Ik kijk een steegje in en zie dat een meisje in elkaar geslagen word door een jongen. "HELP!" schreeuwt het meisje. Ik en mijn zusje rennen er snel naar toe, en we proberen er tussen te komen. Maar al snel word ik geraakt en zie ik langzaamaan zwart voor mijn ogen.
————————————————————————————————————————————Perspectief Inaya
Ik kijk om me heen en het is donker. Ik pak mijn telefoon die ik in mijn broekzak heb zitten en doe de flits aan. Ik zit in een klein kamertje van 2 bij 2, en er staat alleen een bed en een kast. Ik hoor harde stemmen dichterbij komen. En daarna komt iemand binnenvallen ''Hier eten'' zegt de persoon waarvan ik de stem erg herken. Ik kijk goed en zie Samir?! ''Samir wtf wat doe ik hier en wat doe jij hier'' ''Inaya?'' ''Nee man ben de kerstman, dus wat doen we hier?'' ''Wacht ik kom zo terug'' ''Nee je gaat nu vertellen wat er aan de hand is en wat ik hier doe'' zeg ik dan nog, maar hij loopt alweer weg'.
Na 2 uur is hij nog steeds niet terug en vraag ik me echt af wat ik hier doe. Het enige wat ik nog weet is dat ik naar een steegje heen liep om een meisje te helpen samen met mijn zusje. En kort daarna werd het zwart. Wat zullen mijn ouders nu doen?
Perspectief moeder Inaya
Ik zat rustig marmita te koken en was een beetje op berberse muziek aan het dansen. "Mama ik ga even naar buiten een stukje wandelen" zegt Inaya. "Oke is goed maar kijk uit en let goed op je zelf" "Komt goed mama doei". Ik dans verder en ga ook verder met eten maken. Ik zie dat Sarah mee is gegaan, dus dat betekent dat ik even lekker kan gaan schoonmaken.
De deurbel gaat af en ik doe de deur open ''MAMA ZE HEBBEN INAYA'' hoor ik mijn dochter Sarah schreeuwen. ''Huh wat bedoel je?'' ''Kijk we liepen naar de jumbo, en we zagen dat een meisje geslagen werd in een steegje en om hulp vroeg, toen we daar aankwamen ging Inaya er tussen staan maar werd hard geraakt. Er kwam toen een jongen aanrennen en begon te vechten met de andere jongen. Maar als snel kwamen er opeens meerdere mannen aan rennen en namen het meisje, Inaya en de jongen mee. Een van de mannen kwam naar me toe en zei dat ik onmiddellijk weg moest. Dus ben hiernaartoe gerend''. Toen ik dit hoorde stond mijn hart stil en barstte meteen in tranen, en belde snel mijn man en zoon op.
Perspectief Redouan
Ewa iedereeen, ik was even een tijdje weg en heb Inaya ook al een tijdje niet gesproken. Ik was niet op school en was ook niet te bereiken. Dit kwam om een bepaalde reden die ik nog niet kan vertellen.. Ik loop naar beneden en ga wat eten.Ik probeer Inaya te bereiken maar dat lukt niet.
''Mama waar is Yasmina?'' (Yasmina is zijn zusje) ''Ik weet niet vriendin zei ze'' ''Oh oke'' ''Trouwens Redouan kan je wat brood voor me halen?'' vraagt mijn moeder dan. ''Ja mama is goed''. Ik trek snel een trainingspak aan en mijn nike air max 27c. Ik pak mijn scooter en ga richting het winkelcentrum. Ik haal snel het brood en nog wat chips en chocola. Ik loop terug naar mijn scooter en zie in een steegje dat een meisje word geslagen door een jongen, en dat meisje ziet er erg bekend uit. Ik zie 2 meisjes er naartoe rennen en 1 ervan er tussen staan. Maar die word al snel geraakt en valt neer op de grond. Ik ren er naar toe en begin te vechten met die jongen, maar er kwamen opeens meerdere jongens aanrennen sloegen me in elkaar en namen me mee. Ik werd in een busje gegooid met de 2 andere meiden, en er komt een jongen van ongeveer 20 naast me zitten. Ik zie dat hij een spuitje pakt en wil nog tegenstribbelen maar voel het al in mijn arm gaan, en het word al snel zwart voor mijn ogen...
Perspectief Inaya
Samir is nog steeds niet terug, en ik heb hele erge honger. Je zou denken van je hebt net nog eten gekregen, maar eet dat niet, het kan vergiftigd zijn.
Ik zie de deur opengaan maar zie een andere jongen dan Samir. Hij gooit een andere jongen naast me neer en sluit de deur weer. Ik bekijk de jongen en het is Redouane?! ''Redouan Redouan word wakker'' hij word langzaamaan wakker en kijkt om zich heen, en dan ziet hij mij. ''Ínaya?! Waar zijn we en wat doen we hier'' ''Ik weet het niet een meisje werd geslagen en wou haar helpen maar werd alweer geslagen en toen werd het zwart. En werd ik wakker in dit kamertje. ''Oh dus jij was dat meisje die op de grond viel. Ik kwam er ook bij en begon te vechten met die jongen, maar al snel kwamen er andere bij en werd ik meegenomen. Er stond ook een ander meisje bij, waardoor 1 van de jongens naar haar toe liep en iets in haar oor fluisterde waarna ze meteen weg rende'' ''omg dat is mijn zusje ik was haar helemaal vergeten... Gelukkig is ze weggerend'' zeg ik dan. hij gaf me opeens een knuffel, en knuffelde terug. Toen zaten we daar maar in een kamertje te niksen.
Heey, weer is een nieuw deeltje, hoop dat jullie het leuk vinden!
En wat denken jullie dat Samir daar doet? let me knoww x
JE LEEST
Lastige liefde
RomanceDit verhaal gaat over een meisje met een heerlijk leven, ze focust zich goed op school en is niet met jongens bezig. Totdat ze een jongen ontmoet die ze leuk begint te vinden, die leeft met allemaal moeilijkheden en problemen, en later merkt zij dat...