Hoofdstuk 12

24 2 0
                                    

We lopen nu de aula in want we zijn er net uitgestuurd. We zitten een beetje en hij komt steeds dichterbij, dit kan echt niet want ik heb iets met Redouan. Voor ik het weet voel ik zijn lippen op de mijne. ''INAYA WAT IS DIT'' hoor ik een bekende stem roepen..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Perspectief Inaya

''INAYA WAT IS DIT'' hoor ik een stem roepen. Ik draai me om en zie Redouan. Ik loop naar hem toe ''Redouan het is niet wat je denkt'' ''HOE BEDOEL JE HET IS NIET WAT JE DENKT, IK ZIE JE TOCH ZOENEN MET EEN JONGEN, OF NIET SOMS?'' schreeuwt hij dan. ''Nee zo is het niet gegaan, hij zoende mij maar ik hem niet terug.'' zei ik met angst. Toen hij dit hoorde raakte hij al weer wat gekalmeerd. ''Ik weet niet wat ik moet geloven.'' zegt hij dan. ''Geloof mij, of vertrouw je me niet?'' ''Luister dan ik vertrouw je wel, maar na dit wel wat minder, ik denk dat een pauze tussen ons beter is'' ''Nee nee dat is nie'' en voordat ik mijn zin af kan maken loopt hij alweer boos weg. Ik ben nu gebroken van binnen, en dit allemaal door die Samir.

Perspectief Samir

Ik heb haar eigenlijk expres gekust, ik zag dat Redouan al aan kwam lopen. Nu hebben ze een ''pauze'' waar ik wel blij mee ben. ''KLOOTZAK, waarom kuste je me opeens?!'' hoor ik Inaya schreeuwen. ''Kan ik het ruiken ofzo dat je iets hebt met Redouan, nee toch?'' Toen ze dit hoorde begon ze opeens te huilen. Ik liep naar haar toe en knuffelde haar. Ze knuffelde eerst niet terug maar na een tijdje wel. ''Ik kuste je omdat ik gevoelens voor je heb, daarom deed ik het, en als je het echt erg vond stopte je meteen of duwde je me weg..'' zeg ik dan. ''Uhm ik heb geen zin om hier over te praten, ik ga naar huis.'' ''Moet ik je anders brengen?'' ''Uhm oke is goed.'' We lopen naar buiten en ik breng haar naar huis. Wanneer we bij haar huis aankomen stapt ze af en ik geef haar nog een knuffel, daarna loopt ze al weer naar binnen.

Perspectief Inaya

Ik kom net thuis en ren meteen naar boven en laat me op mijn bed vallen. Ik huil alles uit en bedenk hoe ik het goed kan maken, ookal heb ik in principe niet veel fout gedaan vind ik, door al deze gedachten viel ik al weer in slaap. 

Perspectief Redouan

Ik voel me gebroken, ik hou echt van haar. Maar ik heb even tijd nodig om dit te verwerken. Ik loop naar buiten en ga naar huis. Eenmaal thuis gekomen loop ik naar me kamer en laat ik me op mijn bed vallen. Opeens vallen er een paar tranen naar beneden, maar ik veeg ze al snel weg. Ik voel me bedrogen maar ook weer niet, want ze zei dat hij haar kuste en niet zij hem. Maar alsnog voel ik me gebroken en bedrogen. Ik besluit een douche te nemen en te gaan slapen. 

TRRRR TRRR. Ik word gebeld door achraf, een vriend van mij. 

A : Ewa kom je shisha lounge

R : Ewa, en nee geen zin.

A : Beetje boos nigh?

R : Nee nee

A : Oke, maar kom gewoon niemand anders kan.

R :  Oke is goed, hoe laat dan?

A : Om 19:00, tot later bro

R : Okee is goed, tot later

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin maar een beetje afleiding zal wel goed doen. Ik maak me klaar en doe een zwarte dsquard broek aan en een blauwe moncler polo. Daarbij doe ik me zwarte louboutin sneakers. Ik doe me haar in model en spuit wat Armani parfum op. Ik loop naar beneden en zeg mijn moeder gedag en zeg dat ik langs een vriend ga. Ik loop naar buiten pak de auto van mijn broer (Redouan heeft een broer genaamd Ilias) die ik nu mag lenen. Ik doe wat harde muziek aan en scheur weg

Ik ben aangekomen bij de lounge en stap uit. Zie al vele meiden die schaars gekleed zijn, ik dacht voor even van wat doe ik hier, maar schud die gedachte al snel weg. Ik loop naar binnen en zie Achraf aan en tafel met een waterpijp. ''Ewa bro hoe gaat het dan'' vraag ik. ''Goed goed mag niet klagen, maar bestel ook waterpijp'' ''Isgoed wacht''. Ik loop naar de bar en bestel dus een waterpijp en wat drank. Ik ga weer terug naar de tafel en klets met Achraf. Er komt een man aan met een waterpijp en wat drank. Ik begin meteen te poffen samen met Achraf, en al snel beginnen we ook te drinken. Er komt een meisje mijn kant oplopen en ze komt direct op mijn schoot zitten. ''En hoe heet jij schoonheid?'' ''Amina, en jij?'' ''Redouan, je bent echt lekker wejoow.'' ''Dankje wel, zullen we een drankje doen?'' ''Ja hoor is goed'' Ze begint de drankjes te bestellen en damnn haar kont, niet normaal. Ze kwam aan met de drankjes en we dronken ze op. Ze begon  me opeens te zoenen en ik tilde ik haar op richting een kamer...

Perspectief Inaya

BZZZ BZZZ BZZZ. Ik word gebeld door Ella maar heb even geen zin in haar. Ik ben echt gebroken. Ik sta op en ik loop naar beneden om te kijken of er wat te eten valt, maar er is niks dus besluit om naar de supermarkt te gaan om wat chocola enzo te halen. Ik doe me schoenen en jas aan en loop naar buiten. Maar al snel vallen er tranen naar beneden, maar veeg ze snel weg. Ik vraag me nu wel af wat Redouan doet, zal die verdrietig zijn? Of zal hij gewoon doorgaan met zijn leven?


Wat kiezen jullie?

Inaya&Samir of Inaya&Redouan

Hoop dat jullie dit weer een leuk deeltje vindenn xo


Lastige liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu