Marcus' synsvinkel
Mia forlader værelset med 'Godnat Marcus Gunnarsen' Jeg ville så gerne svare, det kunne ikke komme ud. Hun slukker lyset og går ud af værelset. Lige i det, knuser mit hjerte i 282463435882 stykker. Hvad vis Martinus og hende laver noget sammen? Martinus har bare at lade hende være. Jeg efterlader en tåre og lægger mig til at sove. Jeg ville så gerne have sovet med Mia i nat:( Men hun skal ikke tvinges til noget hun ikke vil.
-------------------------
Mias synsvinkel
Jeg vågner trygt i Martinus' arme. Fuck vi ligger i ske, ej nej nej nej. Jeg kan ikke helt gøre noget, hvis jeg rykker mig vågner han. Men det er faktisk ret dejligt alligevel. Jeg ligger og er på insta, imens jeg ser på en sød Martinus sove. Eller kan ikke helt se ham, når han ligger bag mig med hans arme rundt om mig. Ufff, bare tanken giver mig summerfugle. Jeg kan mærke hans ånde i min nakke, det gav mig helt kuldegysninger.
Efter noget tid vågner Martinus stille. Han gnider øjnene og ser sig rundt, når han finder ud af hvad der sker. Smiler han og lægger sig ned igen. Nurgh cute, han giver ikke slip. Han gør mig så tryg. 'Godmorgen sunshine' siger Martinus så med hans dybe morgenstemme. Ihhh, sommerfuglene kommer stille frem. Marcus kommer ind og døren og siger 'Der er morgen....' det stoppet for ham, der han så mig og Martinus. Han smækker døren og går. Fuck, jeg trækker mig hurtigt for Martinus og han ser virkelig uskyldig ud. 'Undskyld Mia' siger han lige inden jeg rejser mig og går ud af døren for at forsøge at finde Marcus. Jeg har tænkt mig at fortælle ham det hele. Jeg har ikke rigtig sagt det til nogen, udover min mor og andre. Jeg går hen til Marcus og fortæller okay? jeg gør det!
Jeg bevæger mig stille hen til Marcus' værelse, hvor jeg kan høre ham små tude. Jeg åbner døren og han kigger bare på mig, men fjerner sit blik hurtigt. Jeg lukker døren stille og bevæger mig imod ham i en stille bevægelse. Marcus vender sig om og stirrer på mig. Nej, det er virkelig ikke tidspunktet jeg skal fortælle ham det. Jeg tør virkelig ikke.
Jeg sætter mig ved siden af mig og han sidder stadig og kigger ned i gulvet. Jeg trækker hans hoved så han kigger på mig. Vi kigger hinanden dybt i øjne, aw jeg elsker de øjne der. Jeg siger 'Marcus! hør på mig' sagde jeg alvorligt imens jeg kigget ham i øjne. Han kigget på mig som et 'jeg lytter' blik. 'Det betød intet, mig og Martinus er kun venner' sagde jeg imens jeg kysset ham på hovedet. Det var så dejligt at kysse ham selvom det kun var hans hovedet. Jeg kunne mærke et lille smil fra Marcus kom frem. Han trak mig ind i et kram, ihh han er så dejlig. Men stadig KOSTBAR.
Det er nu nogle timer efter og jeg sidder der hjemme og ser netflix. Jeg bliver lidt sulten og går ned og tager et æble. I det jeg står og spiser mit æble kommer der et *bimp* fra min mobil. Jeg tjekker og det er en besked fra Johannes ' Kom til fest kl 20:00 hjemme hos mig' Det lyder fedt, det vil jeg gerne. Jeg går ovenpå og finder noget tøj jeg kan have på.
YOU ARE READING
First kiss - Marcus and Martinus
ФанфикDet handler om denne pige som hedder Mia, Mia er 15 år og bliver 16 år den 4 april 2018. Mia skal til Marcus og Martinus koncert i Herning, det glæder hun sig til for det er hendes største drøm at se Mac og Tinus. Hun bliver first kiss girl..... hv...