorsunuz?
F-Ben kuzeniyim.
X-Şeyma hanım çok riskli bir ameliyat geçirdi.Kurşun kıkırdağa gelmiş.Allaha şükür tam zammanında getirmişsiniz.Daha geç getirseudiniz belkide kolunu kaybedebilirdi.
F-Peki görebilir miyiz?
X-Tabi görebilirsiniz.Ama çok fazla yormayın.
F-Teşekkürler.
Elifle odaya girdik.Şeyma ameliyattan yeni çıkmıştı.Uyuyordu.
Şeyma
Uyandığımda Ferhat abim ve Elif ablam yanımdaydı.
F-Şeyma iyi misin?
Ş-İyiyim.
F-Sana bir haberim var sevinir misin üzülür müsün bilmiyorum.
Ş-Ne?
F-Amcamlar karstan geliyolar.
Güzel mi oldu bilmiyorum ama umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
AdventureGünyol ailesinin acı dolu dramı. Babaları öldükten sonra dağılan aileyi tekrar toplayabilecekler mi ??Acaba Kılıç Dağhandan babalarının intikamını alabilecekler mi?