3.Bölüm

21.1K 919 713
                                    

Tekrar merhaba!

Uzun yıllar sonucu buluşmuş gibiyiz. Yazamıyorum. Öyle bir tıkandım ki gelmiyordu. Yazacağım ama inşallah. 

Neyse.

Bölümün sonu değişti. 

Bu kitabı yazarken acemiydim ve aceleye geldi. Daha iyi bir şekilde değişmiyor. Wattpad'a sık sık girebilmem için, bundan sonra bir karar aldım. Beni anlayışla karşılayın lütfen. Bazı hikayelerim eski yazılış tarzımla olduğu için devam edesim gelmiyor. Bunda da böyleydi. Ama bu kitap için elimden geleni yapıp bitireceğim. Diğerlerini bırakacağım ve yeni bir sayfa için yalnızca iki kitap yazacağım. en azından şimdilik. Silmeyeceğim onları ama kaldıracağım.

Yalnızca Reislerde Sever ve şu an ki tarzımla yazmayı düşündüğüm kitabı yazacağım. Çünkü önceden yazdığım hiçbir kitaba devam edemiyorum.

Lütfen beni anlayın.

Ama Reislerde Sever ve yeni bir kitapla karşınızda olacağım. 

Tepkiniz ne olur bilmiyorum ama zorlayamıyorum bile kendimi. Özür dilerim.




Multimedya : Atakan

Merhaba arkadaşlar!

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım! Ama lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Kitabımız yeni yeni yükseliyor ve umarım devamı gelir! Ben severek Demir ve Mehir'i yazıyorum. Hatta şu an ikinci kitabı bile düşünüyorum, o kadar yanii! Bir şey sormak istiyorum.

İkinci kitap,bu kitabın devamı mı,

Yoksa, onların çocukları mı,

Ya da tamamen bağımsız mı olsun?

jsjsjsjj ne ara ikiye geçtin derseniz, planlarıma başladım. 

Neyse! Ayrıca bundan sonra, biraz daha bölümlerin okunmasını ve oyların gelmesini bekleyeceğim. Ama sınır koymayacağım, henüz.

Dediğim gibi, henüz. Nedeni ise daha önce başka bir hesapta paylaştığım hikayemin, okunması yüksek ama oy oranı düşüktü. Hayalet okuyucu istemiyorum.

 Beni de anlayın. Bu kadar hızlı bölüm yazmak emek istiyor ve lise 1 öğrencisi iken daha zor. Biraz da inek olunca, mecburiyeten PC'ye zor vakit ayırabiliyorum ve ilk yaptığım bölüm yazmak.

Bu bölüm, her zaman ki gibi Mehir'in ağzından olacak, lakin eğer istediğiniz bir karakter varsa bildirin. Planlarıma göre uygulamaya çabalarım.

İyi Okumalar.

Yeni tanıştığım insanlarla çabucak kaynaşan bir yapım olmamasına karşın, bu arkadaş grubuna çabuk ayak uydurmuştum. Karşımdaki insanların güzel ve samimi insanlar olduklarını görebiliyordum. Bana karşı olan tavırları oldukça iyiydi, kardeşleriymişim gibi davranıyorlardı. İnsanlara kolayca ısınan tipler gibi dursalar da bana çabucak güvenmeyeceklerini biliyordum. 

Gözlerim teker teker hepsinin üzerinde gezinirken, Caneda'da duraksadım. Mavi gözleri güldükçe kısılıyordu. Yüzünde sürekli bir gülüş vardı. Çevresine çiçekler açtırır gibiydi gülüşü, insanları mutlu ediyordu. Abisinin kolları arasına daha çok sindi ve kıkırdamaya devam etti. Buna gülümsedim. Bakışlarım ondan abisine yöneldi.  Dıştan bakınca sert birisi gibi dursa da, içinde öyle birisi olmadığını düşünüyordum. Kaşları çatık duruyordu ama sert değildi. Yalnızca dikkatini verdiğini belirten bir durum gibiydi. Bal rengi gözleri konuşan kişiye yöneliyor ve dikkatli bir şekilde inceliyordu. Hangi konu konuşuluyordu, tam olarak anlayamıyordum fakat güzel olmadığını Demir'in kasılan çenesinden anlıyordum. İfadelerini anlayamayacağım bir insan değildi.

REİSLER DE SEVER - ARA VERİLDİ -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin