Kübra Hoca
Terbiyesiz!! Ben bunu senin yanına bırakmam.
K-Şeymaa gel buraya
Ş- Efendim buyrun?
K-Yarın velini çağır yaptığın terbiyesizliği bide onlar öğrensin
Ş- Sorun değil çağırırım fakat babamla ilgili konulara pek girmezseniz sevinirim. Özel mevzular yanlış anlamayın.
K-Öğrenicez bakalım
Hala ukalalık yapıyo ben sözlülerde gösteririrm sana.
Şeyma
Bu kadın kendini ne sanıyo yaa. Özel diyoruz anlamıyo. Ya annem kars'ta hem ilk günden şımardım sanmasın gene Ferhat abime kaldık.
Kızlar-eee noldu?
Ş-Velimi çağırcakmışmışmış. Bu kendini ne sanıyo yaa. Özel mevzular yanii.
Kızlar- Hmm ya bize bari anlatsan olur mu?
Ş-Kızlar bunlar özel konular yani bahsi geçen eli silahlı adamlarla ilgili konular. Hem benim başım dertte sizinde girer bu konularla fazla uğraşmayın ve hepsi aramızda söz mü?
Kızlar-Sözz!
Şeyma
Kızlar gitmişlerdi bizde arda ile tost ve meyve suyu alıp bahçede gölge bir banka oturduk.
A-İlk günden okulu karıştırmayı başardın.
Ş-Sanırım yanlış kayaya tostladık. Velimi çağırcakmış hanım efendi.
A-Bişey olmaz Ferhat abiyi mi çağırcaksın.
Ş-Evet annem karsta gelmesin hem üzülür.
A-Haklısın. Elif ablada gelir kadın kadına konuşurlar.
Ş-Evet
A-Bu arada sınıftakiler falan gelir sarkan falan olursa söyle bana mutlaka
Ş-Neden ki napcan ?
A-Rahatsız etmesinler seni dimi
Ş-Eh.. tabi etmesinler
Kıskandımı bu şimdi yaa. Hehehehe. Dur Şeyma neye seviniyorsun. Derse girme zili çaldı. En arkaya oturduk.Hocalar beni fark etmedi bugünlük zaten son 2 ders boş geçti. Bende bu bahaneyle sınıftakilerle tanıştım. Çıkış zili çaldığında kapıda Ferhat abim vardı.
Ş-Abii sen neden geldin?
F-Tatilim daha bitmedi seni alalım dedik Elif'le.
Arabaya baktım Elif Abla gülümseyip el salıyordu. Bende gülümsedim.
Ş-Abi yalnız Kübra hoca seninle konuşmak istiyor.
F-Neden?
Ş-Babamın ölüm sebebini sordu bende sizi ilgilendirmez diyince sınıfın önünde rezil oldu.Acısını çıkarmak istiyor anlaşılan.
F-Keşke trafik kazası falan deseydin uğraşçaz şimdi. Neyse girelim hadi.
Elif abla camı açıp
E-Nereye eve gitmiyor muyuz?
F-Yok Elif hocayla görüşçekmişiz sende gelsene.
E-Tamam hemen geliyorum.
Öğretmenler odasından çıkmak üzere iken Kübra hanımı yakaladık. Hadi hayırlısı.
Ş-İşte Ferhat abi şu çıkan kadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
AdventureGünyol ailesinin acı dolu dramı. Babaları öldükten sonra dağılan aileyi tekrar toplayabilecekler mi ??Acaba Kılıç Dağhandan babalarının intikamını alabilecekler mi?