Şeymanın Hastalığı

33 2 0
                                    

Şeyma

Son günlerde başım çok feci dönüyordu.Nedenini bilmiyorum.Ferhat abilere de söylemedim.Hatta Ardaya bile.

*******

Kahvaltıya gittik.Bugün yeni okuluma başlıyodum.Berfinin okuluna gidicem.Ardayla birlikte.Hazırlanıp yola çıktık.

********

Ardayı ve Berfini alıp okula gittik.Okuldakiler Berfinin geldiğini görünce hemen yanımıza geldiler.Berfin Seda diye bi kızın yanına gitti.Bizi tanıştırıcakmış.

B-Seda?

S-Berfin..Bunlar kim?

B-Bu Şeyma eski okulumdan en iyi arkadaşım.Bu da Arda.Erkek arkadaşı.

S-Memnun oldum.

Ş-Bende.

Tanıştıktan sonra sınıfa gittik.Arkada bir boş yer vardı.Ardayla beraber oturduk.Hayırrrr.Eren de burda yaa..Olamazz..

E-Şeyma?

Ş-Ne var?

E-Bak be-

A-Gitsene yaa başımızdan.

Tüm sınıf bize bakarken Berfin gelip Ereni sınıftan çıkardı.

*********

Okul bittiğinde Ferhat abim gelip bizi aldı.Arabaya binince başıma bir ağrı saplandı.

F-Şeyma iyi misin?

Ş-İyiyim biraz başım ağrıdı.Eve gidince biraz yatarım geçer.

F-İyi.Sen bilirsin.

A-Şeyma gerçekten iyi misin?

Ş-İyiyim dedim ya.Merak etme.

A-İstersen biraz yat eve gidene kadar.

Ş-Tamam.

Başımı arkaya yasladım.Tam o anda Arda beni kucağına çekti.Bende beline sarılıp uyudum.

Arda

Şeyma kucağımda uyuyordu.Ferhat abi bizim eve yaklaştı.

A-Ferhat abi ben şimdi gitmicem.Şeyma uyanmasın.

F-Tamam anneni arayalım.Haber verelim.Merak etmesin.

A-İyi olur.

Annemi aradı.Annem o gece orda kalmam için izin verdi.Elif ablayı da bıraktık.Ferhat abilere gidiyoruz.

******

Ferhat abilere geldik.Şeymayı kucaklayıp odasına bıraktım.

Ay-Arda Şeymaya noldu?Niye kucağında geldi?

A-Başı ağrıyodu.Arabada uyudu.Uyanmasın diye öyle getirdim.

Ay-Hmmm.

F-Beyaz sen Şeymayı uyandır.Yemek yesin tekrar yatsın.

B-Tamam.

Beyaz abla odaya gitti.Birkaç dakika sonra bizi çağırdı.Koşarak yanına gittik.

Beyaz

Şeymayı uyandırmaya gittim.Kapısını açtığımda hala aynı şekilde yatıyordu.Şeymayı çağırdım.Uyanmadı.Oysa Şeymanın uykusu çok hafiftir.Birkaç kere daha çağırdım yine uyanmadı.Birden burnundan kan gelmeye başladı.Hemen Ferhat abimleri çağırdım.

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin