BZZZ BZZZ BZZZ. Ik word gebeld door Ella maar heb even geen zin in haar. Ik ben echt gebroken. Ik sta op en ik loop naar beneden om te kijken of er wat te eten valt, maar er is niks dus besluit om naar de supermarkt te gaan om wat chocola enzo te halen. Ik doe me schoenen en jas aan en loop naar buiten. Maar al snel vallen er tranen naar beneden, maar veeg ze snel weg. Ik vraag me nu wel af wat Redouan doet, zal die verdrietig zijn? Of zal hij gewoon doorgaan met zijn leven?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 dagen later
Perspectief Redouan
Ik word wakker met erge hoofdpijn, ik kijk om me heen en zie dat ik in een kamertje zit, in me eentje. Wat doe ik hier? Ik sta op en loop naar de deur om hem te openen. Maar krijg hem niet open. Wtf doe ik hier? En wat is er gebeurd? Ik probeer me te herinneren wat ik voor het laatst deed. Het duurde lang maar na een tijdje wist ik wat er was gebeurd. Ik was in een shishalounge met Achraf, en werden erg dronken enzo, en toen kwam er een meisje en we gingen naar een kamer, meer weet ik niet. Maar wat doe ik hier nu dan? Ik sla op de deur maar niks of niemand komt of reageert. Ik ga zitten op het bed dat hier staat en denk na. Opeens word de deur geopend en zie ik een meisje, die ik ergens van ken. ''Hey Redouan ken je me nog?'' '''Nee wie ben jij?'' ''Amina lieverd.'' Toen ze dit zei begon ik na te denken. Dit is dat meisje van de lounge! '''Luister wat doe ik hier?'' vroeg ik. ''Dat hoor je nu'' en toen liep ze weg. Toen kwam er een grote man naar binnenlopen. ''Hey Redouan lang niet meer gesproken he?'' ''M m ounir?''
Perspectief Inaya
De laatste dagen heb ik niet meer gedaan dan huilen, eten en nog is huilen. Ik mis hem te erg, waarom moest Samir dit doen. Mijn ouders, broer en zusje vragen zich ook af wat er met me is, maar ik zeg gewoon dat ik me ziek voel, daarom was ik de laatste dagen niet op school. Jullie zullen vast denken dat ik overdrijf, maar wat Redouan en ik hadden was echt. Ik sta nu op uit mijn bed en kijk in de spiegel, ik zie er echt niet uit. Misschien moet ik weer een keer naar buiten en wat afleiding zoeken. Of zal ik proberen contact te maken met Redouan? Ik besluit om wat te gaan doen met Ella, en bel haar op.
I : Hey babe, kom je vandaag wat doen?
E : Isgoed habiba, wat wil je doen?
I : Shoppen ofzo, en dan wat eten
E : Isgoed hoelaat?
I : Rond 13:30, zie je straks bye schatt
E : Tot straksss
Na het telefoon gesprek ga ik even naar beneden om wat te eten. ''Sbah elgeir'' zeg ik. ''Sbah el geir schat, wil je wat eten?'' vraagt mijn moeder. '''Jaa is goed.'' Ik begin mijn msemen te eten, en wat ne3ne3 thee. Ik klets nog wat met mijn ouders en loop dan naar boven. Wanneer ik langs Soufians kamer loop hoor ik hem hard praten. Als ik beter luister hoor ik dat er iets is, maar ik besluit het te negeren.
Ik loop naar mijn kledingkast en kies mijn outfit (kijk omslag). Ik stijl mijn haar nog wat bij en laat het los. Daarna doe ik nog wat mascara en lipgloss op. Het is alweer 13:05. Ik pak nog snel mijn ov en loop daarna het huis uit. Ik loop naar de bushalte en wacht op mijn bus. Wanneer die er is stap ik in en rijd de bus richting de stad.
''Heeeeeyy babeeeeee'' schreeuw ik naar Ella. ''HEEYYY SCHATTT'' schreeuwt zij nog 10x harder terug. We geven elkaar een knuffel en kletsen nog wat bij. We lopen allerlei winkels in en shoppen erop los.
We zijn net klaar met shoppen en we hebben veel gekocht. We zijn nu bij Happy Italy en hebben alweer eten besteld. ''Schat ik weet dat je het er niet over wil hebben, maar hoe zit het nu tussen jou en Redouan?'' vraagt ze. ''Uhm we hebben nog niet met elkaar gepraat, maar kunnen we het daar nu niet over hebben.'' ''Oh okeey is goed''. Net toen we weer verder wilde kletsen gaat mijn telefoon af, en het is Soufian.
S : Inaya weet jij waar Redouan is?
I : Nee hoe zou ik dat moeten weten?
S : Nou jullie zitten bij elkaar op school
I : Oke maar hoezo dan?
S : Hij is opeens weg, zijn ouders weten niet waar ze zijn en vroegen of Naoufal het wist, maar die wist het ook niet, daarom vraag ik het nu aan jou.
Toen ik dit hoorde ging mijn hart opeens 10x sneller
I : U uhm weten jullie niet waar die zal zijn?
S : Nee, kan je naar huis kunnen komen we willen hem nu gaan zoeken, en misschien kan je helpen ofzo.
I : Is goed ik kom er aan.
Er vielen op dit moment een paar tranen naar beneden. ''Schat wat is er?'' vraagt Ella. ''R redouan is w weg, en z ze kunnen hem niet v vinden, Soufian vraagt of ik naar huis kan, is dat goed'' ''Wow natuurlijk ga maar ik zal de bestelling wel annuleren'' ''Bedankt babe''. We gaven elkaar een knuffel en ik liep snel naar de bushalte. Tijdens dat ik naar de bushalte liep voelde het alsof iemand achter me aanzat. Voor ik het wist werd er een doek voor mijn mond gezet, en probeerde ik nog los te komen. Maar voor ik het wist werd alles zwart voor mijn ogen...
Weer is een nieuw deeltje vandaagg, aangezien ik de laatste weken niet echt had gepostt xo
JE LEEST
Lastige liefde
RomanceDit verhaal gaat over een meisje met een heerlijk leven, ze focust zich goed op school en is niet met jongens bezig. Totdat ze een jongen ontmoet die ze leuk begint te vinden, die leeft met allemaal moeilijkheden en problemen, en later merkt zij dat...