Perspectief RedouanIk ga snel uit huis en ga met de bus naar Ayoub, mijn beste vriend. Ik zou om 09:05 met hem afspreken en het is al 10:15, je weet toch Marokkaanse afspraken. Ik stap snel de bus in en zie een mooi meisje daar zitten. Ik kom naast haar zitten en er is een ongemakkelijke stilte. Uiteindelijk zegt ze wat. ''Hey hoe heet je?'' vraagt ze. ''Redouan en jij?'' vraag ik. ze beantwoord mijn vraag en we praten uiteindelijk de hele tijd. Ik wil eigenlijk haar nummer vragen maar ik wacht nog even af. opeens staat ze op, ''Ik moet weer weg, misschien kom ik je ooit nog tegen doei'' zegt ze. We nemen afscheid en 5 minuten later kan ik er ook weer uit.
Ik loop nu rustig naar ayoubs huis, ik ben er en bel nu aan. '''WAAR WAS JIJ JE KOMT PAS 1 UUR EN 25 MINUTEN LATER A ZEEKOE'' zegt hij. Ik ga helemaal stuk om hem en begin gewoon te lachen. ''Wat lach je er is niks grappig hoor'' zegt hij. ''Laat maar kom gewoon FIFA spelen dan'' zeg ik dan.
We hebben al een tijdje FIFA en gta 5 gespeeld, en gaan nu naar buiten chillen bij het winkelcentrum, natuurlijk moet Ayoub weer chicks fixen, wat hem eindstand nooit lukt hahah.
Het is alweer 20:30 en ga weer met de bus naar huis. Ik stap nu de bus weer in en ga zitten. En opeens zie ik Inaya weer de bus in lopen en ze komt naast me zitten. We praten weer en het klikt wel goed denk ik. Ik vraag uiteindelijk haar nummer, en ze geeft em ook. En dan moet ze weer uitstappen, ze is echt een mooi meisje en heeft zelfrespect wat weinig meisjes hebben laatste tijd. de bus stopt weer bij de halte waar ik moet zijn en ik loop weer naar huis.
Ik app Inaya meteen en ze reageert ook meteen. We appen de hele avond al en het klikt echt goed tussen ons, alleen is er een ding waardoor zij in gevaar kan lopen. Ik ga haar daar zo echt over appen.
Het is alweer 01:00 en ik app der
Perspectief Inaya
R : Hey ik moet je iets vertellen voordat we steeds meer met elkaar gaan praten enzo...
I : oh wat is er dan?
R : Oh ik zie nu dat het laat is en moet morgen vroeg op ik zeg het later wel, goodnight prinsesjeI : Oh is goed alleen vertel het me wel snel! en slaaplekker
R : jaa komt goed
Ik ben wel benieuwd naar wat er is maar er is vast niks ergs hoop ik. Ik ga nu mijn makeup eraf halen en mijn avond routine doen, ik trek mijn pyjama aan, en zet dan nog mijn wekker aan. En nu ga ik slapen.
Dit is een beetje een kort deeltje, want had niet echt veel inspiratie meer dus sorry daarvoorr
Hoop dat jullie dit boek een beetje leuk vinden dus geef comments van wat je ervan vindd💋
Xo
JE LEEST
Lastige liefde
RomanceDit verhaal gaat over een meisje met een heerlijk leven, ze focust zich goed op school en is niet met jongens bezig. Totdat ze een jongen ontmoet die ze leuk begint te vinden, die leeft met allemaal moeilijkheden en problemen, en later merkt zij dat...