Olamazzz...!!!

59 5 0
                                    

MULTİMEDYA FERHAT

Elif ve Neslihan nerden tanışıyorlar?

N-Elif cevap versene??

Ş-Neslihan noluyo?Siz elifle nerden tanışıyosunuz?

E-Neslihan benim ablam Şeyma

Ferhat abim ve ben-Ablan mı?

N-Evet biz kardeşiz.

Ferhat

Şok olmuştum.Elifin Gökhandan başka kardeşi olduğunu bilmiyordum.Elifin sesiyle kendime geldim.

E-Tamam neyse hadi gidelim kızlar gelin.

Arka kapıyı açtım ve arabaya bindiler.Yol boyunca hiç konuşmadık.Onları evine bıraktık ve bizim eve doğru yola çıktık.Bir an dalmışım ve önüme çıkan arabayı son anda farkettim.

Ş-Ferhat abi

Şeymanın sesiyle kendime geldim.Hemen arabayı çevirip öbür şerite geçtim ve kaza yaptık.

Şeyma

Gözümü hastanede açmıştım.Yanımda Ferhat abim yatıyordu."Ferhat abi" diye sessizce seslendim ama duymadı.Doktorlar geldi.

X-Şeyma hanım iyi misiniz?

Ş-Ben iyiyim de abim nasıl?

X-Abiniz de iyi yalnız sizi biraz burada tutmamız lazım.

Ş-Neden?

X-Beyninizde ödem oluşmuş olabilir.Çarpmanın etkisiyle.

Ş-Peki.

Ferhat

Gözümü açtığımda karşımda doktorları gördüm ve Şeyma yan tarafta yatıyordu.

F-Şeyma?

Ş-Yiğit abi iyimisin?Yiğit dediğinde bi tuhaf olmuştum sonra doktorların orada olduğu aklıma geldi.

F-İyiyim.Biz nasıl geldik buraya?

X-Sizi yoldan geçen bir sürücü bulmuş ve getirmiş.Birazdan polisler gelip ifadenizi alacak.

Tamam deyip doktolar odalarına gittiler.

F-Şeyma sen biliyomuydun?

Ş-Neyi?

F-Neslihanın Elifin ablası olduğunu?

Ş-Hayır bilmiyodum.Bi kardeşi olduğundan bahsetmişti ama adını söylememişti.

Birden Neslihan ve Elif odaya girmişlerdi.

E-Şeyma,Ferhat,İyi misiniz?

F-İyiyiz merak etmeyin.

Polisler geldi.İkimizin de ifadesini aldılar.

X-Nasıl oldu kaza?

F-Ben yolda aklıma takılan bir şeyi düşünüyordum ve biran dalmışım.Şeymanın sesiyle kendime geldim ve arabayı sağ şerite çektik ve kaza yaptık.

X-Söylemek istediğiniz başka bir şey var mı?

F-Hayır yok.

X-Peki teşekkür ederiz iyi günler.

Ev

Sonunda eve gelmiştik.Evini çok beğendim.Duvardada amcam,beyaz,yengem,ayaz ve onun beraber çekilmiş bir fotoğrafı vardı.

Ş-Bu fotoğrafakiler siz misiniz?

F-Evet biziz.

Ş-Neyse ben yatıyorum.Uykum geldi.İyi geceler.

F-Sanada.

2gün sonra

Jiteme geri döndük.Kızlar haber almışlar ve beni görür görmez üstüme atladılar.Neslihan haber vermiş.

T-Şeyma iyisin dimi?

Ş-İyiyim merak etmeyin.Benim size bişey söylemem lazım.

Hepsi birden-Ne

Ş-Ben jitemden ayrılıyorum.

N-Ne?Ama neden?...

Kılıç

Ajanların konuşmalarını dinliyodum.Şeyma diye bir kızın ayrılacağını öğrendim ve dinlemeye başladım.

Ş-Çünkü intikamdan vazgeçtim.Ferhat abim devam edicek.

T-Peki babana ne diceksin.Amcam Hamza Günyol un intikamından vazgeçtim mi diceksin?

Ş-Orasını hiç bilmiyorum.-Ne yani şimdi Şeyma Hamzanın yiğeni mi?Şimdi görücek Şeyma intikamı...

K-Şeyma Yılmaz yoksa Şeyma Günyol mu desem?

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin