''INAYAAA STA OP NU'' roept mijn moeder. Ik sta met moeite op en kijk mijn spiegel in, en omg ik zie der echt niet uit. Ik trek snel ff een Marokkaanse huisjurk aan en kom naar beneden, ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 07:05 is, eindelijk een keer niet verslapen. Mijn moeder heeft ontbijt voor me gemaakt en geeft me nog een glas ne3 ne3 thee. Ik loop weer terug naar mijn kamer, en opeens liggen mij deken en kussens op de grond? ''OKEE WIE HEEFT DIT GEDAAAN'' schreeuw ik, en meteen loopt mijn zusje langs met een grijns op der hoofd. Mijn zusje doet dit soort dingen omdat ze weet dat ik niet tegen troep kan ugh.
Ik loop naar de badkamer en doe mijn ochtend routine, en trek een zwarte Adidas trainingspak aan en witte louboutins, ik doe mijn haar los en doe wat haar producten erin zodat mn krullen wat mooier worden. Voor de rest doe ik alleen mascara op.
Ik pak een zwarte handtas en doe daar mijn macbook in en een paar schoolboeken, voorderest nog deo etc.
Ik zie mijn broer Soufiane in de hal staan, ''Soufiane wil je mij pleaaas met de auto brengen?'' vraag ik. ''Ja is goed we vertrekken over 5 min'' zegt hij, ''is goed'' zeg ik dan weer.
5 min later gaan we weg. Ik ben op school aangekomen en wil uitstappen. ''Hoelaat moet ik je ophalen?'' vraagt Soufiane. ''Nee je hoeft me niet op te halen ik ga wel met de bus'' zeg ik. ''Oke is goed, ik ga weer doei'' ik zeg gedag en loop de school in. en gek genoeg zie ik Redouan. En hij loopt precies hetzelfde lokaal in. Ik wist niet dat hij hier op school zat. Ik ga zitten naast Ella en Redouan ziet mij pas na 5 min . ''Heeyy jij ook hier'' zegt hij. ''haha sinds wanneer zit jij hier op school?'' vraag ik. ''Sinds vandaag'', ''Ohh ik dacht al, word sowieso wel een leuk jaar'' zeg ik. ''Zeker alleen omdat ik er nu ben hahah'' zegt hij. ''Oke nu niet hc voelen hee hahaha'' zeg ik. We lachen en praten ens.
Tijdje later moet Ella weer weg en zit ik alleen. Opeens komt een jongen uit mijn klas naast me zitten die ik niet echt kent, hij heet Samir. Hij begint opeens veel tegen me te praten enzo en praat gewoon leuk en aardig terug, alleen merk ik wel op dat redouan heel erg aan het kijken is.
Perspectief Redouan
Ik zit nu in de les en zat net een lange tijd met Inaya te praten, en nu was ik weer gewoon weer bezig met huiswerk. En ik zie dat Samir opeens naast Inaya gaat zitten. Ik kijk heel erg naar ze en zij merkt dat ook op. Ik hoorde maar een klein beetje van het gesprek en hij vroeg of Inaya kwam afspreken vandaag. En volgens mij zei ze ja.. Ik hoop dat ze wel iets in mij ziet want ik begin haar wel leuk te vinden, maar waarschijnlijk vind ze mij helemaal niks.
Het is nu 12:05 en de bel gaat, we zijn nu uit. Ik zie dat Inaya achterop de scooter gaat van Samir, Ik hoop echt dat er niks gaat gebeuren tussen hun..
Ik ben net thuis gekomen en ga op mn ps4, en probeer te leren maar dat lukt toch niet. Ik app een beetje met vrienden en ga dan chillen met ze.
Het is alweer avond en mijn moeder roept me. ''Redouan kom eten!''. ''Jaa ik kom al'' zeg ik dan terug. Het eten was heerlijk en ik loop weer naar mijn kamer. Ik krijg een appje binnen van een onbekend nummer?
O : Redouan redouan redouan, ik zou wel letten op je meisje he.
R : Wie is dit, en wie bedoel jij?
O: Inaya natuurlijk, ik zou wel op haar passen.
R : We hebben niet eens iets samen?
En toen kreeg ik opeens foto's verstuurd, en ik kon het niet geloven, waarom doet ze dit?! Ik had dit nooit van haar verwacht dat ze dit zou doen terwijl ik dacht dat het goed klikte tussen ons. En zo te zien wilt ze mij niet. En ik weet dat we elkaar pas 3 dagen kennen maar toch, ik voel iets voor haar..
Ik app haar om te vragen of ik haar moet ophalen met mijn vespa. En ja hoor ze zegt dat ze niet kan omdat ze door Samir word opgehaald..
Hieerr weer een deeltje, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden!!
xo
JE LEEST
Lastige liefde
RomanceDit verhaal gaat over een meisje met een heerlijk leven, ze focust zich goed op school en is niet met jongens bezig. Totdat ze een jongen ontmoet die ze leuk begint te vinden, die leeft met allemaal moeilijkheden en problemen, en later merkt zij dat...