Han går videre til mit vindue og jeg ser at Mia også står der. Hvad laver de mon? Jeg ser at de bare stirrer på hinanden og smiler meget. Har de noget kørende eller hvad sker der?
------------------
Jeg ser pludselig Martinus sende et luftkys... Hvad skal det mon betyde? Jeg har ærligt lyst til at gå op til ham og spørge hvad der foregår. Jeg var alt for træt og han var sikkert også for træt til at diskutere. Jeg ser at Mia blinker og smile blidt til Martinus. Jeg bliver ret så sur og er nød til at ignorerer det. Martinus og Mia vinker farvel til hinanden og ruller gardinerne for. Han går videre hen og slukker mit lys. Han åbner stille min dør og går ud.
Jeg forstår ikke hvad der foregår? Jeg havde lyst til at bare spørge, men nu må jeg bare få noget søvn. Mig og Mia er også kun venner, så jeg kan ikke blive sur på hende over hun 'flirter' med min bror. Jeg ligger mig i en ske position og lukker stille mine øjne. Jeg falder hurtigt i søvn.
jeg drømmer om at Mia og Martinus kysser, heldigvis var det en drøm.
(Mias synsvinkel)
Jeg vågner ved Martinus ringer. Jeg svarer ham og han siger at kampen snart starter. Jeg siger tak for at han lige ringet og lagde på.
jeg skynder mig op og få noget tøj på. Jeg får min mor til at køre mig op i hendes hvide range rover. Jeg ser at kampen lige er gået i gang. Jeg løber derind og sætter mig der alle de andre sidder. Jeg finder ud af jeg sad ved det modsatte holds publikum. Jeg går på den anden side og sætter mig ned. Der er en masse MM'ers. Jeg får øjenkontakt og han smiler kækt tilbage til mig. Jeg smiler indeni mig selv. Han ser så sød ud når han spiller fodbold.
'Du er elektrisk' 'Kom sååååå, MM' 'WUHUUUUU, marcus jeg ELSKER dig!!!!!'
Sårn lød det heletiden.
Jeg ser Martinus og han ser mig. Han blinker lige og smiler kækt og løber videre.
Der kommer en dreng og sætter sig ved siden af mig. Han er ret så pæn. Han har det sødeste smil og øjne. Brunt hår og er bare uffff. Altså ligenu har jeg ikke en kæreste og har ikke noget med Marcus? Så jeg må da godt være sammen med andre.
Vi snakker om alt fra himmel til jord. Det er fedt at have nogle af snakke og grine med. Han griner sødt. Jeg mærker Martinus' og Marcus' blik på mig og ham flere gange. Han hed Johannes. Jeg fandt også ud af at han bor 1 hus væk fra mig. Så hvis jeg bor på Elvflata 3, bor han på 7. Fordi at det er de ulige på den ene side og lige på den anden side. Det er jo fedt at kende folk på min gade bedre. Han var ret så sød. Jeg fandt ud af at han gik i min klasse sammen med MM. Det er jo bare nice at kende nogle som kan tage en godt imod.
Han skal gå, så han rejser sig op og giver mig et kram og kys på kinden. Lige der han krammer og kysser mig på kinden for jeg en varm følelse i kroppen og bliver helt glad. Han var jo mega lækker og sød. Jeg kunne også se at Marcus og Martinus stod der og kigget på os. Der var nemlig halvleg. Han gik og jeg sad lidt og kigget på. Kampen var nu gået i gang igen. Der står 2-0 til MM's hold. Jeg ved ikke hvem de spiller mod, såååå. Og nårh ja, hvis i ikke fik det afvide, fik jeg Johannes snap. Jeg ser mere Johannes som en ven, så jeg kunne ikke finde på at date ham.
