Jeg opdager hurtigt at der er nogle der har tilføjet mig på snap!!!! Det var Marcus! Jeg tilføjer ham med det samme tilbage....
(Marcus's syn)
Jeg bliver færdig med koncerten og jeg får af vide jeg hurtigt skal ind i vores bil. Jeg løber ned til bilen med Tinus. Jeg kan bare høre alle fans skrige og græde. Det varmer mit hjerte, jeg tænker på hende der var "first kiss" girl. Når jo hun hed Mia, hun var så smuk og var bare sig selv. Ufff. Jeg er kommet ind i bilen og vi begynder at køre. Vi skal på vores hotel, inden alle fans kommer osv. Jeg snakker lidt med Martinus, men pludselig trækker han noget op af hans lomme. Der stod 'Min snap: Mia49299' Martinus skulle lige til at adde hende, indtil jeg sagde han ikke måtte også blev jeg sur. Han var bare 'Hvorfor?' Det svarede jeg ham ikke på, men han addet hende ikke. Istedet gjorde jeg. Hun tilføjede mig tilbage med det samme. Jeg skrev en besked. Jeg tænkte i noget tid. Jeg ville helst ikke have at det skulle være for akavet.
(Mia's syn)
'en ulæst besked fra Maccibooooi<3'
Jeg læser beskeden:)
Marcus: Heej:) hvordan går det? Savner du koncerten, gør jeg.
Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle svare, jeg var nemlig meget chokeret og glad. Jeg svaret bare med en meget basic besked.
Mia: Hej, det går fint:) Hvad med dig? Jeg savner koncerten sygt meget, især at være "first kiss" girl.
Marcus: Det går meget fint med mig, og jeg glæder mig til moments tour. Den er lige begyndt og glæder mig til at se alle mine fans:) Og du er en af dem. Savner diiiiig:(
Whaaaat? savner han mig? wow, omg..... Hvad skal jeg skrive?
Mia: Nurgh taaaak!<3 og 100p ilm!!!
Han skrev at han skulle gå, pga han skulle slappe af. Det var jeg fint med, ahahhah. Bare han skriver imorgen.
Jeg skrev intet til mine venner, de ville bare tigge om hans snap. Jeg må self ikke give den væk, fordi det er hans private snap og at jeg vil have ham for mig selv.
________
Kort, i know:))
YOU ARE READING
First kiss - Marcus and Martinus
FanfictionDet handler om denne pige som hedder Mia, Mia er 15 år og bliver 16 år den 4 april 2018. Mia skal til Marcus og Martinus koncert i Herning, det glæder hun sig til for det er hendes største drøm at se Mac og Tinus. Hun bliver first kiss girl..... hv...