Este még gondolkodtam. Mi van Finnel? Mi van Theoval? A nagy gondolkodásban el aludtam melletem pedig Stiles. Reggel volt. Én hamar fel keltem. De Stiles nem volt ott. A teloja ott hevert a földön.
Biztos el ment. Surgos dolga volt. Gondoltam magambam. Akkor én át öltözök. Folyt már nagyban az öltözés. De csak egy bugyi és a pizsoma földöm volt rajtam. Egy hirtelen be nyitás zavarta meg hogy vegyem le a pizsama földöm. Theo volt. Én le sokkoltam. Nem tudtam mit csinálni.
- mit csinalsz itt?! - takartam el magam.
- csak jöttem meg nezni téged.- nézett a testemre sunyi perverz fejjel.
- ki mész amig fel öltözök?!
- hát... Legyen. - es ki ment. Addig én fel kaptam magamra a ruhámat.Egy kis smink, aztán be hívtam Theot.
- oké akkor mehetünk suliba? - kerdezte Theo.
- oh basszus a suli! El is felektettem hogy ma lesz. A francba!.
- nyugi! Gyere el viszlek.
- nagyon köszi! - le szaladtam a kulcsért.
- mehetünk! -Jelentettem ki.*Egy kis idő után Theo kocsijában.*
-Amugy Shara! Te eggyüt vagy Stininskivel?
- ömm Ízé.... Tudod... Hát meg lehet.
- aha. Akkor nem kell jó fiút játszanom...
- milyen jó fiút?
-Úgy látszik, nem tutsz rólam semmit. - nevetett.
- mi van veled Theo?!
- mostmár semmi. - nevetett megint.
- mondj el mindent!
- én biztos nem. - állította le a kocsit.
- majd el mondja Scott vagy Stiles. Vagy valaki... - fogta meg a karomat, és el kezte erősen szorítani.
- engedj el! - parancsoltam.
- nem. - ki eresztette a karját és a bőrömbe mélyeztette.
- mit csinalsz?! - keztem át változni.
- utoljára mondom! Engedj el! - mert hogy akkor sem engedett el, az én karmomat, a gyomrába válytam.
- mondtam hogy engedj el! - nevedtem ki gúnyosan. Ő csak öklendezett. Vagyis a vért kezte el hányni.
- ez van cicám! Mostmár meg fogod tudni hogy mi vagyok...
- rohadj meg te köcsög!! - és el sétáltam.SZIASZTOK úgy döntöttem hogy lesnek részek, csak nem olyan sűrűn mint voltak... nagyoncsokan rám irtadok privatba hogy folytassam stb...
Ugy hogy itt van.❤️❤️👆👆
ESTÁS LEYENDO
•°A Beacon Hillsi vérfarkasok•° Na meg én°•
FantasíaAz életem nagyon furcsa főleg most mikor ide költöztem anyával.... Olvassatok bele! Ha szeretnétek tudni az egészet ::))