Kampen er nu færdig og jeg går imod Marcus og Martinus. Jeg går hen og giver dem et kram. De virker lidt triste, men det forstår jeg ikke? De vandt jo. Jeg siger 'Ikke vær så nede, i vandt jo?' De kiggede lidt på hinanden og jeg forstod ikke noget. Så siger Marcus 'Ja vi vandt, det er nice. Men det er ikke det' Jeg forstod ikke hvad det var så jeg spurgte ' Hvad er i så triste over?' Marcus kiggede lidt ned og rødmede, han kigget op igen og svaret 'Hvorfor snakket du med ham drengen?' Jeg havde en lille ide nu, men jeg svarede bare 'Jeg var lidt ensom, og han var sød og pæn nok' Det gav et lille sæt i dem begge. Så svarede Martinus 'Du ved godt at han er den største fuckboy?' Jeg blev lidt forvirret og irriteret, han virket jo mega sød. Jeg svarede bare 'han virket da meget sød, og han går i vores klasse. Jeg ville ikke dømme ham for hurtigt' sagde jeg med en lidt strid og irriteret stemme. De kigget bare på mig. Vi havde aftalt at min far skulle hente mig i hans ferrari. Det var en rød ferrari.
Han ankommer og vi går derhen hvor han er parkeret. Jeg går bare helt normalt ind og de står bare der og smiler til hinanden. 'Kommer i eller hvad?' sagde jeg efter der var gået 3 min.
Vi ankommer og sætter dem af. Jeg går ud og krammer dem farvel. Inden jeg sætter mig ind i bilen spørger Martinus mig om jeg vil med ind. Det takker jeg pænt ja til og går med ind. Jeg ser Emma, hun kommer hen og giver mig et bamse kram. Det var cute, jeg gengiver krammet igen. Vi trakker os og jeg hilser på deres forældre. Jeg sidder lidt og 'leger' med Emma. Drengene er allerede lidt gået op på Marcus' værelse.
(Marcus' synsvinkel)
Imens Mia sidder og snakker og 'leger' med Emma er mig og Martinus gået op på mit værelse. Vi snakker om Mia. Mig og Martinus er jo brødre og jeg tror han har føleser for Mia og jeg vil gerne talt ud med ham. Jeg kan jo også lide Mia lidt, og vi kan ikke have følelser for den samme. 'Jeg er altså også lidt vild med Mia' hørte jeg Martinus stamme nervøst. Man kunne høre han ikke havde lyst til at sige det, men han var nød til det. 'Det er okay Martinus, man kan ikke selv gøre ved det' Kom det ud af mig i en lidt trist måde. Altså Martinus kan ikke være sammen med hende, så bliver jeg bare jaloux og trist, og det samme omvendt. 'Hvad gør vi Marcus?' sagde Martinus med en lidt forvirret stemme. 'Det ved jeg ikke, jeg bliver trist hvis du er sammen med hende og omvendt' sagde jeg med en ret trist stemme. Jeg vidste seriøst ikke hvad vi skulle gøre. 'Du må gerne få hende Marcus, jeg kan se hvor meget hun betyder for dig' sagde Martinus stille og trist. Jeg fællede en tåre, det var så sødt. Jeg gav ham en stor krammer og sagde i hans øre 'Jeg elsker dig brormand' han svaret ' elsker også dig bror, pas godt på hende' med en stolt stemme. På den ene side synes jeg det er rigtig fedt at jeg kan have hende og på den anden side synes jeg det er synd. Men det kan jo være hun heller vil have Martinus og ikke mig? Vi finder ud af det.
(Mias synsvinkel)
Jeg var færdig med at lege med Emma og gik op af trapperne, da jeg kan høre Marcus og Martinus snakke. Jeg lytter lidt med. Jeg synes det er mærkelig at lytte med, men fuck it. Jeg lytter og høre de snakker om en pige. Jeg bliver lidt trist, jeg har jo lidt føleser for dem. Jeg kan høre de er lidt triste og jeg får det dårligt med at lytte. Jeg høre at Martinus er på vej tilbage... fuck, hvad gør jeg? De tror sikkert jeg har lyttet heletiden. Han åbner døren og jeg går lidt ned af trappen og lader som om jeg først er på vej nu.
----------------
Mange tak for i læser med.
400 og det næste kommer op<333
YOU ARE READING
First kiss - Marcus and Martinus
FanficDet handler om denne pige som hedder Mia, Mia er 15 år og bliver 16 år den 4 april 2018. Mia skal til Marcus og Martinus koncert i Herning, det glæder hun sig til for det er hendes største drøm at se Mac og Tinus. Hun bliver first kiss girl..... hv...