Koncerten er nu ovre og Marcus og Martinus skal hjem til deres hotel. Jeg sidder lidt alene i en sofa og ved ikke hvor Emma er. Marcus og Martinus går direkte forbi mig og hopper ind i deres bil og kører? Øhm hvad sker der?
-----------
Jeg prøver at ringe til Marcus over snap, men han svarer ikke. Øhm alle er gået og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. De kan ikke bare forlade mig.
(Marcus' synsvinkel)
Jeg fik afvide at jeg skulle skynde mig ind i bilen. Jeg gjorde som der blev sagt, ellers ville der komme fans osv. Jeg skynder mig til bilen efter koncerten. Imens jeg sidder i bilen ser jeg at Mia ringer, hvad vil hun? Ej shiiit! Vi har glemt hende. Jeg siger de skal vende om, men de siger de har fået besked på de skal køre direkte uden at stoppe. Fuck hvad gør jeg nu!? Min mobil gik død. Hvordan skal jeg nu få skrevet til hende på?
Vi ankommer på vores hotel. Der står allerede like 20-30 mennesker der? what allerede. Nu går tiden også med det. Jeg får taget billeder med dem alle og får tjekket ind på hotellet. Vi går op på vores værelse. Jeg prøver hurtigt at finde min lader, men jeg ved ikke hvor den er. Jeg spørg Martinus om jeg må låne hans. Det måtte jeg ikke, fordi han bruger den. Efter at have forklaret hvorfor jeg har rug for den giver han mig den hurtigt. Jeg får ladet min mobil og det første jeg ser er "11 ubesvaret opkald for Mia" Hun har prøvet at ringe til mig flere gange. Jeg ringer hurtigt tilbage, men hun svarer mig ikke?
(Mias synsvinkel)
Det er nu 11. gang jeg prøver at ringe. Gæt hvad, han svarer heller ikke. Jeg skal til at ringe for 12. gang indtil min mobil går ud. Fuck, hvordan for jeg så fat på ham eller nogle andre. Jeg kunne jo ikke ringe til min mor og sige hun skulle hente mig. Jeg kommer i tanke om jeg har et tog der kører lige om lidt. Jeg skynder mig at gå den vej ud jeg kom ind af. Jeg tager ikke nogle bus til togstationen, men jeg spurter.
Jeg er nu i toget på vej hjem fra København. Jeg kunne ikke helt sige om dette var en dårlig ide eller en god at tage med. Jeg forstod virkeligt ikke hvorfor han bare kørte fra mig. Men der må jo være en god grund.
Jeg er nu kommet hjem. Jeg løber forbi mine forældre som spørg om hvordan det gik. Jeg løber bare ovenpå og skynder mig og putte min mobil i laderen. Min mobil tændtes YES. Jeg ser at Marcus har ringet og skrevet. Nurgh, han har ikke glemt mig. Jeg læser beskederne.
Marcus 21:50: Mia?
Marcus 21:50: Hvor er du?
Marcus 21:51: Hallo?
Marcus 21:52: Undskyld vi fik afvide at vi skulle ind i bilen og de gad ikke stoppe.
Marcus 21:53 : Undskyld smukke:((((
Marcus 21:54: Hvor er du nu henne?
Marcus 21:56 : Undskyld virkeligt.
Nurgh hvor er han sød. Jeg skyndte mig at svare at jeg var taget hjem og det var okay. Han blev lettet over at jeg var okay. Og klokken var nu 23:01 btw. Jeg er rigtig træt. Jeg har ikke rigtig fået meget mad, udover morgenmad. Jeg orket bare ikke at gå ned og lave noget mad, men det er også fint fordi jeg ikke var sulten. Jeg var træt og bare for det meste lyst til at sove. Jeg kunne bare ikke falde i søvn. Marcus havde skrevet 'godnat' og var gået i seng. Han skulle sikkert et sted hen. Jeg finder Martinus på snap og adder ham.
Det er nu morgen, jeg tror jeg var faldet i søvn. Nå, jeg skulle ihvertfald lige have noget morgenmad. Nej shit, det er mandag. Jeg orker ikke i skole. Min mor har givet mig nogle penge til at købe noget mad, siden hun ikke havde tid til at lave min madpakke, og hun vidste jeg ikke orket. Jeg får spist mit morgenmad, som bare består af en smoothie og en toast.
Jeg er nu i skolen. Jeg har ikke styr på hvor lang tid jeg har været her, men det føles som evigheder. Jeg tror nok vi har dansk, men har ikke rigtig styr på det. Jeg er god i skolen, det er ikke det. Jeg orker bare ikke skole idag, efter en lang weekend. Jeg savner drengene.
Det er frikvarter og pigerne kom hen til mig og spurgte mig om alt om hvordan det var at være first kiss pige osv. Jeg svaret dem og gik over til drengene. Jeg kunne bedst lide at være sammen med drenge, mindre drama. Jeg synes også bare at de var sjovere og var mere sporty end pigerne. Pigerne gik op i makeup, imens mig og drengene gik op i fodbold og bare sport.
Jeg har nu fri fra skole, og er kommet hjem fra skole. Jeg ser at Martinus har addet mig tilbage, men jeg forstår ikke hvorfor. Hvad nu hvis jeg var en fan. Men jaer, kan være at han fandt det papir med min snap og vidste det var mig. Jeg ser han har sendt mig en snap. Det er et billede af Marcus kramme en bamse også har Martinus skrevet "Han tænker på dig<3 ahhaah" ej okay. Jeg sender et billede tilbage af mig selv med et snapchat filter, hvor der står "savner jer:("
------------------------------
Tak fordi du læser med:) Jeg skal nok være mere aktiv.
Mange tak for 100 reads, der kommer et nyt kapitel på 200 reads:)))
YOU ARE READING
First kiss - Marcus and Martinus
FanfictionDet handler om denne pige som hedder Mia, Mia er 15 år og bliver 16 år den 4 april 2018. Mia skal til Marcus og Martinus koncert i Herning, det glæder hun sig til for det er hendes største drøm at se Mac og Tinus. Hun bliver first kiss girl..... hv...