İNTİKAM ZAMANI

105 4 0
                                    

'Koruyamadım seni, nolur affet beni'

Yetimhane sahibinin oğlu ölmüştü.Beyaz kriz geçirmişti ama yaşıyordu.'Aydan anne üzülme,zaten o öleceğini biliyordu' diye teselli etmeye başladı Beyaz.O sırada Ferhat Gökhan'ın evine gitmişti.Gökhan'ın evinde Kuran okunuyordu.Ferhat, Gökhanın kardeşi Elifi çağırdıElif o zaman 17-18 yaşlarındaydı.Ferhat da 19-20 yaşlarındaydı.Elif,Ferhatın yanına geldi.Gökhanın mektubunu verdi ve 'Elif, abin seni bana emanet etti'dedi.

Ayaza gelince

Ayaz,Haldunun evinde kalmaya başlamıştı.Peşindeki adamlar yüzünden soyadını değiştirecekti.Canan,annesinin gelinliğini deniyordu.'Bizim soyadımızı alsana Ayaz' dedi Canan.'Neden ?' dedi Ayaz ve Canan 'Çünkü soyadımın değişmesini istemiyorum.' dedi Ayaz birden şaşırdı. 'Ne ?' dedi Ayaz ve Canan kutudan bir yüzük çıkardı.Ayaza doğru masada yuvarladı ve Ayaz yere düşmeden yüzüğü tuttu.

10 YIL SONRA 

Ayaz o yüzüğü tutmuştu ve Canana doğru uzatmıştı.Canan da çok heyecanlanmıştı.Tabi Ayaz, Beyaz ve Ferhat birbirlerini bulamadılar.Ayaz o yüzüğü uzattıktan sonra Canan heyecanlanıp odasına gitti.Ayaz da peşinden gitti.'Canan aç kapıyı' dedi ve Canan açmayınca kendi odasına doğru gitti.Onun odası bahçedeki yazlık evdi.Ayaz gittikten sonra Canan kapıyı açtı.Canan kapıyı açtıktan sonra Ayazı göremeyince hemen cama gitti.Ayaz evine doğru gidiyordu.Canan çok rahatlamıştı.

Ferhata gelince

Ferhat hala jitemde çalışıyordu.Elifi yanına aldırdı ve beraber çalışmaya başladılar.Haldunun şirketi bir ihaleye girecekti ve Kılıçta o ihalenin peşindeydi.Gül,Ferhata Ayazın dosyasını getirmişti.Gülde Ferhatı seviyordu.Gül Kılıcın ajanı olarak jiteme girmişti.Kılıç Gülün yaptığı başarılar sonucunda onu jiteme aldırmıştı.Ferhat Ayazın dosyasına baktı.Annesi ve babasının ismi aynı,Soyadı ve doğum yeri farklıydı.'Acaba bu benim kardeşim olabilir mi diye düşündü.

Beyaza gelince

Beyaz Aydan annesinin yanında büyümüştü.Aydan annesi onu kızı gibi görmüştü.Beyaz büyüyünce Görme engelliler okulunda öğretmenlik yapıyordu.Ama bir gün okulunun satılacağını öğrendi ve okulunun satılmaması için birşeyler yapmaya başladı.

ACABA KARDEŞLER KAVUŞABİLECEK Mİİ?? BEYAZ OKULUNU KRTARABİLECEK Mİİİİ ???

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin