Jeg bliver så færdig med at børste mine tænder og får Marcus' t-shirt på. Fuck den dufter altså sygt godt. Jeg går tilbage til Marcus' værelse og ser døren står på klem. Jeg åbner døren og FUCCCCK.
-----------------
Der står Marcus og igang med at skifte tøj. Shiit, jeg lukker døren straks og går ud. Fuck man, men han havde alligevel en god mave. Altså han er ikke den mest trænet, men han er SLET ikke tyk overhovedet. Marcus kommer bagefter ud til mig i en t-shirt og nogle underbukser. 'Hva' så?' siger han så. 'Ikke noget' svaret jeg så grinende tilbage. Marcus trækker mig ind på hans værelse. Nurgh hvor cute. Han har lavet sengen mega goals og pænt. Vi lægger os begge i sengen. 'Hvis du sover i denne ende af sengen, sover jeg i denne' sagde jeg grinende, fordi jeg synes det var ret akavet, men stadig hyggeligt.
Lidt tid efter kommer Martinus ind på værelset og hopper ind i midten af sengen. 'Hva' så?' siger Martinus så glad, imens han kigger på mig med de sødeste brune øjne. Mig og Marcus griner bare.
Lidt tid efter rejser Martinus sig så, efter at have ligget der sammen. 'Nå men godnat, hyg jer' sagde Martinus så og blikket til Marcus grinende. 'Hold mund' svaret mig og Marcus på samme tid. Marcus har ikke børstet tænder endnu, så han går ligeud på badeværelset og gør det. Fuck, jeg skal jo huske at være kostbar. Jeg vil ikke knuses igen. Marcus er bare så sød, men det går for hurtigt.
Marcus kommer tilbage og lægger sig i sin side af sengen. 'Er du træt, smukke?' kom det ud af Marcus. Ihhhh, for helt sommerfugle i maven og især ved at kigge i hans dejlige brune øjne samtidig. 'Ikke særlig du holder mig vågen Gunnarsen' svaret jeg så. ØHMM, hvad fuck sker der? Ej nej nej, det skulle ikke ud. Omg, nej nej nej. Det her går alt for stærk, det kan jeg seriøst ikke. Hvad hvis Marcus udnytter mig? Jeg kan seri ikke sove her i nat, det bliver for meget.
'Marcus er det okay hvis jeg sover inde ved Martinus?' spurgte jeg så. Og kunne så at Marcus' søde ansigt ændret sig hurtigt. Han blev helt knust, man kunne se hvor meget han havde glædet sig til det her. 'Det er okay' siger Marcus så helt knust. Jeg forlader hans værelse ved at have øjenkontakt med ham. Det kilder helt i min mave, men har lige brug for en pause. Jeg vil helst ikke have at det sker igen, der skete med min gamle kæreste.
'Godnat Marcus Gunnarsen' siger jeg stille og går ud fra hans værelse. Jeg går ind i Martinus' værelse og kan se han allerede sover. Nurgh, hvor er han sød når han sover. jeg lægger mig tæt indtil ham og falder i søvn trygt. Det var dejligt.
Marcus' synsvinkel
Mia forlader værelset med 'Godnat Marcus Gunnarsen' Jeg ville så gerne svare, det kunne ikke komme ud. Hun slukker lyset og går ud af værelset. Lige i det, knuser mit hjerte i 282463435882 stykker. Hvad vis Martinus og hende laver noget sammen? Martinus har bare at lade hende være. Jeg efterlader en tåre og lægger mig til at sove. Jeg ville så gerne have sovet med Mia i nat:( Men hun skal ikke tvinges til noget hun ikke vil.
-------------------
Tak for at læse med<3
Smid en sød kommentar:)))
YOU ARE READING
First kiss - Marcus and Martinus
Hayran KurguDet handler om denne pige som hedder Mia, Mia er 15 år og bliver 16 år den 4 april 2018. Mia skal til Marcus og Martinus koncert i Herning, det glæder hun sig til for det er hendes største drøm at se Mac og Tinus. Hun bliver first kiss girl..... hv...