10. AKAVET!

111 3 0
                                    


Jeg var færdig med at lege med Emma og gik op af trapperne, da jeg kan høre Marcus og Martinus snakke. Jeg lytter lidt med. Jeg synes det er mærkelig at lytte med, men fuck it. Jeg lytter og høre de snakker om en pige. Jeg bliver lidt trist, jeg har jo lidt føleser for dem. Jeg kan høre de er lidt triste og jeg får det dårligt med at lytte. Jeg høre at Martinus er på vej tilbage... fuck, hvad gør jeg? De tror sikkert jeg har lyttet heletiden. Han åbner døren og jeg går lidt ned af trappen og lader som om jeg først er på vej nu.

-----------------------------

Han kommer ud og får ikke øje på mig. Godt. Jeg går helt op indtil at siger 'Hej Mia, undskyld vi efterlod dig. Vi skulle bare snakke' med en rolig og sød stemme. Jeg giver ham et kram, men han trakker sig. Øhm, hvad sker der? 'Det er okay, er der noget galt?' spurgte jeg nysgerrigt og lidt nervøst. 'Nej alt er fint, okay?!' sagde Martinus bare med en sur attitude og gik. Jeg går nervøst ind til Marcus. Han sidder med sin mobil på hans seng. Jeg går hen ved siden af ham og spørger 'Er der noget galt med Martinus?' Han svaret bare 'Nej, han er bare træt'

Mig og Marcus ligger i hans seng. Ikke sammen vel, men ved siden af hinanden. Han ligger med sin mobil og det samme gør jeg. Der er lidt akavet stilhed, indtil han siger ' shit, kl er 23.06, vil du sove her?' med en bekymret stemme. Jeg svarede bare 'Fuck, fuck, fuck. Mine forældre sover så de kan ikke hente mig. Men jeg har jo ikke en tandbørste, nattøj osv. Jeg kan måske gå hjem? Vil du så følge mig' Han svaret bare ' Vi har en ubrugt tandbørste du kan låne. Du kan låne en t-shirt af mig. Det er dit eget valg om du vil hjem eller ikke. Jeg kan godt følge dig hjem, hvis det er' med en sød stemme. Jeg ville meget gerne blive, men jeg kender dem ikke så godt og vil bare tage det her 'forhold' stille og roligt. 'Jeg tager bare hjem hvis det er okay:)' sagde jeg med en meget nervøs stemme. 'Det er okay, skal jeg følge dig hjem?' sagde Marcus med en lidt trist stemme, men forståelig. 'Det må du gerne' svaret jeg.

Jeg banket på Martinus' dør og ville sige godnat, men han var alleredet faldet i søvn. Nurgh cute. Jeg tog et billede og sendte det til ham på snap, hvor der stod 'træt?' Så kunne han se den om morgenen.

Vi går ud af døren og følges til mit hus. Vi snakker ikke så meget, indtil vi når til min dør. Mig og Marcus står ved min dør og skal til at sige farvel. Han kigger på mig med de sødeste brune øje. Jeg siger ' tak for i aften Gunnarsen' og krammer ham. Han hvisker i mit øre ' selv tak' Han kigger på mig i vores kram og jeg kigger på ham. Hans hoved kommer tættere på. I lige det vi skal kysse, åbner døren. Det var nogle gæster der var på vej hjem. Jeg skynder mig at trække mig fra krammet og det samme med Marcus. Fuck. På en måde var det lidt godt, fordi igen vil jeg ikke vise mine følelser for Marcus og jeg vil tage det langsomt. Siden jeg er blevet udnyttet før, og jeg vil ikke have det sker igen. Selvom jeg ved at Marcus ikke kunne finde på det, eller det tror jeg. Gæsterne hilser på mig og går. 

Mig og Marcus står lidt akavet, indtil han smiler og går. Jeg ville gerne blive i hans selskab, men jaer. Jeg går ind af min dør og tager mit overtøj af. Jeg hilser på mine forældre som roder op efter gæsterne. Jeg går op på mit værelse. Jeg kommer i tanke om jeg ikke fik aftensmad og går ned igen. Jeg tager bare nogle rester fra mine forældre. 

Nu sidder jeg på min seng og ser netflix. Jeg keder mig ret meget. Klokken er også mange. Jeg tænker på Marcus. Jeg vil ikke vise mine følelser for ham. Jeg vil være kostbar på en sød måde, hvis det giver mening. Idk, det giver ikke rigtig mening i mit hovede. Jeg er også træt.

Jeg har fået børstet tænder og været i bad. Jeg går over til mit gardin og ruller det fra. Marcus' gardin var rullet for, så der var ikke så meget at se. 

Jeg får nu en snap fra Marcus 'Godnat streak' Øv jeg troede lige han sendte noget til mig. Jeg sender også en godnat streak til mine venner.

Lidt tid efter svarer Marcus ' Heii, lidt akavet idag. Eller faktisk igår siden den er over 00:00 ahahha' Nurgh hvor er han sød. Han tænker på det. Jeg svarer bare ' Jaer ret akavet' jeg skriver ikke for meget fordi jaer, igen kostbar. Jeg skriver 'Godnat' og han svarer ':(' nurgh cute.

Jeg lægger mig til at sove. Det er søndag idag. Og jeg skal i skole på mandag. (Husk at den er over 00:00 så det er ny dag)

-------------------

Mange tak for at i læser med. 

Jeg håber i ikke synes jeg bare vil have læsere. Grunden til jeg sætter mål, er at jeg er stresset også behøver jeg ikke at lægge op hver gang jeg er færdig med et kapitel. Men at jeg kan gemme det og starte på et nyt og på den måde lave flere og have dem gemt og poste når de mål er opnået. Håber i forstod det, ahhaha

Hvad er klokken imens i læser dette?

Vil i have lange kapitler, men hvor jeg ikke poster så tit, eller vil i have korte kapitler, men hvor jeg poster tit?

450 og det næste kommer 


First kiss - Marcus and MartinusWhere stories live. Discover now