1. Den 09/02/18

224 5 3
                                    


(Mia)

Idag er det den 09/02/18 og klokken er 00:05 om morgen. Jeg skal til koncert med Marcus og Martinus. Selveste Marcus og Martinus. Jeg glæder mig for sygt. Jeg plejer at ligge i sengen og aldrig stå op. Idag var det anderledes jeg skyndte mig op af sengen. Jeg havde gjort mit outfit klart fra igår af. Jeg får hurtigt mit tøj på og finder noget morgenmad. Jeg tager bare noget basic cornflakes. Da jeg var færdig med at spise gik jeg ud og børstet tænder. Jeg gik ikke i bad, siden jeg gjorde det igår. Jeg fik lagt noget makeup efter jeg børstet mine tænder. Jeg bruger ikke meget makeup. Mit makeup består kun af at tegne mine bryn op. Jeg bor kun 16 min væk fra Den Jyske Bank Boxen. Så jeg kunne sagtens tage cyklen derop eller gå. Min mor skal nemlig på arbejde og skal have søvn. Jeg havde købt gc (golden circle) i højre hvis i undre jer. Jeg glædet mig sygt meget til at se mine internet venner. Jeg har pakket min taske og er klar.

Jeg ankommer til Jyske Bank Boxen og klokken er 00:45. Jeg var ret tidligt på den, men jeg VILLE være først. Jeg var den første der var der over ( i forkøen) og var lidt bange. Der var bare helt mørkt og jeg var alene. Jeg underholdet mig selv med noget youtube og hørte MM. Det gik tiden med. Klokken var nu 01:00 og mine 3 internet venner var kommet. Det var hyggeligt. De havde varmt kakao med, som vi sad og hyggede os med. En af mine venner holdte styr på forkøen. Hun hed Lisa. Hun gav os numre på vores hænder, så vi kunne gå og komme tilbage uden nogen havde taget andres pladser. Jeg fik selvfølgelig skrevet "H1" på min hånd, fordi jeg var den første. "H" står bare for "højre" siden vi var i højre kø. Tiden går

Der kommer flere og flere. De får alle et nummer også sidder vi alle og venter på vi bliver lukket ind i en hal der kaldes "HAL M"

Klokken er nu 08:00 og vi lukket ind. WUHU. Endelig varme også ved vi at vi er 1 skridt tættere på Marcus og Martinus. Jeg fik ikke noget søvn udenfor i forkøen fordi det var så koldt og jeg var så spændt.

Vi sidder i en kø, jeg sidder selvfølgelig som den allerførste, det er en rar følelse. Jeg får mødt flere og flere af mine internet venner og det er bare hyggeligt. Det er bare lidt træls at vi ikke alle kan være hos mig som er den første. Jeg for kigget på noget merch, og får købt nogle plakater, en trøje og hele Moments armbånd sættet. Jeg tager ikke noget af merch'et på, da jeg bare vil se lidt normal ud, istedet for en SUPER fan, hvilket jeg også er. Udover jeg tager armbåndene på.


Det er nu lidt senere og klokken er allerede 17:30. WHAAAAT. Tiden flyver afsted. Vi bliver nemlig lukket ind kl 18:00. Jeg får lige tisset af og aflevere mine tasker til min venindes mor, siden min mor er på arbejde. Jeg stiller mig i køen igen og nu venter vi bare på at blive lukket ind.


Klokken er 18:00

Vi bliver lukket ind, vi tager den stille og rolig. Vi har fået tjekket billetter før (bare så i ved det) Jeg får af vide man ikke må løbe, men man ikke lade vær. Jeg er bare mega spændt og vi ryster helt. Jeg får min drømmeplads, der jeg ville stå. Det er første række lige foran scenen. UF, dør ærligt indeni. Jeg er så glad. Vi er her i noget tid, indtil der kommer en op på scenen. Det var bare en der skulle opvarme, han hedder Benjamin Rihan. Han var ret køn, men jeg glædet mig mest til Marcus og Martinus. Benjamin er færdig med at synge. Klokken er 18:30 og MM kommer først på kl 19:00.


Det er NUUUU! 

Der kommer en kort film, som jeg ærligt kommer til at tude over. De er her!!!!!!!! jeg skriger og er ved at falde om. Jeg begynder at græde. De hilser på alle i boxen og begynder at synge! Wow, de er fantastiske. De får sunget nogle sange, jeg synger med på alle. Nu er det "first kiss" de skal synge. IHHHH, jeg er så spændt. Tænk hvis de vælger mig, men de gør de sikkert ikke, tænker jeg inde i mit hovede. Det sidste jeg så var der Martinus var i højre side og skal til at vælge. Vi alle skriger for at blive valgt. Inden jeg når at tænke mig om bliver jeg taget op af vagterne. Alle skreg...



First kiss - Marcus and MartinusWhere stories live. Discover now