- mondanom kell valamit Stiles. - fogtam meg a kezét.
- mondjad... - vágta be a leges leg komolyabb fejét.
- tudod... Gyönyörű a szemed. - nevettem egyet.
- ő csak le ütött a párnájával.
- neked is Shara. -és le ált az ütéssel. Vagyis a párna ütéssel. Bele nézett mélyen a szemembe. És nem tom miért de meg csókolt.
- nagyon de nagyon szeretlek Shara! - monta Stiles.
- én is nagyon de nagyon szeretlek Stiles Stilinski. - újra meg akart csókolni de a mutató ujjamat a szájahoz raktam, azt jelezve hogy "várj egy kicsit".
- mi az? - kerdezte Stiles.
- hallotam valamit. Megyek meg nézem. Te csak maradj itt. -ő erre csak bolintitt egyet azt jelezve hogy "rendben".Ki surrantam a szobábolt. Éreztem hogy nem hétköznapi emberről van szó ugyhogy a körmöket ki eresztettem. Mikor már a lépcső végénél tartottam akkor oda suhantam az "emberhez" és a háta mögé áltam és egy nyak kiteherő pozba helyeztem a kezemet.
-Ki vagy te?! - kerdeztem mikozben ő próbált kiszabadulni.
- hol van Stiles?! -hörmedt fel
- mit akarsz vele?!
-tudni akarod?
- mondjad már!
- meg ölni!!! -S mihest ki monta ezt a két szót a kezemet el forditottam, és egy lendülettel ki tekertem a nyakát.
Stiles ki jött, vagyis csak kukkolt. Mikor látta hogy ki volt az óra alá motyogva mondott valamit. De ugye én hallotam.
-Donovan!
-ki az a Donovan?!
- hát akit meg öltél! Ki tekert nyakkal ott fekszik a földön!
- most haragszol?! Amugy meg meg ajart ölni! Te hálatlan!
-tudom hogy meg akart ölni, és nem is baj hogy meg ölted, de mingyárt jönni fog egy ember... Aki lámgol... A neve "pokol kutya". -és mire ki mondta, jött egy lángolo ember, akit ismerek Peris.-Mi a franc?! Megis hova viszi?!
- egy kivágott fához.
-értem... De mégis mi a francnak?!
-arra még nem jöttünk rá...
-Peris mit csinálsz?! - futottam elé.
-Ne Shara! -Stiles orditott. de én gyorsab voltam. Peris odébb lökött. Repültem vagy 10 métert. Stiles kocsijának csapodtam. És be vertem a fejem. Ömlött a vér a fejemből de ugye hamar be forr. Én nagyon hamar fel tudom kapni a vizet. És most is igy lett. Rá vertem egyet a kocsi ajtajára, ami be horpatt.
- ne, a kocsim! - üvöltötte Stiles.
És oda rohantqm megint a "pokol kutyához", és rá üvöltöttem (tudjátok hibrid ként. Nem csak le szidtam XD)
Mire Paris egy kicsit meg szeppent. De nem ált meg. Stiles kocsiját fel boritotta.
- ne már srácok! A kocsim! -mondta Stiles, a kocsi felé sétálva.Paris nem is akart me álni, ugyhogy hagytuk a fenébe. Oda mentem Stileshoz, aki a kocsit próbálta emelgetni, de nem jott össze neki.
-vár menj arrébb, segítek. - hátra lépett, én pedig a kocsit vissza fordittotam.
- köszi. - adott egy puszit a fejem bubjára.
- szivesen.Na helibelo! Remelem be jon nektek. Majd lesz szerintem ma még egy rész. De nem ígérek semmit😊💋😉 hogy folytassam ezt, mutassák egy LIKEVAL, VAGYIS CSILLAGAL NA PÁ!!!
YOU ARE READING
•°A Beacon Hillsi vérfarkasok•° Na meg én°•
FantasyAz életem nagyon furcsa főleg most mikor ide költöztem anyával.... Olvassatok bele! Ha szeretnétek tudni az egészet ::))