Jeg lægger mig til at sove. Det er søndag idag. Og jeg skal i skole på mandag. (Husk at den er over 00:00 så det er ny dag)
--------------
Jeg står op. Jeg er død træt, men jeg skal op. Idag er dagen jeg skal til en fodbold træning. Hvis man spørg mig, synes jeg selv jeg er pisse god til fodbold.
Jeg tjekker min mobil og der står ' 07.54' Jeg er i god tid. Træningen starter først kl. 09:30. Hvis i undrer jeg over hvorfor jeg træner på en søndag er fordi, at mine forældre har købt mig privat træning. Jeg vil jo gerne udvikle mig til fodbold. De har hyret en meget god og professionel træner. De har betalt ham mange penge, så lad os håbe han er god.
Jeg ruller mine gardiner op. Jeg ser at Marcus ikke er på sit værelse, han er sikkert i skole.
Jeg tager noget tøj på og fikser mit klamme ansigt. Jeg farver bare mine bryn og sætter mit hår op i en hestehale.
Jeg går ned og får noget morgenmad. Jeg er ikke sulten så jeg tager bare et æble, for at få nogle vitaminer. Jeg vil heller ikke have en spise forstyrrelse, selvom jeg hader min krop. Jeg ved bare hvor slemt det er, så jeg spiser når jeg ved jeg har brug for det. Jeg drikker et glas vand og går ud i vores store have med en bold. Jeg jonglere lidt. YES, 2029 jongleringer. Ny rekord, wuhuuuuu. Jeg freestyler lidt. Jeg elsker freestyle, det er så nice.
Jeg går nu hen til mit mål og laver nogle saksespark og scoreringer i krydset.
Jeg går indenfor igen. Jeg skal snart afsted og skal have nok energi. Jeg tager og laver en salat og sandwich. Jeg tager et glas vand ved siden.
Der er nu 15 min til jeg skal afsted. Min far kan godt lide fodbold, så han kører mig derop. Han bliver og vil kigge på. Vi er her 10 min før tid. Det er bedre end at komme for sent. Jeg har mit normale trænings tøj på. Ja, det er noget dyrt noget, men det er også ligemeget.
Træningen er nu færdig. Min far skulle til møde, så jeg skal gå hjem. På vej hjem ser jeg Marcus og nogle andre drenge på vej herop. De skal sikkert træne. Jeg havde forventet at Marcus' ville ignorerer mig, fordi han synes det er pinligt/akavet. Meeeen, nej. Han gik fra dem og hen til mig. Han gav mig et bamse kram. Jeg gengældte det. Alle drengene råbte og piftede. Jeg kunne fornemme at Marcus rødmede og det samme gjorde jeg. Marcus hvisker mig i øret 'Har savnet dig' med en mega cute stemme man ikke kan sige nej til. Husk nu kostbar. 'Nå har du det?' svaret jeg flabet tilbage forsjov. Han trak sig fra krammet og holdte sine arme ud for mine. Han kigget seriøst på mig, men stadig sødt. Han siger nu 'Jeg mente det' AWW, hvordan kan man sige nej til det. Jeg svaret 'cute' og han trak mig ind i et kram igen. Jeg kunne høre drengene råbe ' Turtelduer' og vi trak os fra krammet.
Jeg ser Johannes stå i drengeflokken. Jeg går over og krammer ham, han virker lidt trist så jeg siger til ham 'Hvorfor så trist?' han svaret bare 'Det er ikke noget:)' med et smil, jeg kunne læse at det var fake. Drengene begynder at sige 'Kom nu, vi skal afsted' Han går og jeg når lige at sige 'Snap?' med et spørgende ansigt. Han svarer 'Skal nok' stadig trist.
Jeg er nu kommet hjem. Klokken er nu 12.05. Jeg er ikke særlig sulten, så jeg går bare hen i stuen. 'Mia, gå!! jeg arbejder' jamen okay så. Altså vi har 4 stuer, men nej. Lige præcis den stue jeg vil være i. Jeg går bare op på mit værelse. Jeg er alligevel aldrig i stuerne. Det er så ensomt og kedeligt, ikke fordi mit værelse ikke er. But, you get me.
Jeg har bare siddet på min lonely værelse, indtil jeg ser Marcus komme ind af døren. Jeg vil ikke virke som en der stalker ham, så jeg går bare stille og lader som om jeg leder efter noget ved vinduet. Jeg ser ud af øjenkrogen at han ser på mig. Jeg har øjenkontakt med ham nu. Indtil jeg ser Martinus komme ind af døren..
----------------
Mange tak for i læser med. Kan jeg komme op på 1k inden d. 9 april?
Jeg sætter igen kun mål, så jeg selv har styr på tingene.
550 og det næste kommer
YOU ARE READING
First kiss - Marcus and Martinus
FanfictionDet handler om denne pige som hedder Mia, Mia er 15 år og bliver 16 år den 4 april 2018. Mia skal til Marcus og Martinus koncert i Herning, det glæder hun sig til for det er hendes største drøm at se Mac og Tinus. Hun bliver first kiss girl..... hv...