Baskın

25 2 0
                                    

Ferhat

Hepimiz sohbet ediyorduk.Elif ve Canan da gelmişlerdi.Birden Şeyma beni çağırdı. Dışarı baktığımda Kılıcın arabasını gördüm.

F-Çabuk burdan gidiyoruz.Acele edin.

A-Abi noluyor?

Ş-Kılıç burda.Hadi çabuk.

Hepimiz dışarı çıktık.Evin etrafını sardılar.

F-Ayaz.Siz arkadan dolaşıp arabaya binin.Bende oyalayıp gelicem.

A-Tamam abi.

Gittiler.Bende onlara doğru ateş ettim.İçlerinden bir tanesini vurdum.Dikkatleri oraya çekilince bende Ayazların yanına gittim.Doğruca Peçelinin yanına gittik.Zamanında bana büyük yardımı dokunmuştu.Kapısının herzaman bana açık olduğunu söylemişti.

Kılıç

Evi talan ettik ama onları bulamadık.

X-Efendim.Aşağıda bir demir kapı var.

K-Hemen bakın oraya.

Demir kapıdan içeri girdik.Gördüklerimle şoka uğradım.Duvarda bir karton vardı.Üstünde de bizim resimlerimiz vardı.Masada da öldürdüğüm insanların resimleri vardı.

K-Çabuk yakın burayı.

X-Emredersiniz efendim.

Dışarı çıktım.Adamlarım da orayı yaktılar.

Ferhat

Peçelinin yanına geldik.Yolda giderken Ardayı da annesini de aldık.Kılıç onlara zarar verebilirdi.Peçeliye durumu anlattım.Bizi yanına almayı kabul etti.

Peçeli

İçtenlikle kabul ettim.Kızım da aralarındaydı.Canan...Ne kadar da büyümüş.Haldun yıllar önce kızımı benden çekip almıştı.Birgün bunun hesabını soracağım.

Kılıç

Ferhatların nerde olduğunu bulmuştuk.Peçelinin yanındaymış.Hemen oraya gittik.Kapıdaki adamları halledip içeri girdik.Herkes ordaydı ama Ferhat yoktu.

K-Peçeli çekil önümden.

P-Asla.Benim mekanımdasın.

K-Senin yüzünü öyle bir dağıtırım ki o yüzünü peçen bile saklayamaz.

Şeyma

Peçeli ve Kılıç konuşurken Peçeli bir el hareketi yaptı ve tüm adamları biryerlerden çıkıp bize geldiler.Ellerinde de silah vardı.Kılıç tekrar gitmek zorunda kaldı.

Ferhat

Elimdeki belgeleri kullanmanın zamanı geldi.Kılıca zamanında birsürü dava açan savcıyı aradım.

F-Alo.Savcı bey?

X-Buyrun kimsiniz?

F-Ben Ferhat Günyol.Elimde Kılıç Dağhanla ilgili çok önemli belgeler var.

X-Hemen getir bana onları evlat.

Savcı

O davalardan sonra Kılıcın emrine girdim.Direk jiteme gittim.Bir işler çeviriyordu.Kılıcı çağırdım.

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin