7. Skal jeg flytte?

143 4 0
                                    


Det er et billede af Marcus kramme en bamse også har Martinus skrevet "Han tænker på dig<3 ahhaah" ej okay. Jeg sender et billede tilbage af mig selv med et snapchat filter, hvor der står "savner jer:("  

-----------------

Det er nu weekend igen. Der er ikke sket så meget udover jeg har facetimet og skrevet meget med drengene, mest Marcus. 

Jeg får afvide af mine forældre jeg skal komme ned og snakke med dem. De lød meget alvorlige. Jeg var ret bange for at jeg havde gjort noget jeg ikke måtte. De begynder at fortælle en masse om min mors arbejde. De siger her efter at min mors arbejde er blevet rykket til Norge.Der de sagde det blev jeg meget chokeret. De var ikke sikre på hvor i Norge og at det skulle være en overraskelse. Jeg blev meget glad, men samtidig trist. Jeg har altid ønsket at bo i Norge, det er bare hårdt at sige farvel til ens venner osv. Jeg tænkte også meget på Marcus, kunne jo være jeg så ham oftere så. Vi bliver færdige med at snakke og de siger vi skal flytte om 1 uge. Jeg kan jo ikke norsk og er meget bange for om de vil tage godt imod mig. Jeg gik op på mit værelse og skrev til Marcus at vi skulle flytte. Han skrev det var nice osv og spurgte hvorhen. Men jeg skrev bare at jeg ikke vidste hvor. Han skulle afsted så han kunne ikke skrive mere.

Jeg har ikke så meget at lave. Jeg tjekker bare MM's insta og de er ligenu i Oslo. Jeg ser et klip af Marcus flirte med en. Jeg tror ikke det er så meget at det bare er som venner. Mig og Marcus er heller ikke kæreste så jeg kan ikke blive sur på ham. Jeg kan kun blive lidt trist indeni. 

Jeg har faktisk næsten pakket heledagen, samme med mine forældre. Jeg har fået pakket alle mine små ting. Nogle af mine møbler er blevet skruet fra hinanden. Jeg har min seng og skrivebord tilbage. Ellers har jeg bare en masse papkasser og poser med mine ting i. Også har jeg mine møbler som er skruet fra hinanden og lagt til siden., udover min seng og skrivebord. Siden jeg skulle kunne sove og lave mine lektier.

Det er aften og jeg har ikke skrevet med Marcus siden i morges. Jeg børster mine tænder og går i seng.

----------------------

mega kort kapitel. Havde ikke lige nogle ideer og det spændende kommer i næste kapitel. Det ville bare ikke passe ind hvis jeg skrev det her. Undskyld for kedeligt og kort kapitel.

Tak for i læser med.

Næste kommer på 250 reads eller tidligere, siden denne var kort<33333333 

First kiss - Marcus and MartinusWhere stories live. Discover now