Hoofdstuk 10

39 2 4
                                    

Ik loop naar buiten, en zie Redouan tegen zijn auto aan staan. Hij ziet er echt mooi uit oml. "Heey" zeg ik. Zijn ogen werden groter en keek me lang aan. "Wat is er, zit er iets op mijn gezicht?" vraag ik dan. "N nee nee je ziet er beeldschoon uit". Ik bloos en kijk weg. We stappen de auto in en rijden weg.

————————————————————————————————————————————————

Perspectief Redouan

Ik heb Inaya net uit gevraagd, en ze zei ja gelukkig. Ik hoop dat ze nog wel contact wil houden hierna, want heb echte gevoelens voor haar. Het is nu 19:30 en rijd nu naar haar huis, althans 2 straten er achter, voordat haar broer mij ziet.

Ik ben aangekomen en zie haar naar buiten lopen, en ze ziet er beeldschoon uit niet nor maaal. Ik kijk haar lang aan. Wat is er zit er wat op mijn gezicht?" vraagt ze. "Nee j je ziet er beeldschoon uit wollah" zeg ik dan. Ik zie dat ze bloost, en we stappen in. We praten over alles en nog wat en het is gezellig. We gaan uiteten in een restaurant bij Scheveningen, en heb geregeld dat we de enige daar zijn. En wil haar daarna ook wat vragen. "Waar gaan we eigenlijk naar toe?" vraagt ze. "Verrassing" zeg ik met een grijns.

We zijn aangekomen bij het restaurant, en het ligt bij het strand. "Omg het is echt mooi" zegt ze. "Jaa weet ik". We lopen naar binnen en het is helemaal leeg, want had dat geregeld. "Huh er is gewoon helemaal niemand" "Ja huh apart" zeg ik alsof ik niks weet, en we gaan zitten aan een tafel dat mooi is versierd.

De avond verliep tot nu toe goed. "Inaya ik wil nog even praten over wat ik tegen je zei over mijn verleden..." "Maak je geen zorgen, ik wil gewoon nog bij je blijven en met je omgaan." zegt ze. Toen ze dit zei was ik zo blij. "Zeg wollah?" "Jaa wollah, het komt wel goed" zegt ze dan.

Oh Inaya dat denk je maar

"Kom we gaan naar het strand" zeg ik. We lopen naar het strand en lopen dan naar een plekje waar ik voor gezorgd heb. Het plekje is een bankje met allemaal kussens, dekentjes en lichtjes. "Omygod dit is zo mooi, dit hoefde je echt niet te doen" "Alles voor jou prinses". We gaan zitten, en Inaya maakt nog paar foto's voor haat insta en Snapchat etc. "Inaya ik wil je wat vragen. Ik vond je vanaf het begin dat ik je zag in de bus al een mooi meisje, en toen we een gesprek begonnen wist ik gewoon dat je perfect bent. Later begonnen we steeds meer te praten en ik heb echte gevoelens voor je gekregen. Je lach, je vele gepraat, je mooiheid het maakt me allemaal gek van binnen. Ik hou van je, dus zou jij mijn vriendin willen zijn?". Ze kijkt een beetje geschrokken en wacht op haar antwoord. "U uh JAA natuurlijk wil ik dat". Toen ik dit hoorde werd ik helemaal blij vanbinnen en gaf haar een lange knuffel. De avond verliep voor de rest goed en we gingen alweer door naar huis.

Perspectief Inaya
"Ik hou van je, dus zou jij mijn vriendin willen zijn?". Toen ik dit hoorde werd ik helemaal gek van binnen. "U uh JAA natuurlijk wil ik dat". Ik zag een brede glimlach en we knuffelde. Voor de rest hebben we veel gepraat en geknuffeld. We gaan nu naar huis, en in de auto houden we nog hele danssessie. Kortom deze avond was geslaaagd. Hij zette me thuis af en gaf me een kus, en alweer bloosde ik. "Je hoeft niet ze blozen hoor" hoor ik hem lachend zeggen. "Ach hou je bek" zeg ik lachend terug. "Doei prinsesje" "Doei prinsje", en ik loop naar binnen. Ik haal mijn make up eraf, en ga nog douchen. Daarna haal ik mijn gebeden in en ga in mijn bed liggen. Ik bel nog met Redouan en val daarna in een diepe slaap..

Heey, niet zo een lang deeltje en sorry daarvoor, had het een beetje druk vandaag. Hoop dat jullie dit deeltje nog wel leuk vinden x

Lastige liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu