13. Scoret den nye pige?

118 4 3
                                    


Martinus lukker døren og jeg kigger seriøst ret ondt på ham. Det er lidt synd for ham, men stadig. Han virker som om han har noget at fortælle. 'Fortæl!!' siger jeg så. 'Det er fordi....'  

-----------------

'kom nu til sagen, Martinus' sagde jeg grovt. 'Hun kom her over selvom jeg sagde hun ikke skulle' sagde Martinus trist. Jeg kender min bror, han er aldrig trist over noget hvis det ikke giver mening.

'Det skal nok gå, bro. I må gerne være venner, men please ikke mere end det' Jeg ved jeg ikke kan bestemme over deres følelser, men jeg elsker hende så meget på så kort tid. 'Tak bro, jeg lover, og du må heller ikke blive jaloux nemt' sagde Martinus. Jeg svarer bare 'aftale'

(Mia's synsvinkel)

Jeg når frem til mit eget hus. Det er utroligt smukt. Jeg går ind af fordøren og tager mit overtøj af. 'heeeeej skat' lyder det råbende fra stuen. 'Heeej mor' svarer jeg tilbage. Det overrasker mig at hun lægger mærke til at jeg er kommet hjem. Hun kan da være ligeglad. Jeg går nu videre op på mit værelse. Jeg går forbi hvor min mor sidder. Hun siger lige jeg skal komme hen til hende. 'godnat min skat' siger hun og trækker mig ind i et kram også kysser hun mig på kinden.'Godnat mor' svarede jeg bare tilbage. Jeg synes jo selv det er sygt mærkeligt, skal det her forsætte. Det håber jeg lidt, fordi jeg savner lidt en normal familie.

Jeg går nu ovenpå til mit værelse. Jeg går ind på mit badeværelse og går i bad.

Når jeg kommer ud af badet renser jeg mit ansigt fra makeup, som kun består af tegne mine bryn. Jeg ligner en død fisk nu. Eller hvad med en baby, siden jeg ingen bryn har. ahahah. Jeg tager min tandbørste og begynder småt at børste mine tænder.

Jeg er blevet færdig med at børste mine tænder og ligger nu i min seng.  Jeg glæder mig lidt til at tage i skole imorgen, men stadig det med Martinus. Jeg sender en godnat streak på snapchat. 

Jeg ser at Marcus svarer 'Hvad så? nervøs for imorgen?' Jeg er ikke rigtig nervøs. 'Narh, tror nok det skal blive en god dag. Bare noget med Martinus:( ved du hvad der er galt?' spurgte jeg. Kunne jo være han vidste det. De er jo brødre.

'Godt, håber også det bliver godt. Jeg ved ikke hvad der er med Martinus? Er der sket noget alvorligt?' spurgte han så. Jeg ville ikke have det skulle blive værre så jeg svare bare 'Nej, ikke noget du skal bekymre dig om' svaret jeg så.

'Nå, men godnat. Ses jo imorgen' skrev Marcus så. 'Godnat:))))))' svaret jeg.

Jeg ruller mine gardiner ned og ligger mig i min seng igen. Jeg får nu en snap fra Martinus. 

'Undskyld for jeg har været et nar. Jeg har ikke lyst til at fortælle om det. Undskyld. Ses imorgen:) Godnat' skrev Martinus så. Jeg blev ret lettet. Nu skal jeg ikke tænke på det mere. 

'Hej Martinus:) jeg er glad for du skriver det. Jeg har været bekymret. Vi ses imorgen i skolen:))) godnaaat' svaret jeg så tilbage. Han sendte bare  et billede af ham med et 'thumbs up'

Jeg lægger mig til at sove.

Jeg bliver vækket af mit vækkeur ringe. Jeg orker virkelig ikke til at stå op. Jeg rejser mig op. Jeg finder noget tøj. Ikke noget specielt. Efter det går jeg hen til mit makeupbord og farver mine bryn. Jeg tager min taske på ryggen og går nedenunder. Inden jeg lige gør det, ruller jeg mine gardiner op. Der ligger den sødeste Marcus der ikke er vågnet endnu. ahahha cute. Jeg går nu nedenunder og tager en smoothie. Jeg laver også en toast ved siden af. Jeg orker ikke til at lave en madpakke, så har bare fået penge med til at købe et eller andet.

Jeg er færdig med at spise og skal til at i skole. Mine forældre skal jo selvfølgelig med. De vælger også selvfølgelig at køre i deres Lamborghini. Seriøst? nu vil alle jo tro jeg er rich kid. Er jeg også, men de skal ikke vide det.

Vi går ud i garderoben og får vores overtøj på. Jeg går først ud og mine forældre bag mig. De låser døren og vi forsætter ned mod vores garage, med biler. De sætter sig ind i deres gule Lamborghini, og det samme gør jeg.

Vi ankommer til skolen. Jeg kan fornemme nogle pege og kigge mod vores bil. Fuck.

Vi parkere og går ud af vores bil. Vi forsætter nu mod skolen. Jeg kigger lige tilbage og kan se nogle børn tage billeder af bilen. Jesus. Vi prøver at finde kontoret og det var ret nemt.

'Hej jeg er Mia' siger jeg og rækker hånden mod rektoren. 'Mette' siger rektoren. 'Lad mig vise din klasse, Mia' siger Mette. Jeg siger farvel til mine forældre og går med Mette.

Jeg går ind i klassen og kan se at folk sidder og snakker. 'Godmorgen elever' siger Mette og alles blik retter sig mod mig. Jeg kan høre nogle hviske, men jeg er pænt ligeglad. 'Dette er så den nye pige, tag godt imod hende' siger Mette og går. 

'what hun er lækker' kan jeg høre en dreng sige. Ej nej nej. Det her er så akavet. Jeg ser at Johannes går mod mig. Endelig, det var så akavet at stå her. Jeg kigger lige over lokalet og MM er ikke kommet endnu. 'Hej Mia' siger Johannes så. Fuck det her er akavet. 'Hej Johannes' siger jeg. Han trækker mig ind i et kram. Det her kunne ikke blive mere akavet. I baggrunden kunne jeg bare høre drengene pifte, å jeg træk mig fra krammet. 'Kom lad mig vise dig for drengene' sagde Johannes så. Det takkede jeg gladt ja til og han præsenteret mig. Pludselig hører jeg 'Du fik da scoret den nye pige hurtigt' sagde en dreng. Tror nok det var Andreas. 'Hold dog kæft' sagde jeg grinende. De grinte med.

Der er 5 min til timen starter. MM er stadig ikke kommet. Men i det, kommer de gående ind. De lægger ikke mærke til mig. De snakker om et eller andet.

Timen går igang. Jeg går op til vores lærer og siger at jeg ikke har fået en plads. 'Det ser ud til dig og Johannes klinger ret godt, så du kan godt sætte dig ved siden af ham' sagde vores lærer så. Alle begyndte at pifte. Jeg rødmede bare. Jeg har besluttet mig for at være mest med drengene fordi jeg ikke er den der pige type. Jeg ser der jeg er på vej til at gå mod Johannes at Marcus og Martinus kigger forvirret på hinanden.

Det er nu frikvarter. Endelig. Tog også sin tid. Johannes spørger mig om jeg vil være med til fodbold og det siger jeg gerne ja til. I det jeg er på vej ud af klassen trækker Marcus mig til side.

-----------------------

Tak fordi i læser med. Det betyder vildt meget. Jeg har meget travlt her på det seneste og er nød til at sætte målene højere op. Ellers kan jeg ikke nå det. Sorry

hope you like it like it.

det vil gøre mig sygt glad hvis i skrev noget sødt i kommentaren.

Næste kommer op når jeg har 0,8k reads.


First kiss - Marcus and MartinusWhere stories live. Discover now