Şeyma
Ayaz'ıda bulduk sonunda geriye birtek Beyaz kaldı. Acaba ne haldedir. Ama şimdi üzülme değil sevinme vakti.
F-Sonunda dünya gözüyle bir kez daha gördüm ya seni ölsemde gam yemem Ayaz.
A-Ah be abim ne kadar aradım seni bir bilsen. Sonunda buldum seni ee abi sormayı unuttum Beyaz bacım nerde?Ferhat abimin yüzü düşmüşdü. Beyaz yoktuki ortada ne diyecekti şimdi?
F-Beyaz bacımı bulamadık daha ayaz.Ayaz abimde üzüldü.
A-Tahmin etmiştim abi. Eğer bulsaydınız o cimcime ayrılmazdı yanından ne çok severdi seni.Birden ikisininde gözleri doldu.
Herkes duygusallaşmıştı. Elif ablam bu hüzün dolu havayı dağıtmak için bir fikir attı ortaya
E-Bunu kutlamaya ne dersiniz? Bildiğimiz bir restaurant var hadi arabaya.Elif
Bu yemek fikri iyi olmuştu.Hem bende Ferhat'ın kardeşini bir tanıyım. Az anlatmadı Ferhat.
E-Eee Ayaz bunca zamandır neredeydin?Ayaz
Bu kızda kim acaba? Abimin sevgilisimi? Yok canım bu benim hödük abim anlamazki aşk meşk işlerinden. Güzelde kız abime bakışıda başka neyse hadi hayırlısı...
A-İşte abimi kaybedince Ankaraya geldik. Bir süre sonra annem soba zehirlenmesinden öldü.Abim bunu bilmiyordu ani oldu kahretsin... Ama soru sormadı yoksa biliyor muydu?
A-Abi özür dilerim ani oldu ama.
F-Biliyordum Ayaz Beyazımda orada..Devamını getiremedi.
A-Yok abi biz Beyazla beraberdik Beyaz ölmedi.Abimin gözleri parlamıştı.
F-Peki nerede kardeşim Ayaz?
A-Dur abi ne yapıyorsun? Bırak benii...Abim bilinçsizce beni sarsıyodu hayvan gibide gücü var omuzlarım morardı.
F-Özür dilerim gardaşım. Bian öyle sevindimki...
A-Ama sonra kaybettim onu...
F-Nasıl? Nasıl kaybedersin Ayaz? El kadar çocuk ne yapar koskoca Ankaradaaa? Ne oldu onaaa???Sesim çıkmıyordu.Abim haklıydı. Birden kalbimde bir acı duydum gözlerim doldu. Kelimeler boğazıma dizilmişti konuşamıyordum.
F-Özür dilerim Ayaz seni üzmek istemedim ama telaşlandım ne yapayım?Şeyma
Ortamı dağıtma işi gene Elif ablama kalmıştı.
E-Ya tamam kırmayın birbirinizi daha fazla. Daha yeni buldun kardeşini başını şişirme Ferhat. Beyazıda bulacağız söz veriyorum sana.
F-Bulucaz dimi Elif?Öyle masum demiştiki bunu Ferhatı hiç bu kadar duygusal görmemiştim.Kendimden emin bir şekilde
E-Bulucaz!! Dedim.Arabadaki sohbetin ve Ferhat'a verdiğim sözün ardından arabadan inmiştik. Toplam 4 kişiydik. Ayaz,Şeyma,Ferhat ve Ben.
E-İşte geldik.
F-Kurt gibi açım valla. Ayaz,Şeyma buranın yemekleri çok güzeldir haa.
A-Sen öyle diyosan öyledir abi.Biraz sonra 4 kişilik bir masaya oturmuştuk. Garson menüyü getirdi. Aldık bakmaya başladık. Menüde yok yoktu. Et yemekleri , çorbalar, içecekler , tatlılar. Ses çıkaran olmayınca ben lafa girdim
E-Et yemeği yiyelimmi?Ferhat ve Ayaz bakıştılar. Meraklandım ve noldu? dedim. Ferhat anlatmaya başladı
F-Biz küçükken gene böyle bir restauranta gelmişitk tabi ozaman annem babam Beyaz. Sonra baktık menüye herşey pahalı bizimde paramız et yemeklerine yetmemişti oturduk et suyu içtik ama lezzeti hala damağımdadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
AdventureGünyol ailesinin acı dolu dramı. Babaları öldükten sonra dağılan aileyi tekrar toplayabilecekler mi ??Acaba Kılıç Dağhandan babalarının intikamını alabilecekler mi?