15. Hvor er Martinus?

91 3 3
                                    


Jeg ligger i lidt tid, indtil jeg ser at jeg får en snap fra Marcus. 'Martinus er stadig ikke kommet hjem og han tager ikke telefonen'

--------------------

Jeg ligner en ged, men jeg har fået lov til at hjælpe med at lede. Jeg får mit overtøj på og går ud af døren.

Jeg mødes Marcus udenfor i et kram. Wow, jeg har savnet den dreng på så kort tid. Marcus tager mig i hånden og et lille smil kommer hans læbe. Vi starter med at gå hen til den ven Martinus er hjemme hos.

Vi ankommer til Martinus' ven som hedder Alexander. Vi banker på og ser at Alexanders forældre åbner døren. 'Martinus du skal hjem nu' råber hun efter hun ser os. Martinus kommer ned og ser lidt mærkeligt på os. Jeg tror han er forvirret over hvorfor vi er her. 

Martinus har fået sit overtøj på og kommet ud. Vi er nu på vej hjem. Der er ca. 10 minutters gå tur. 'Martinus du godt klar over hvad klokken er ikke?' sagde Marcus så efter lidt akavet stilhed. 'Nej, min mobil er gået død og mig og Alexander har bare spillet tiden væk, Undskyld' sagde Martinus så som svar. 'Det er okay' sagde mig og Marcus så i kor. Vi smilte begge efter. Så skal Martinus selvfølgelig komme med den bemærkning 'Du ser da godt ud idag' sagde han så grinende. Amen klokken er lort om natten, hvad tror han selv. 'Hold mund Gunnarsen' sagde jeg så grinende tilbage. Vi går videre hjem.

Vi kommer så til drengenes hus efter at have snakket om alt fra jord til himmel. Jeg giver dem en gruppe krammer og de går hen mod deres hus. Der var nogle gamle mænd bag mig jeg var ret så bange for. Jeg skynder mig og løbe hen til drengene inden de går ind i huset. 'Kan jeg sove hos jer? jeg tør ikke at gå hjem' spørger jeg så om ret bange. De kigger på hinanden og trækker mig ind i huset. Ej nej nej nej. Det her bliver så akavet, skal jeg ikke bare tage hjem igen? Ej, nu bliver jeg og ser hvad der sker. Hvor skal jeg så sove og har ingen dyne, tandbørste osv. Hvad med min skoletaske og forældre. 

Jeg får taget mit overtøj af og vi går alle op til drengenes værelse. Vi gik ind på Marcus' værelse. Jeg finder hurtigt min mobil frem og skriver til mine forældre at jeg sover hos drengene. De var faktisk lidt ligeglade og skrev bare et iskoldt 'jaja'. 

Mig og drengene har faktisk ikke rigtig lavet noget de seneste 10 min. Vi har faktisk bare siddet og ligget og været på vores mobiler. 'Hvor skal jeg sove henne?' spurgte jeg forsigtigt. Deres hoveder kigget på hen på mig, som om jeg har gjort noget slemt. Jeg kunne ikke rigtig holde stilheden så jeg begyndte at smile lidt. Marcus og Martinus kigget lidt på hinanden og smilte kækt. Jeg tror det må have været noget brøder halløj. 'Vi plejer at have vores gæster til at sove med os, fordi vi ikke har piger på besøg' sagde Martinus efter de havde kigget lidt på hinanden. 'Okay, du kan sove med Marcus og låne hans t-shirt' sagde han så efter. 'Vi har en helt ny tandbørste du kan få' sagde Marcus så. 'Aftale' sagde jeg så.

Det går helt op får os at det allerede er weekend og der ingen skole er imorgen. What vi er dumme. Jeg er på vej til at gå ud i badeværeslet for at børste mine tænder.

Jeg bliver så færdig med at børste mine tænder og får Marcus' t-shirt på. Fuck den dufter altså sygt godt. Jeg går tilbage til Marcus' værelse og ser døren står på klem. Jeg åbner døren og FUCCCCK.

----------------

Tak for i læser med<3 

Hvis i skriver 'mere' eller en sød kommentar er der en større chance for at jeg opdatere mere.

næste kommer op når jeg har tid/ 1,2k reads                                                 

First kiss - Marcus and MartinusWhere stories live. Discover now