Ik loop daar naar binnen en zie mijn broer FIFA spelen met een andere jongen. Die me van de achterkant echt bekend voor komt. ''Soufiane zit je nou serieus FIFA te spelen terwijl ik zit te wachten in de auto?''. Soufiane draait zich om en ook de andere jongen met wie die aan het spelen was. ''Inaya?'' vraagt de jongen dan.
————————————————————————————————————————————————
Perspectief Redouan
Na school ging ik met mijn Vespa naar huis. "MAMA IK BEN THUIS!" schreeuw ik dan naar boven. Ik loop door naar de keuken en pak wat te eten. Mijn neef Nouafal appt me.
N = Nouafal R = Redouan
N = ewa neefje, kom je even langs dan, heb je lang niet gesproken.
R= ewa, en ja is goed ik kom over uurtje langs
N= isgoed later
Ik at snel wat hatita (soort Marokkaanse pannenkoek) die mijn moeder had gemaakt, en ging toen omw Nouafal.Ik kwam aan bij Nouafal en zijn beste vriend Soufiane was daar ook. We praatte een beetje en toen gingen we nog even fifa spelen. Opeens ging de deurbel en Nouafal liep der naartoe. Paar minuten later kwam er iemand binnen. "Soufiane zit je nou serieus FIFA te spelen terwijl ik zit te wachten in de auto?'' Hoor ik een bekende meisjesstem zeggen. Ik draai me om en zie Inaya staan "Inaya?" zeg ik dan.
Perspectief Inaya
"Hoe ken je mijn zusje?" vraagt mijn broer. Toen ik dit hoorde dacht ik sshiiittttt. "Oh uh ze zit bij mij in de klas?" "Meer niet?" vraagt mijn broer dan weer met een dodelijke blik. "Nee nee meer niet". Toen ik dit hoorde voelde ik een steek door mijn hart, maar dat gevoel ging alweer weg, want hij zei het alleen omdat mijn broer erbij is, toch? "Oke Soufiane yallah we gaan nu" zeg ik "Oke oke rustig laat me dit potje afmaken, nog maar een paar minuten" "Ik ga dan nu naar de auto, wees er in 5 minuten" zeg ik dan geïrriteerd. Toen liep ik weg naar de auto, en na 5 minuten kwam Soufiane eraan. En reden we naar huis.Thuis aangekomen ging ik mijn wudu doen het gebed verrichten, daarna ging ik wat eten. Ik zat een beetje op mijn telefoon en begon gesprekken terug te lezen van mij en Redouan. Opeens viel 1 gesprek me weer op, en vraag ik me nu weer af wat hij wou vertellen..
R : Hey ik moet je iets vertellen voordat we steeds meer met elkaar gaan praten enzo...
I : oh wat is er dan?
R : Oh ik zie nu dat het laat is en moet morgen vroeg op ik zeg het later wel, goodnight prinsesjeIk besluit hem te appen met wat hij ermee bedoelde, maar krijg geen antwoord terug. Ik loop naar beneden en heb zin om een stukje te wandelen, ik doe mijn schoenen en jas aan. "Mama ik ga even naar buiten een stukje wandelen" "Oke is goed maar kijk uit en let goed op je zelf" "Komt goed mama doei"."Inayaaaaaa" roept mijn zusje. "Ja Sarah wat is er?" "Mag ik met je mee" "uhm, ja kom maar"
We lopen naar buiten en beginnen te wandelen. We praten gewoon over alles en nog wat. Mijn zusje en ik hebben echt een sterke band, en we verschelen ook totaal niet veel van leeftijd, zij is 15 en ik bijna 17. We lopen naar het winkelcentrum om naar de jumbo te gaan. Ik kijk een steegje in en zie dat een meisje in elkaar geslagen word door een jongen. "HELP!" schreeuwt het meisje. Ik en mijn zusje rennen er snel naar toe, en we proberen er tussen te komen. Maar al snel word ik geraakt en zie ik langzaamaan zwart voor mijn ogen.
heey, hier weer een nieuw deeltje, hoop dat jullie em leuk vinden!
alleen heb ik wel 1 vraagje, is dit boek wel leuk en niet saai? Want heb het idee dat het een beetje saai is ofzo, sooo let me know x
JE LEEST
Lastige liefde
RomanceDit verhaal gaat over een meisje met een heerlijk leven, ze focust zich goed op school en is niet met jongens bezig. Totdat ze een jongen ontmoet die ze leuk begint te vinden, die leeft met allemaal moeilijkheden en problemen, en later merkt zij dat...