Anyával be mentünk és meg vacsoráztunk. Fel mentem a szobámba, és gondolkodni keztem. Mi lehetek én? Fel hívtam Scottot, hogy találkoznunk kéne.
- szia Scott! Figyu találkozhatnánk?
- szia... Fel keltettél, és miért akarsz találkozni velem haknalok hajnalán?
- hajnalok hajnalán?! - ekkor beztem az órára...
- úr isten! Nagyon sajnálom! Nem figyeltem az órát, és egyáltalán nem vagyok fáradt.
-hmmm... Majd holnap el megyünk Derekhez, te én Stiles, Theo. Na de most alszok. És te is próbáld meg! Jó éjt!
- rendben... jo éjt!~~~~~~~~~~holnap reggel~~~~~~~~~~~
Ki oattant a szemem... A nap meg sütötte. Oda rohantam a szekrényhez, és ott keztem válogatni a ruháimat. Most ugy éreztem, hogy nagyon menő vagyok meg Full csaj, ezért most az egyszer fel öltöztem cica babásan...
Nem olyan nagy cucc, de nekem igen mert ilyet soka nem vettem fel. De most valamiért ott volt és mutatta magát nekem. Mikor ki mentem, anya fogadott, aki ámult és bámult.
- szia szivem! Hogy hogy ilyen ruciba vagy? Soha nem volt rajtad ilyen.
- szia, nem tudom most ugy kedvem támadt.
-jol van! Na de van egy meg lepim!
- micsoda?
- menj ki és meg látod! - épp amikor ki mentem a nap teljesen rám sütött, és be kellet rohannom.
- áhhh mi volt ez?!
- mi az? - nezett rám anya.
-semmi, csak nagyon süt a nap.
- ja oké... Nézd ott van a nap semcsid. Vedd fel!
- jó köszi! - fel vettem és ki mentem. Ott volt a motorom... De fel lett újítja. Nagyon örültem.Ilyen a motorom... Fel újítja. Majd fel hivom apát, csak most mennm kell iskolába. El köszöntem anyától, és nagy nehezen fel pattanatam a motoromra, mert ugye szoknyában, és magassarkuba elég nehéz. Na de el értem a sulihoz. Majnem egyszerre jöttem Scottal. Csak én egy kicsit hamarabb, és ott áltam a motor mellet sisakkal a fejemen. Amikor szépen le vettem, ott volt melletem Scott az ő motorja mellet, és ő is vette le a sisakot. Mikor le vettem gyors fel csaptam a nap szemüveget, és oda mentem a motor másik oldalára, hogy ott legyek Scott melett.
-szia!
-szia!...wau de szép vagy!
- ömm köszi.Enyi bocsesz!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
•°A Beacon Hillsi vérfarkasok•° Na meg én°•
ФэнтезиAz életem nagyon furcsa főleg most mikor ide költöztem anyával.... Olvassatok bele! Ha szeretnétek tudni az egészet ::))